![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Videodrome... Vage film hoor. Ik snapte er niet zoveel van. Wel vette special effects. The Hive. ![]() ![]() ![]() Wil je muilperen? ![]() |
|
Hot Fuzz, meesterlijk! ![]() |
|
- When Trumpets Fade - Heat ![]() |
|
Harsh Times, beter dan verwacht ![]() |
|
quote: ja idd, hij leek helemaal niet op Kurt cobain. ![]() zo net pathology, wel aardig, niet byzonder. Suck my piss ![]() |
|
Avondje Veronica A Sound of Thunder, wat slecht ![]() Equilibrium voor de 2e keer, nog steeds tof. Alleen hadden ze Christian Bale wel mogen vervangen door iemand die wat stoerder is. ![]() |
|
quote: Dat kan niet. Ze hadden de stoerheid van CB beter moeten etaleren, bedoel je ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote: Goh ben ik daar even slachtoffer van je gave om mensen te laten overtuigen van jouw gelijk! ![]() |
|
quote: Goh, wat een vriendelijke manier van communiceren zo ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
A Fish Called Wanda ![]() |
|
Apollo 13 1/3 ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
the golden kompass precies een meisjesdroom na het zien van Lord of the Ring signature ![]() |
|
ps : I love you ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() signature ![]() |
|
lol! dat gedrocht ongewild in het vliegtuig gezien laatst. Niet om aan te zien. Dear dirty delightful old drunken old days ![]() |
|
Niets boven 'in de ban van de ring' natuurlijk. ![]() |
|
quote: ![]() Mooie film, gekke tijd. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
quote:Ik had het druk, sorry. Fuck the world and fuck you ![]() |
|
Waarmee? ![]() |
|
Spectre en Grey sarren. Fuck the world and fuck you ![]() |
|
- Ghost in the Shell - Sin City ![]() |
|
quote: ik ook!!!!!! ook Transavia? gisteren The Relic ![]() nu Michel Vaillant ![]() signature ![]() |
|
Adam's Apples weer. ![]() ![]() |
|
quote: heb deze box net gekocht: ![]() Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
Maximum aantal reacties is bereikt. Dit topic is automatisch afgesloten door Slotje ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |