|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Cannibal Holocaust was toch wel iets eerder dan BWP. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Ik ben gister begonnen aan de LotR trilogie extended versie Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ik ben gister begonnen aan de LotR trilogie extended versie Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Hehe, die's leuk ja. "We like timeless themes, so there isn't gonna be songs about fancy cars and sexy girls. Well that last one is quite timeless, I'll take it back" (Tomi Koivusaari , Amorphis) |
|
Beowulf- helaas ben ik de laatste 15 min. in slaap gevallen..wilde hem echt afkijken Gabriël- Lekker Gotisch. Engelen die elkaar bekogelen..wat een grap njah, maar het einde was iets minder..wilde eigenlijk nog wat meer van het licht zien. The invasion - Tjah Bodysnatchers in een modern jasje, wel beter, maar veel deed het me niet. |
|
quote:Die is zó lekker! Ik heb de 12 DVD box. |
|
The Exorcism of Emily Rose Matige film, maar de goede acteerprestaties van de bezetene in kwestie maken veel goed. Faustian Spirit of the Earth |
|
Trainspotting, nogmaals.. |
|
Brain Dead signature |
|
quote:Legend of Boggy Creek nog eerder. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
Gister Dragonfly, wat nou een thriller En een poging tot Apocalypse Now, damn weer het einde niet gezien. Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! |
|
Freddy Vs. Jason Het is de lichtinval ;') |
|
quote:Hier ook Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Net de eerste helft van Terror Firmer van Troma gekeken. Dikke aanrader voor fans van eerder werk van Troma zoals The Toxic Avenger. Wil je muilperen? |
|
The Brave one Een prachtige, diepe thriller/drama over wraak. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: oja ook wel vaker mee geeindigd |
|
Vanmiddag nog even Alien: Resurrection ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
27 Dresses. Af en toe leek het iets beter te worden dan de gemiddelde Hollywoodfilm, maar dat was helaas slechts schijn. Met moeite helemaal gekeken. |
|
The Bank Job, best ok.. |
|
Moet ik nog zien. Net: The Two Towers Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Yeah! Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Call of Cthulhu. Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |