IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : De islamisering van onze samenleving. (moslims in het nieuws deel 2) Vorige pagina | Volgende pagina
Schaep
Usericon van Schaep
Posted 07-06-2008 14:40 by Schaep Profiel van Schaep

Levensbeschouwing.

Stuur ze gewoon naar een christelijke school, dan kom je vaak al een heel eind.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 07-06-2008 15:06 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

Een christelijke school heeft bij mij juist averechts gewerkt.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 07-06-2008 15:08 by Schaep Profiel van Schaep

Ah, zonde, ik heb toch nog wel wat geleerd over verschillende godsdiensten.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 07-06-2008 15:10 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

Im mijn schooltijd was er blijkbaar maar 1 godsdienst.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 07-06-2008 15:20 by Schaep Profiel van Schaep

Hahaha, ik was er al bang voor.

Maar het zou inderdaad wel goed zijn als er gewoon standaard wat over godsdiensten zou worden lesgegeven.


Vikingblood
Farðu í rassgat andskotans auminginn þinn!
Usericon van Vikingblood
Posted 07-06-2008 15:21 by Vikingblood Profiel van Vikingbloodhttp://www.fireburners.nl

quote:
Op 7 juni 2008 13:24 schreef De Tegenpartij het volgende:
Ik zeg, haal alle religies juist uit de scholen en geef les in wat écht belangrijk is.




Wim for President!!!!


Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 07-06-2008 15:22 by Schaep Profiel van Schaep

Oh, laat die "inderdaad" maar zitten dan.

Maar wat is er dan écht belangrijk?


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 07-06-2008 15:27 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

ZtAhK In rOtTaHdAm
ZtAhK In nEdAhLaNd
NiEtZ Iz zTaHkAh dAn dAt uHe wOoRd;
fE¥UhOoRd
M¥N Fe¥uHoOrD!

Dit wel eens gezien? Erg!

Heb je dames in de dop gezien? En dan eigenlijk vooral als ze bij Jensen op bezoek waren? Werkelijk om te janken.

http://www.rtl.nl/(vm=/shows/jensen/home/)/system/video/html/components/shows/jensen/miMedia/2008/week19/wo22.Jensen_07-05-2008.xml

Vanaf 9 minuten.

Ik vraag me werkelijk af wat men tegenwoordig nog op school aan het doen is, als ik dit zie. Volgens mij zijn deze dames een willekeurige greep uit de jeugd van tegenwoordig.

Gewoon weer normaal les gaan geven, graag, dank U wel.


[Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 07-06-2008 15:27]


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 07-06-2008 15:34 by Schaep Profiel van Schaep

Hahahaha, ik heb het gezien!

School heeft ook een opvoedende taak, maar volgens mij zijn dit echt gevallen die niet meer te redden zijn. Volgens mij valt de jeugd van tegenwoordig trouwens nog redelijk mee, maar zie je vooral de idioten omdat die het meeste lawaai maken.

Of dat is gewoon wat ik graag wil geloven.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 09-06-2008 19:36 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Verdraagzaamheid is niet iets dat je moslims in Indonesië kan verwijten. Ze hebben een Jihad uitgeroepen tegen de Ahmadiya-sekte. Als de regering deze sekte niet verbiedt, zullen ze de aanhangers ervan uitroeien.

(SN)

Lijkt me een prima begin.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 09-06-2008 19:39 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

En nummertje 2 vandaag:

quote:
De schietpartij op het station in Alkmaar waarbij een man van Turkse komaf vorig jaar zijn 24-jarige ex-vrouw doodschoot, kan niet worden beschouwd als traditionele eerwraak. Wel speelde de eer een rol, zo liet minister Ernst Hirsch Ballin van Justitie vandaag aan de Tweede Kamer weten.

Eer

Het is volgens hem duidelijk dat de dader, die direct na de moord zelfmoord pleegde, zich in zijn eer aangetast voelde. De druk van zijn familie om de relatie met zijn ex te herstellen, heeft er "zeker ook toe bijgedragen dat hij geen andere uitweg zag" dan de vrouw te vermoorden.

Kuisheid

Maar in navolging van het Openbaar Ministerie houdt de minister vol dat er geen aanwijzingen zijn gevonden die duiden op een traditionele eerwraak. Daarvan is sprake als de kuisheid van de vrouw in het geding is, als de familie besluit tot moord op het slachtoffer en als de dader zich na de moord eervol gedraagt, aldus Hirsch Ballin.

(SN)

Nee Hirsch Balin, dat is geen eerwraak. Dat ies koeltoer en daar moet je restecp voor hebben.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


SQT
Usericon van SQT
Posted 09-06-2008 19:47 by SQT Profiel van SQThttp://basswinkels.blogspot.se/

quote:
Op 7 juni 2008 15:27 schreef De Tegenpartij het volgende:
Ik vraag me werkelijk af wat men tegenwoordig nog op school aan het doen is, als ik dit zie. Volgens mij zijn deze dames een willekeurige greep uit de jeugd van tegenwoordig.


Dat lijkt me niet. Dit soort programma's pakt altijd (en logisch natuurlijk) de meest extreme voorbeelden van een bepaalde groep.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 10-06-2008 21:43 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Milli Görüs: "Verkrachten moet mogen"

We zijn nog niet klaar met iman Budak en zijn ridicule relatie-adviezen. Iman Budak was die online islamdeskundige, die tegen een verkracht meisje van 17 zei: "eigen schuld, dikke bult". Had je maar niet in een ruimte moeten verblijven waar geen derde bij kan. Het kostte iman Budak zijn baan bij InHolland, en GeenStijl kreeg weer eens de schuld. (We deden het graag, dank u.) Maar nu krijgt de imam hulp uit eigen hoek. De onderdanige grijze wolvinnetjes van de Turkse *kuch* gezelligheidsvereniging Milli Görüs nemen het voor imam Budak op en geven stukgetrokken Turkse meisjes het volgende advies: Doe geen aangifte doen bij verkrachting. Kortom: De dames maken onderdanige piepgeluiden en doen de benen wijd. Kom er maar in, alfa-imannetje Budak. Geile Bor de Wolf. Onteer ons! Neem ons! Priem die glimmende paarse minaret diep in onze serviele zoontjesfabrieken. Wij liggen op onze rug en denken aan Het Kalifaat. F*ck Heleen Mees, f*ck de Nederlandse rechtstaat, op naar de 150 zetels...

(GS)

Weet waar je aan begint eer je PvdA stemt...


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 10-06-2008 22:07 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

quote:
Op 29 mei 2008 19:20 schreef ElitE het volgende:
InHolland pikt uitlatingen imam Budak niet

Hogeschool InHolland overweegt stappen tegen imam Bahauddin Budak. De imam is verbonden aan de lerarenopleiding islamgodsdienst, een tweedegraadsopleiding in Amsterdam. Aanleiding zijn omstreden uitspraken van de islamitische geestelijk leider over partnerkeuze en verkrachting.

Op de website van de Nederlandse Islamitische Omroep (NIO) gaf hij recent antwoord aan een Turks meisje (17) die door haar neef was verkracht. Zij vroeg wat ze met de situatie aanmoest. Imam Budak gaf een antwoord waarvan velen vonden dat hij de schuld grotendeels bij de vrouw legde.

De hogeschool zegt zich te distantieren van de ''ontoelaatbare'' uitlatingen van Budak en zal met de imam ''een indringend gesprek'' gaan voeren.

De Nederlandse Islamitische Omroep heeft het advies van de imam inmiddels van de website gewist. Maar al is de wisser nog zo snel, de internetcache van Google achterhaalt hem voorlopig nog wel:

Budak over verkrachting
Veel moslims zitten met vragen over hun geloof of twijfelen over hoe ze bepaalde regels moeten toepassen. Veel niet-moslims begrijpen de islamitische regels niet of zijn gewoon nieuwsgierig naar de islam. Elke week gaat Nioweb bij een imam langs die vervolgens een ingestuurde vraag beantwoordt. Deze week beantwoordt imam Bahaeddin Budak voor ons de volgende vraag:

Ik ben een Turks meisje van 17 jaar. Ik heb een groot probleem en weet niet wat ik ermee aan moet. Ik ben onlangs verkracht door mijn neef. Ik kan hier met niemand over praten en al helemaal niet met mijn familie. Zij zullen mij verstoten. Wat is het islamitische oordeel hierover?

Beste zuster,

Dat wat je is overkomen is een zeer treurige zaak. Ik begrijp dat je dit probleem niet zo maar aan je familie kunt vertellen. Ik weet niet wat jouw relatie is met je neef en hoe het zo ver is gekomen dat hij het lef heeft gekregen om je te verkrachten. Ik zal proberen je vraag vanuit verschillende invalshoeken te beantwoorden.

Allah swt zegt in de Qur’an: “en benadert ontucht niet. Dit is iets gruwelijks en een slechte manier van doen.” Surat al-isra 32.

De profeet Muhammed (vrede zij met hem) zegt: iedereen die in Allah en de laatste dag gelooft mag niet alleen met een vrouw zijn zonder mahram, want anders zal de Satan de derde persoon zijn.”

Uit de bovenstaande citaten wil ik zeggen dat we als mens worden gevraagd om ons zelf te beschermen tegen seksueel misbruik, verkrachting en ontucht. Voorzichtigheid geldt niet alleen tegen onbekenden maar ook tegen bekenden, want de mens of hij nou een bekende of geen bekende is heeft zijn slechte en goede eigenschappen. Als de slechte eigenschappen van een persoon veel sterker zijn ontwikkeld dan maakt het niet uit wie hij of zij tegenover zich heeft. Je doet je zelf goed om niet in een gesloten ruimte te verblijven met een man waar een derde niet makkelijk binnen kan komen.

In de islam is het duidelijk dat seks voor de nikah niet is toegestaan. Dit is een grote zonde. Als de persoon dit ook nog in de vorm van verkrachting begaat is het bij Allah swt alleen maar een grotere zonde. Zolang jij hem niet vergeeft zal Allah swt hem in het hiernamaals hiervoor straffen.

Je kunt het volgende doen;

a) Gezien we in een land leven dat verkrachting strafbaar stelt kun je naar de rechter gaan en hem aanklagen.

b) Als je bang bent dat jouw familie je gaat verstoten voor iets waaraan jij geen schuld hebt is het wellicht beter om dit niet aan je familie te vertellen. Wel moet je opletten dat je neef hiervan verder geen misbruik maakt. Op het moment dat hij dit wel wil doen raad ik je toch aan om je probleem aan iemand te vertellen zodat je neef hiervoor vreest. Laat je zeker niet misbruiken en wees niet bang om dit probleem toch met iemand te bespreken die je vertrouwt.

c) Je kunt hem vergeven en afspreken dat dit nooit meer gebeurt. Dit is natuurlijk het moeilijkste wat je kunt doen.

Moge Allah swt je sterkte en wijsheid geven.


Bron: (Noiweb, voordat het gewist werd).

Update: 17.40 uur
Voor imam Budak is geen plaats meer aan de Hogeschool InHolland. Als hij zijn opvattingen handhaaft, zal hij zijn werk aan de lerarenopleiding niet kunnen voortzetten. Dat heeft directeur Geert Dales vanmiddag gezegd.

De imam heeft naar aanleiding van de ophef over zijn woorden de NIO gevraagd het artikel over de verkrachting van de website te halen, ook al staat hij nog steeds achter zijn woorden. De Moslimomroep vond dat ''journalistiek gezien geen optie''. Daarop heeft Budak de samenwerking met de NIO verbroken. Dat had tot gevolg dat zowel het bedoelde artikel als alle voorgaande artikelen van zijn hand van de website zijn verwijderd.


Hmm okee hij legt wel wat nadruk dat ze niet zomaar alleen moet zijn met een man, maar nergens zie ik hem de schuld aan haar geven.

Edit: ohja en dat sex voor de niggah ook niet toegestaan is en een zonde is, en daarbij zou je eruit kunnen halen dat zij dus ook een zonde heeft begaan, maar die gast al helemaal.


Zelfde persoon? Één van de artikelen is door ZOG uitgegeven zeg ik je.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 10-06-2008 23:15 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

Zelfde bicultureel ja.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 11-06-2008 0:07 by Ralph (Speciaal lid) Profiel van Ralphhttp://soundsfromthedarkside.com

quote:
Op 10 juni 2008 21:43 schreef Greycloak het volgende:
(GS)

Weet waar je aan begint eer je PvdA stemt...


Nee, dat Geenstijl is een mooie, betrouwbare en professionele journalistieke bron. Die gasten zijn qua berichtgeving vaak ook zo rechts als de tering.

Wat een misselijkmakend haatzaaitopic is dit (aan het worden) zeg.

[Dit bericht is gewijzigd door Ralph op 11-06-2008 8:42]


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 11-06-2008 0:11 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 10 juni 2008 21:43 schreef Greycloak het volgende:
(GS)

Weet waar je aan begint eer je PvdA stemt...


cholera is dat even verdraait, ik wist dat imams dat welleens deden maar dit slaat echt alles.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Dart Frank
Usericon van Dart Frank
Posted 11-06-2008 0:13 by Dart Frank Profiel van Dart Frank

GS is idd voer voor de onderste laag van onze maatschappij. Whihi, van die grappige MBO weet je


quote:
Op 11 juni 2008 0:07 schreef Ralph Plug het volgende:
Nee, dat Geenstijl is een mooie, betrouwbare en professionele journalistieke bron. Die gasten zijn ook zo rechts als de tering.

Wat een misselijkmakend haatzaaitopic is dit (aan het worden) zeg.


"HELLO! We're looking for nuclear wessles."


Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 11-06-2008 7:14 by Psychonaut Profiel van Psychonaut

Luikse kindermoordenaar schuldig bevonden

BRUSSEL - Abdallah A.O. is schuldig aan de moord op de 7-jarige Nathalie Mahy en de 10-jarige Stacy Lemmens. Dat oordeelde een jury in het Belgische Luik dinsdag.

A.O. viel flauw toen de rechter het vonnis voorlas. De zitting werd geschorst en er moest een dokter aan te pas komen.

A.O. bleef volhouden dat hij de twee meisjes niet heeft vermoord. Ze verdwenen in de nacht van 9 op 10 juni 2006 tijdens een straatfeest in Luik en werden na een zenuwslopende zoektocht van bijna drie weken dood aangetroffen langs een spoorlijn, niet ver van hun huis. Nathalie bleek te zijn verkracht.

Bewijs

Het belangrijkste bewijs dat de aanklagers tegen A.O. hadden zijn haren van Stacy in zijn broek en vezels van zijn kleding die op de meisjes werden gevonden. De sporen bewijzen dat er intens en langdurig contact is geweest tussen de beschuldigde en de meisjes.

Dat kan volgens experts van het Nationaal Instituut voor Criminalistiek en Criminologie onmogelijk zijn gebeurd doordat hij de meisjes van een podium heeft getild, zoals de verklaring die A.O. gaf voor de vezeloverdracht.

Bovendien stelden de experts dat de haren niet op een natuurlijke wijze zijn gevallen, maar losgerukt.

Strafblad

A.O. heeft in het verleden vastgezeten voor drugsgebruik, diefstal en verkrachting van zijn minderjarige nichtje.


WMP
Usericon van WMP
Posted 11-06-2008 7:28 by WMP Profiel van WMP

Wat heeft dit nieuwsbericht in hemelsnaam te maken met de islamisering van onze samenleving?


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 11-06-2008 7:36 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Inderdaad, dit is juist een mooi voorbeeld van integratie.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 11-06-2008 7:37 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 11 juni 2008 7:28 schreef WMP het volgende:
Wat heeft dit nieuwsbericht in hemelsnaam te maken met de islamisering van onze samenleving?


Abdallah A.O is het grote voorbeeld van aaaaalle moslims in Europa natuurlijk.

quote:
Op 11 juni 2008 0:07 schreef Ralph Plug het volgende:
Wat een misselijkmakend haatzaaitopic is dit (aan het worden) zeg.


+1

Ook in media lees je steeds vaker van moslim dit, moslim dat, groot uitgemeten.. en als er ergens een keer geen vermelding van dader bij staat of het een klein klein berichtje in een krant betreft.. gaat het om een "niet moslim". Maarja, dat is natuurlijk niet boeiend genoeg. Net als die berichten dat moslims aanstoot nemen aan schaars geklede bouwvakkers, als een niet-moslim er wat over had gezegt was het niet zo breed in het nieuws geweest.

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 11-06-2008 7:41]


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 11-06-2008 7:38 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 11 juni 2008 0:13 schreef Dart Frank het volgende:
GS is idd voer voor de onderste laag van onze maatschappij. Whihi, van die grappige MBO weet je



Tsja, poep in cadeauverpakking ziet er misschien wel leuk uit maar is nog steeds poep. GS doet geen moeite om lintjes om deze mooie cultuur heen te draaien.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


WMP
Usericon van WMP
Posted 11-06-2008 7:41 by WMP Profiel van WMP

De titel van dit topic vind ik ook wonderlijk: 'moslims in het nieuws'. Waarom dan ook niet een 'christenen in het nieuws'-topic, een 'hindoes in het nieuws'-topic of een 'rare mannen die bij mij in de achtertuin zitten in het nieuws'-topic.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 11-06-2008 7:41 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 11 juni 2008 7:38 schreef Greycloak het volgende:
Tsja, poep in cadeauverpakking ziet er misschien wel leuk uit maar is nog steeds poep. GS doet geen moeite om lintjes om deze mooie cultuur heen te draaien.


In dit geval was het cadeauverpakking waar GS poep om smeert...


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen