|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ja, daar moffelen ze alles weg ... |
|
Kut moslims!!!! Zo, dat lucht op! "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Verwerpelijk. Over een paar jaar gebeurt het omgekeerde echter gewoon in Nederland Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Bij afwezigheid van Grey: "Goed idee, weten die klootzakken ook eindelijk eens hoe het voelt" Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
Wat bedoelt Grey hier precies mee? Voordat jij me gaat dwingen te bewijzen wat hij eigenlijk bedoelde. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: quote: Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
Maar was hij toen sarcastisch of niet? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Trek je eigen conclusies. Verder is Greycloak vaak eerder cynisch dan sarcastisch tbh imho. Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
Hehehe, uh-uh, ik ga inderdaad nog langer met deze onzin bezig zijn Jaoh, of het sarcasme waar hij zo op voorstaat verzandt altijd in bitter cynisme. Lekker belangrijk ook. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Ok maar Grey is geen moslim. 'Palestijnse studenten beraamden aanslag op Bush' Uitgegeven: 18 juli 2008 12:05 Laatst gewijzigd: 18 juli 2008 12:11 TEL AVIV - Zes Palestijnen zijn in bezet Oost-Jeruzalem opgepakt wegens plannen de Amerikaanse president Bush te doden. De Israëli's verdenken hen ervan zo een actieve cel van al-Qaeda te hebben willen stichten. ANP Dit meldde vrijdag de Israëlische radio op gezag van de veiligheidsdienst. Twee van de verdachten zijn studenten. Zij zouden van plan zijn geweest een aanslag te plegen op Bush toen die in mei een bezoek aan Israël bracht en zich er in een helikopter verplaatste. Ze hadden vanuit een studentenkamer zicht op een landingsplaats voor helikopters die vaak door officiële buitenlandse gasten wordt gebruikt. De twee communiceerden met al-Qaedafiguren via het internet over een eventuele aanslag op Bush' helikopter vanuit hun studentenkamer. Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
israel ook al zo betrouwbaar sinds wanneer hebben die een reden nodig om palestijnen op te pakken? |
|
quote: Wie? Leer zinnen maken, taalbarriere. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Hoewel schaduwaccounts mag die Boemba hebben eigenlijk? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Evenveel als het gemiddelde aantal fouten per Aardschok. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote:geen! Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
ik heb er maar een de rest doet het niet mag je zo hebben |
|
quote: laat maar, er zijn al fatwa's uitgesproken op zijn naam, om maar niet te spreken hoeveel openstaande doktersrekeningen en facturen bij leveranciers van kalmerende middelen, alimentatie-orders en kleerkasten van incassobureau's signature |
|
quote: (SN) What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Jij hebt echt niets beters te doen dan de hele dag het internet afspeuren naar sappige Moslimnieuwtjes, of wel? http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote:lol. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote:A. Aan GeenStijl heb ik genoeg. B. Ik heb een eigen bedrijf. C. Je wilt niet weten in hoeveel tijd ik, afgelopen week, 10 Space Marines heb gemaakt. D. Valt wel mee hoor. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Je hoeft helaas niet naar dit nieuws te speuren... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
haha ja idd, moeilijk te ontlopen Je moeder. |
|
quote: a) dan vermijd je geenstijl toch gewoon? lukt mij ook b) leuk, wat doe je? c) wat is een space marine? d) blijkbaar niet, iemand anders klaagt dat jij niet doorhebt dat het te veel is. als je het zelf door zou hebben, dan zou je het niet doen. daarom is dat oordeel voor anderen. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |