|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
The Thing - Meesterwerk! Tai Chi Boxer - Zeer gaaf My Lucky Stars - Vette actie The Iceman Cometh - Gaaf It - Jammer van de ontknoping Godzilla Tokyo SOS - Dikke heersch Warriors Two - Klasse Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Bruce Almighty op tv gisteravond Het is de lichtinval ;') |
|
quote: Hey wat leuk, nou eens kijken of ik die ergens tegen ga komen dan. Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! |
|
quote: Ik ken alleen het origineel , maar het schijnt dus echt een shot-to-shot remake te zijn. Verder raad ik aan ander werk van deze GENIALE filmmaker te kijken: 'code inconnu', 'caché' en vooral 'la pianiste'. Dear dirty delightful old drunken old days |
|
Planet of the Apes van Tim Burton, was wel aardig. Moet nog steeds het origineel eens zien. |
|
quote: Daaaaaaaamn, dat had je al lang en breed gedaan moeten hebben voordat je aan dit mooi gekostumeerde misbaksel begon. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
The Prestige - redelijk goede film |
|
- The Oxford Murders, niks aan.. - Tape [Dit bericht is gewijzigd door Helvete op 05-06-2008 3:11] |
|
Suberbad. Origineel verhaal , kon er net mee door zegmaar. |
|
Minority Report Moest deze film nog steeds eens gaan kijken. Boeide me steeds meer naarmate de film vorderde. School of Rock. Deze had ik ook nog niet gezien. Wel leuk om eens te zien, verder niks bijzonders All about the Benjamins Weer eens wat anders Van de week Magnolia, Babel en de Godfather trilogie maar (weer eens) bekijken! Elke dag dronken is ook een regelmatig leven. |
|
quote: Ja die was wel aardig. Heb je 'The Illusionist' ook gezien? Ook met illusionisten (dûh). Vond die persoonlijk iets beter dan the Prestige. Elke dag dronken is ook een regelmatig leven. |
|
|
|
I am Legend niet slecht voor een Will Smith signature |
|
Number 23 |
|
Vacancy. Suck my piss |
|
Net `The Prestige´ gekeken, erg gave film, briljant plot. Vreemd genoeg is deze film ten tijde van de release (in NL 2007) totaal aan me voorbij gegaan, terwijl het geen kleine namen betreft; o.a. Christian Bale en geregisseerd door Christopher Nolan (Batman Begins, Memento). Maar goed, nu alsnog gezien dus, en zeker de moeite waard. http://www.imdb.com/title/tt0482571/ |
|
Lola Rennt |
|
quote: Heb hem toen in de bios gezien, gaaf ja. Maar is er niet nog een film die er op lijkt? The Illusionist volgens mij. Ik herinner me dat het met een zelfde acteur is als The Prestige, ik kan het mis hebben. |
|
quote: Scroll allen is omhoog. Elke dag dronken is ook een regelmatig leven. |
|
quote: Heerlijk he, dat jaren 90 gevoel Dear dirty delightful old drunken old days |
|
The Prestige ook toevallig net gezien. Erg leuke film, zeker het geld waard, alleen jammer dat ik het plot wel een half uur vantevoren doorhad.. Minder CSI kijken vrees ik |
|
Earth Ik kende veel van de stukken van de film al uit andere docu's, maar de andere stukken waren echt wel gaaf. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Geweldig ja, ik wil de hele serie nog wel eens zien. quote: Hehe, ik heb hier de Surinaamse versie nog liggen, mooi werk! Nadat we Hostel II (alweer) en Fargo (geweldig) hebben gezien is het hier rustig gebleven. [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 06-06-2008 13:15] |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 06-06-2008 13:15] |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |