|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Gremlins Edit: Typo [Dit bericht is gewijzigd door Ethereal op 09-05-2008 14:08] Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
quote: 1 en 2 heb ik van de week nog gevonden op video Wel zelf opgenomen natuurlijk Het is de lichtinval ;') |
|
Gladiator |
|
Lost And Delirious, wel ok maar wat te veel emotioneel en symbolisch gezeik.. |
|
vanmiddag even een klassiekertje gekeken: monty python's life of brian... hij blijft gewoon geinig Your mother ate my dog! |
|
The Beach Ik had er weinig van verwacht, maar ik vond hem best goed. Faustian Spirit of the Earth |
|
Het is de lichtinval ;') |
|
Ik mis de spoiler Kim. |
|
ja vertel eff waar ie over gaat! Fuck the world and fuck you |
|
Ik hoor nu al liever gewoon het liedje, hehe. Afgelopen nacht the stink of flesh gekeken. Low budget zombie film. Maar wel een goede! Een vrouwelijke zombie apart houden om af en toe te verkrachten, origineel! Aanrader voor de liefhebber! (de film dus) En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: quote: Over een iron man... [Dit bericht is gewijzigd door Kimmey op 10-05-2008 16:55] Het is de lichtinval ;') |
|
Fuck the world and fuck you |
|
The assination of jesse jamer by the the coward..... Erg mooie film, hele mooie beelden wel zo traag als stront maar erg goed! No Country for old men: Wat zijn de Coen broertjes toch geniaal, weer een erg vette film! Death Sentence: Kevin Bacon die op de deathwish tour gaat, ik trek het wel niet erg goed wel vermakelijk. |
|
Moet het niet "The Assination of Jesse James" zijn? Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
deel 2 van de Matrix trilogie. Maar hij moet overnieuw want ik sukkelde in slaap Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Als je in deel 2 al in slaap viel dan is 3 al helemaal niet te doen voor je. Fuck the world and fuck you |
|
Opnieuw OT: 28 Weeks Later. Elke dag dronken is ook een regelmatig leven. |
|
quote:Ik was redelijk gaar, vandaar. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Niet niet niet!! Die films zijn gewoon kut!!!! Waarvan moet jij gaar zijn dan ? van het de hele dag hangen op een burostoel wordt je niet echt gaar. Fuck the world and fuck you |
|
quote: [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
quote:Ben ik niet met je eens. Deel 2 en 3 worden feitelijk bijna altijd de grond in getrapt maar ik vind de hele reeks verhalend en uitbeeldend erg knap in elkaar zitten. quote:Ik was 5 uur op en 7 uur thuis, de dag ervoor ook. Maar het was vast niet zo vermoeiend als jouw leven, pardon hoor. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Spectre, iets met phantasm enzo. Jo zou me toch wat opsturen? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Jep. Ik leg nu een knoop in mijn zakdoek, dan vergeet ik het niet op te sturen. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Tof! Mail ook ff een keer dan de bezorg en dvd kosten en je bankgegevens door, dan maak ik die kosten over. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |