|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik zeg nekschot.... Ik zeg niet aanpassen en varkens trainen en die inzetten!! "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Ik haal ze niet voor niets aan... en dat je die Molims daarmee helemaal gek krijgt is een grote dikke bonus! "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: zie www.heavystones.ir www.letsbombsomething.il signature |
|
quote: En hebben ze er geen trek in, dan maar niet. Dikke doei. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: moslims houden niet van wezens met grote neuzen signature |
|
quote: Is dus een ludiek protest tegen het gezeik van moslims over puppies op politiereclame. Tenminste, zo interpreteer ik dit stukje. Anders is het uiteraard zwaar debiel, ten eerste vanwege de tegemoetkoming en ten tweede dat die schoentjes natuurlijk geen zak uitmaken (tweede indicator voor het ludiek zijn van deze 'actie'). Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
ja en die hoge moslim (wtf?) zegt dat het niet nodig is. hoezo miscommunicatie Je moeder. |
|
Het idee alleen al dat bepaalde dieren ondergeschikt en onrein en al dat soort kul zouden zijn, maakt mij volkomen onpasselijk. Elk levend wezen verdient respect, zolang het tegendeel in ieder geval niet bewezen is. En honden en varkens zijn prachtige dieren. Flikker toch op met je onrein. |
|
Allah maakt fouten, schijnt. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Ik denk niet dat we over dat laatste moeten discussieren. |
|
En de god van de joden vindt vrouwen onrein Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Daar is iets voor te zeggen. Nee, serieus; slaat natuurlijk echt als een tang op een varken(...). Alles heeft zijn plaats en is nodig voor natuurlijk evenwicht. |
|
Een onrein dier dat mét schoenen de moskee betreedt... Goed plan! |
|
quote:Een homo met Nike's? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
:') |
|
quote: Die hebben hun achterlijkheden zo'n 600 jaar terug wel bewezen. |
|
quote: Niet om het een of het ander maar als je de culturele context en vooral de klimatoloische context zou kennen waarin de islam ontstond, zou het je niet verbazen dat de lieden die toen aanzien en autoriteiten genoten (geestelijken) dieren als varkens als zijnde onrein bestempelden. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: nou je gaat mij toch hopelijk niet vertellen dat ze niet ondergeschikt zijn? en er zijn een flink aantal dieren die ziektes verspreiden en die mag je dan best onrein noemen ik vind dieren best geinig, maar ik zie ze toch niet als gelijken |
|
Honden zijn dan ook smerig en stinken ook vaak bluergh! hehe Wat betreft varkensvlees schijnt er ook een ongezonde factor mee te wegen; ben alleen ff kwijt welke.. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: ze kunnen zoönotische trichinelarven bevatten |
|
Ja hoor, en die heeft Allah zeker niet bedacht. |
|
quote: jawel maar de semitische volkeren wapenen zich graag tegen god christenen niet, die vrezen hem alleen maar |
|
Nou, ik kom uit een christelijk gezin en daarin vindt iedereen God vet tof en helemaal niet eng of zo. Maar ik heb niet echt het idee dat moslims zich over het algemeen wapenen tegen God, ze wekken wel de indruk dat ze graag doen wat Hij wil. [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 08-07-2008 1:14] |
|
quote: och ja, het verschilt wel per christen denk ik maar het ligt er denk ik in besloten dat christenen god een vaderrol toedichten. ligt er aan hoe modern je bent, maar in staphorst vrees je je vader, katholieken respecteren hun vaders en evangelisten vinden hun pa een toffe peer moslims zien hem als opperhoofd, koning, leider etc. dat schept andere verwachtingen |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |