|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: SPAM! zesmaal een punt, komop zeg! Zelf heb ik net voor de derde keer ''gears of war'' gezien |
|
Nou oke, ik ook. |
|
No Man's Land |
|
quote: Ja hij was wel gaaf Gister Scary Movie 3 nog maar eens gekeken Het is de lichtinval ;') |
|
quote: Jezus, dat je daar één keer doorheen komt vind ik al knap, maar meerdere keren? http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
The Queen (met Helen Mirren) gisteren gekeken. Schitterende film. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: +1, maar het kan erger zoals Epic movie. Hot shots en de eerste paar Lesley Nielsen grapjes waren toendertijd leuker. |
|
Not Another Teen Movie, Scary Movie, Epic Movie... Allemaal leuk Het is de lichtinval ;') |
|
quote: epic movie Je moeder. |
|
quote: Dat is een wonder, iedereen om me heen vind het een kut film, ik vind het toch wel 1 van de beste SF films ooit...ok af en toe wat saai, maar dat houdt de spanning er in Ik was 7 toen ik hem voor het eers zag btw |
|
The Cable Guy Was wel aardig. |
|
28 Days Later Ik had een leuke film verwacht, maar ik vond hem echt geweldig. |
|
quote: Hot Shots 1 en 2 heersche, evenals The Naked Gun 1, 2.5 en 33.33333333333333333, Airplane 1 en 2 en Top Secret Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Nu 28 weeks later nog even checken, is ook weer een juweeltje. www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
eergisteren The Fountain gekeken ik heb écht nog geen idee of ik hem briljant, vaag, superslecht, mooi or whatever vind... [Dit bericht is gewijzigd door Julia op 26-06-2008 10:56] er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
haha dat had ik ook wel een beetje. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote:ben jij er al uit? er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
hehe nee en eigenlijk had ik alles tegelijk, er zitten een paar dingen aan waaraan ik me mateloos irriteerde, maar er zitten ook gewoon hele mooie dingen in. En vaag is het sowieso maar ik denk dat als ik hem nog een keer zie dat hij positiever uit zal vallen. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote:vanaf de eerste lotushouding aan het eind, was ik blij dat sebosstiaan allang naast me in slaap was gevallen; die had dat luidkeels niet getrokken er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
Heb the fountain gister ook gekeken. Vond hem wel erg cool, leuk sfeertje en dergelijke. Maar moet hem nog wel een paar keer zien om alles te snappen denk ik |
|
Ronduit geniaal is die film. Ik stop hem in mijn top 3 allertijden iig. De muziek ervan draai ik trouwens regelmatig gewoon af, prachtig! Dit is 1 van de weinige films waar ik op het einde tranen in de ogen krijg Als je hem vaker kijkt gaan dingen meer op de plek vallen trouwens, doe dat dus ook. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Mag je hem binnenkort weer gaan kijken Pattie. quote: Ga ik nu zeker doen! [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 26-06-2008 13:04] |
|
last days Suck my piss |
|
No Country For Old Men. Beetje vaag hoor, maar verder wel oke. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |