![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: ![]() ![]() |
|
![]() ja echt een vies en onrein dier ![]() ![]() Against God and Government ![]() |
|
Anders gaan ze even serieus op de idioten in. ![]() |
|
Maar nu je het zegt, ik heb ook nog nooit een Moslim een hond zien uitlaten eigenlijk.. Against God and Government ![]() |
|
Heb je überhaupt ooit een moslim respectvol met een dier zien omgaan? ![]() |
|
Tegen schapen zijn ze toch best lief? ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Hmmm, ik heb ook nog nooit een moslim op een tractor zien rijden of skippyballen, dus misschien betekent het niets. ![]() |
|
ik heb al eens een Moslim repectvol thee zien drinken dat dan weer wel signature ![]() |
|
Dus gaat dat tuig jou en jouw kankerhond wel met stenen bekogelen... ![]() |
|
win-win situatie ![]() signature ![]() |
|
. nevermind, te kansloos hehe [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 03-07-2008 11:41] Je moeder. ![]() |
|
Wat is dat precies voor ras, RrroooaaarrR? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
[taalgebruik] [Dit bericht is gemodereerd door Greycloak op 03-07-2008 14:09] ![]() |
|
quote: :') Je moeder. ![]() |
|
quote::') :') ![]() |
|
(': Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
quote:Ik wel een stijgende trend van mensen met noord afrikaans uiterlijk die een hond hebben, en dat zijn meestal de wat grote "gevaarlijkere" honden, maar ik weet niet of die jongens dan ook moslim zijn. In iig heeft mijn beestje ons een hoop overlast bespaard, 5 jaar geen inbraken gehad(tot vorige week) door een paar keer met hem door de straat te lopen. En dan is hij nooit echt thuis geweest. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
XD chemohond trouwens , je zou moeten weten hoeveel de gezondheidszorg lijdt onder de kosten die NA-vrouwen meebrengen met hun diabetis door hun mierzoete toestanden signature ![]() |
|
komt door een groot deel ook door weinig bewegen, je ziet er wel genoeg op straat natuurlijk, maar onze overbuurvrouw zet nooit een stap buiten het tuintje een meter voor haar deur. Echt ziekelijk. Maargoed dat is volgens mij meer een cultuur iets en niet iets wat mohammed verplicht. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: massas!! veel Marokanen in Gent hebben een American Stafford je kan moeilijk een hond hebben die er beter uitziet dan jezelf nietwaar... signature ![]() |
|
quote: of een gebrek aan cultuur bvb sportcultuur enige waar ze ooit in uitblonken is boxen, en dan nog in combinatie met negroïditeit signature ![]() |
|
Minister Maxime Verhagen mag PVV-leider Geert Wilders dan wel op het hart gedrukt hebben om publiekelijk te zwijgen over de rechtszaak die Jordanië tegen hem aanspant, dat wil uiteraard niet zeggen dat hij zich daar aan wenst te houden. In een opinie-artikel in de Volkskrant gaat Wilders dan ook behoorlijk tekeer tegen de machthebbers in Jordanië. In het artikel noemt Wilders de met de Oranjes bevriende Jordaanse koning Abdallah II een ''Neanderthaler''. Verder blijft hij van mening dat Verhagen de Jordaanse ambassadeur moet ontbieden en daarna uitwijzen. Tegelijk moet Nederland zijn ambassadeur uit Jordanië terughalen. ''Als dat niet helpt moeten de goede banden tussen de beide koningshuizen worden verbroken en Jordaanse burgers en bedrijven worden geweerd uit Nederland'', aldus Wilders. Wilders noemt de vervolging van de Jordaanse Justitie een ''vijandige actie'' die de soevereiniteit van Nederland aantast. De aanklacht noemt hij een teken dat ''Jordanië en zijn koningshuis de politieke en democratische fase van de Neanderthalers nog niet zijn ontstegen.'' Koning Abdallah II is volgens Wilders sowieso niet te benijden. ''De koning is volgens zijn stamboom een nazaat van de barbaarse profeet Mohammed en wel in de 43ste generatie. Dat verklaart een hoop.'' Dat Verhagen geen actie wil ondernemen tegen Jordanië stuit Wilders bijzonder tegen de borst. ''Heeft Verhagen liever dat ik naar de in zijn ogen blijkbaar perfecte democratische rechtsstaat Jordanië afreis om als getuige te worden gehoord? Zodat ik kan getuigen over de abjecte islamitische ideologie en de fascistische Koran en ook verslag kan doen van de dhimmitude van de Nederlandse politieke elite?'' gaat ie weer signature ![]() |
|
Vet stoer van Geert, dat hij dat zomaar durft! Vrijheid van meningsuiting, tantoe cool! ![]() |
|
dhimmi-attitude signature ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |