|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
wat is dat met die hostels? wil je er zelf 1 beginnen? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
De voorbije week deze films gezien: 16 Blocks => matige thriller met Bruce Willis Crash => Schitterend drama over cultuurverschillen, racisme e.d. Faustian Spirit of the Earth |
|
Die Hard 4.0 |
|
Babel. Snakes on a Plane. Oh, en stuk of 10 afleveringen van 'That 70's Show: Season 2' Elke dag dronken is ook een regelmatig leven. |
|
Afgelopen week gekeken: - Planet Terror : VETT!! - Death Proof: Ook vet, wel minder dan Planet Terror en een heel erg abrupt einde... - Thank you for smoking: Gave film over de lobbyist van de tabaksindustrie. Heeft ook een club met de lobbyisten van de drankindustrie en de wapenhandel, heten met elkaar de Merchants of Death. Echt hele coole film overladen met zwarte humor! - Tenecious D: The pick of Destiny: GAAF! |
|
Big Trouble |
|
LotR - TTT |
|
Twister Faustian Spirit of the Earth |
|
Into The Wild, gaaf. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Southland tales Een HELE vage film van de maker van Donnie Darko. Maar vergeleken met Southland tales is Donnie Darko een behoorlijk rechtlijnige film. Zelfs de cast is vaag: Curtis Armstrong, Sarah Michelle Gellar, Dwayne (The Rock) Johnson, Christopher Lambert, Jon Lovitz en Wallace Shawn. Om er maar even een paar te noemen. Het is een enorm chaotische film die je vreselijk slecht vindt of geweldig. Ik hoor bij de laatste groep. http://www.southlandtales.com/ I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
The Motorcycle Diaries |
|
The Whole Nine Yards. Geniaal. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
51st State hehe die begbie is zoooo tof ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote:oef, met christoffer lambert erin kan het haast niet kut zijn, cultheld! Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
De laatste tijd wat nieuwerwetse films bekeken. In volgorde van bagger tot zeer goed. Waar met name Into The Wild een tegenvaller was, wat een zeikerige nietszeggende hippiefilm, precies volgens de lijntjes gefilmd, met elke shot ergenis over dat opplakbaartje op die babyface van dat acteurtje (en op elk 'emotioneel' moment mag Eddie Vedder weer wat komen huilen). Bah. Anyway, voor wat 't waard is: - 300 - Into the Wild - Juno - Munich - 28 Weeks Later - American Gangster - Cloverfield - Michael Clayton - Hot Fuzz - No Country for Old Men - There Will Be Blood (klassieker in spe) [Dit bericht is gewijzigd door Psychonaut op 08-06-2008 19:04] |
|
Juno en Munich waren toch nog best leuk? |
|
quote: Hm. Die hoofdrolspeler was natuurlijk een irritant egoistisch pestjoch en die hippies waren ook mongolen. Maar dat geeft niet. Wat ik tof vond waren de stukken met z'n ouders en vooral de beelden van Alaska, prachtig. Mooie soundtrack ook . Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Michael Clayton vond ik wel behoorlijk goed, een beetje een vergeten film van 2007. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Is het ook Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: D'r doen nog wel meer culthelden aan mee. Kijken of je ze herkend: Curtis Armstrong: Jon Lovitz: Wallace Shawn: I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: nee en nee, driehonderd daarentegen.. headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
Mindhunters...wel aardig.. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: geheel opgenomen in nederland In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
quote: Nee. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |