|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Night of the Chicken Dead is idd van Troma jah. Het is wel een aanrader. Veel gore en Troma-achtige situaties. Ik zou hem zeker kijken als je een Troma filmfanaat bent. Wil je muilperen? |
|
En wat vind men hier van Planet Terror? Die ga ik zo kijken! |
|
Gruwelijk...GRUWELIJK gave film! I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Heersch! Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Idd, dikke, sterker nog, enorm dikke aanrader! Hmmm, vampierfilm, ik weet het niet, ben ik nooit zo gek op. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
30 days of night bedoel je? Gewoon kijken dat ding. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
hm, ik heb hem hier nog liggen, zal hem eens beloeren. Afgelopen vrijdag overigens in slaap gevallen bij [REC]... Het schuddende-camera-genre blijkt toch dodelijk vermoeiend... Dear dirty delightful old drunken old days |
|
Gisteren met dinnetje Hot Fuzz gekeken, toch wel om moeten lachen. Goaf! Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
quote: Ik vond deze bijzonder matig en wel degelijk cheesy, het was alweer een tijdje terug dat deze film gezien had overigens. En bij de The Thing komt het al helemaal niet in de buurt. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Elke dag dronken is ook een regelmatig leven. |
|
quote: +666 Aardig filmpje hoor, maar zoiets vergelijken met The Thing is toch wel horrorblasfemie! Zenial |
|
Vant weekend: - Resident Evil (jeeeej zombies en Mila Jovovich ) - Half past dead (stoere chicks ) - Disturbia (irritante film die niet opschiet) - en nog één of andere chinese kutfilm, the secret of the red dragon of zoiets....vooral niet kijken Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! |
|
quote: Ik vond Disturbia echt wel gaaf. Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
quote: Het tempo had op sommige punten wel iets hoger mogen liggen, dan had ik me er waarschijnlijk niet zo aan zitten irriteren. Net als bij zoveel andere films zou ik het liever in boekvorm lezen, want het verhaal is wel goed. Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! |
|
American beauty Echt wel erg tof gedaan, er zitten aardig wat details in verstopt. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: http://tubearoo.com/articles/87831/Family_Guy_American_Beauty.html Inderdaad een vette film. |
|
Kiss Kiss Bang Bang weer eens, blijft erg leuk |
|
Cheerleader Autopsy... Ik heb veel low-budget films gezien, maar zoiets slechts heb ik eigenlijk nog nooit gezien. Wil je muilperen? |
|
The Libertine (2005-versie) Kon me goed boeien verhaaltje; http://www.rottentomatoes.com/m/libertine/ |
|
Hostel II weer, toch wel vermakelijk hoor. |
|
TBS zaterdag en nieuwe Indy zondag. wel vet. soms beetje te flauw. hmmhmm |
|
funny games us erg gave film, kende het origineel niet, ben daar nu wel erg nieuwsgierig naar. Goede acteurs vooral de twee 'psychotische' heren werden super neergezet, lekker vreemd en oninvoelbaar. Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
Iron man, best gave superheld film moet ik zeggen. Robert downey junior is perfect voor de rol. |
|
quote: Heb jij even mazzel, want de film is een remake van Hitchcock's "Rear Window" die gebaseerd is op het verhaal "It Had to be Murder" van Cornell Woolrich. En het is inderdaad geen wonder dat als er remakes worden gemaakt van klassiekers, dat het enige goede het verhaal is Zenial |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |