![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Volgens mij licht percentage huil christenen lager dan het percentage huil moslims. Daar komt nog bij dat hindoes en boedhisten volgens mij nooit over dergelijke zaker hoort. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
quote: Zou goed kunnen, heb daar geen cijfers over. Wat denk ik wel zo is, is dat die Christenen inmiddels wel wat gewend zijn en een gedeelte van die Moslims (want er zijn er natuurlijk ook die zich wél normaal gedragen c.q. aanpassen en zich om dit soort 'islamisering' net zo narrig maken als wij) het gewoonweg verrekken ergens aan te wennen. Daarnaast blaast de media ieder wissewasje omtrent de Islam momenteel ook wel heel erg op (waarmee ik wil zeggen dat het logisch is dat je van Moslims momenteel gewoon meer negatieve geluiden hoort dan van Christenen). quote: Dat zijn er niet zoveel, geloof ik. Als die nou met drie man op de Dam komen protesteren tegen kunsttieten maakt dat volgens mij vrij weinig indruk. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Ralph op 22-05-2008 13:35] http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
quote: Ben jij op dit moment nuchter? http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
quote: Licht? Schijnen ze dan? Ik weet niet hoe de verhoudingen liggen (lichen? Ik ben de kluts kwijt. ![]() Als je zulke uitspraken doet Kwelgeest, dan zie ik graag dat je die onderbouwd met cijfers. ![]() |
|
quote: het is allemaal zo relatief weet je. Net als Moslims, de ene moment zie er geen enkele... twee seconden later staan ze met 20 rond je heen! Niet moeilijk dat een Jood de relativiteittheorie ontcijferd heeft! signature ![]() |
|
quote: nou ja zeg, alsof alle moslima's lelijk zijn, en alle niet moslima's knap... Je klinkt nu echt als een redneck die een godsgruwelijke lelijke vriendin heeft, met van die doodgeblondeerde haren en een vette ass in een te strakke jeans op van die afgetrapte nike air max. weet je ook hoeveel eieren er in een dozijn gaan? ![]() |
|
quote: de SGP huilt anders wat af. en het CDA ook. over allerhande posters voor theater voorstelllingen bijvoorbeeld. Alleen ligt het niet politiekgevooelig om die mensen achterlijk te noemen. ![]() |
|
quote: ![]() Anyways, hoe zit het met besnijdenissen? Ik las dat het onnodig opereren van wilsonbekwame kinderen in Nederland gewoon is toegestaan? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
quote: als dat al zo is dan komt dat puur en alleen omdat die huil-christenen inmiddels al aan de macht zijn (CU, CDA) en hun achterban al op de wenken wordt bediend met allerlei concessies tot op het genante af. Sla de hele lijst pseudo-socile babbel-interviews met Balkenende en Hirsh Balin en Donner en die reli-miep Verhoeven op onderwijs van de afgelopen 5 jaar er maar op na. De Bilbe Belt in Nederland heeft een zorgwekkend grote vinger in de Nederlandse overheidspap. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
quote: Ga nog even zo door en ik doe je een huwelijksaanzoek, ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
![]() ![]() |
|
quote: Dat klinkt toch wel als een droomwijf, hehe ![]() |
|
Een lege hand is gauw gevuld ![]() She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
Ik heb nu eenmaal een zwak voor trailertrash vrouwen, hehe ![]() |
|
quote: Ligt eraan hoeveel er in een doosje gaan. ![]() |
|
quote: terecht, maar niet mbt genitale regio's ! wilsonbekwame kinderen imo zijn kindere sowieso wilsonbekwaam, zeker als je er één hebt. stel je voor , een Moslimkind, hoe wilsonbekwaam ben je dan ![]() signature ![]() |
|
quote: een kinderkont ook !! signature ![]() |
|
quote: Zeg doe eens rustig! en mag jij dit wel zeggen van je Moslim man? Ik vind dit niet helemaal kosjer aight! Against God and Government ![]() |
|
wedden dat je op het Moslimforum wel het K-woord mag gebruiken!!!!!!!!!!!!!!!! signature ![]() |
|
quote: Kosjer? Against God and Government ![]() |
|
quote: bijna iets met tumor en melanoom signature ![]() |
|
quote: Kut moslim? Against God and Government ![]() |
|
Karel Anker! ![]() |
|
Kaaskop? Ontspoort lekker trouwens, deze topic. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |