|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ze willen toch ook geen dikke fotomodellen? Dan wil ik ook niet geholpen worden door een neger als ik bij de bank kom! |
|
|
|
quote:Haal eens een bericht over lieve moslims op die een uitvinding hebben gedaan waar de mensheid wat aan heeft van een Glorieuze Linkse site dan? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com |
|
o dat is een glorieuze linkse site? Je moeder. |
|
quote:Zeer links Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com |
|
quote: Wat een slappe noodles van die camera ploeg. Ik had wel raad geweten met zo'n mafkees. |
|
je had de politie gebeld? Je moeder. |
|
quote:Niet echt typisch iets voor moslims. Wij hebben hier wijken vol blank uitschot, wat voor dat soort overlast zorgt www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
quote: Ik had Nachtvorst gebeld, zodat ie hem overhoop komt snijden! |
|
ook een optie! quote: hehe inderdaad, die mogen ook allemaal wel even keihard dood gaan hier... Je moeder. |
|
quote: Moslims die een uitvinding hebben gedaan waar de mensheid wat aan heeft? Heb je wel eens een boek gelezen, anders dan dat van het CBR? |
|
shoarma en kebab vind ik dan wel weer aardig goeie uitvindingen! afgelopen nacht nog profijt van gehad Je moeder. |
|
Zonder moslims geen geitenneukers. Hey, die geiten willen ook een keer .. |
|
quote: Ja hoor, nachtvorst in juli... Bareuh... |
|
She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote:Ga je eens echt verdiepen in feiten. Op zo'n beetje elk wetenschappelijk gebied hebben moslims een cruciale rol gespeeld qua ontdekkingen. Het zoeken naar kennis is zelfs een verplichting voor elke moslim volgens de Koran. Enig idee waar de oudste universiteiten ter wereld staan, en waar de onzen op gebaseerd zijn? Maar nu ga je vast zeggen dat dat ouwe koek is.. en ze nu allemaal nare mensen zijn, erop uit om de door hen mede gecreeerde beschaving weer om zeep te helpen. www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Oh, en ze hebben veel Griekse literatuur voor ons bewaard, dat vind ik wel lief . Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
quote: Ja, al waren ze bij veel van die processen nog geen moslims natuurlijk, hehe. |
|
quote: Je denkt al voor ons? Dat doen "zij" ook... Bruce Banner |
|
quote: Erm... She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Is toch zo? Als Greycloak het specifiek over moslims heeft, valt een deel al af natuurlijk. |
|
mwa, er is een verschil tussen moslim en uit het oosten komend. net zoals het verschil tussen christenen en west-europeanen Je moeder. |
|
Ja, dat zeg ik. Daarnaast bestaat de islam nou ook weer niet zo lang, en is daarvoor ook al veel gebeurd op wetenschappelijk gebied. Ook (en misschien wel vooral) door Arabieren. Daar doelde ik op. [Dit bericht is gewijzigd door WhiteRider op 12-07-2008 15:35] |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |