|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Graag gedaan, alleen het wordt me lastig gemaakt om het allemaal in gelijke mate te doen. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
-taalgebruik-e. [Dit bericht is gemodereerd door Greycloak op 27-06-2008 12:55] Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
waar is krachtterm? edit: ZM Moderatorsstaat! [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 27-06-2008 12:59] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
het is zo subjectief als een natte doos!!! ze mogen van mij allemaal palliatief worden die onverdraagzame frustratiekwekers met hun gebrekkig gedoe maar aan de andere kant mogen ze ook gewoon blijven leven signature |
|
quote: Heeft ze een ritueel besneden menneke? |
|
quote: Achja, ik vind het sowieso allemaal wat overtrokken. Voor mijn werk heb ik dagelijks contact met (weliswaar goed opgeleide) Moslims/Arabieren en hoewel zaken als politiek/geloof toch vooral gemeden worden, is het echt niet zo dat er geen intelligentie discussie over te voeren valt. De excessen zijn misschien een stuk radicaler en het percentage radicalen is een stuk hoger, maar om het allemaal maar op een hoop te gooien is wel erg zwart/wit (huhuh) Life doesn't get much better than this! |
|
quote: Dus na Nederland daalt overal de waarde van de vrijheid van meningsuiting. Topper! Er stond vast niet alleen een verboden woord of racistische uitlating in... quote: Ik vind het moeilijk om in te schatten hoe erg het allemaal is, maar ik denk dat ik wel in kan stemmen met je laatste alinea. Volgens mij is ook wel een kleine kentering* gaande onder moslims wat hun insteek in de Nederlandse maatschappij betreft, al is dat misschien wat hoopvol. *zoals die situatie met die schilderijen in Huizen en de reachtie van een plaatstelijke moskee daarop. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Het Hof van Lyon in Frankrijk heeft een moslimvader beboet omdat hij een bevalling heeft bemoeilijkt. Dat schrijft de Artsenkrant. De man verzette zich tegen de tussenkomst van een mannelijke gynaecoloog tijdens de bevalling, waardoor het kind gehandicapt is. De vrouw beviel in uiterst moeilijk omstandigheden. Ondanks aandringen van het ziekenhuis wilde de vader geen mannelijke gynaecoloog toelaten bij de bevalling en werd hij zelfs agressief. Verwikkelingen Toen de gynaecoloog uiteindelijk, na lang onderhandelen, wel tussenbeide mocht komen, was het te laat voor een keizersnede. Het kind moest ter wereld worden gebracht met een forceps, met neurologische verwikkelingen als gevolg. De ouders eisten daarop een schadevergoeding van het ziekenhuis. De rechter ging daar niet op in, maar veroordeelde wel de ouders tot de betaling van een schadevergoeding van 1.000 euro aan het ziekenhuis. Houding vader "Het ziekenhuis beging geen fout door zijn verantwoordelijkheid te nemen, integendeel", oordeelde het Hof. "De toestand van het kind is toe te schrijven aan de onredelijke houding van de vader", aldus de Artsenkrant. Johan Van Wiemeersch van de Vlaamse gynaecologenvereniging VVOG kan zich perfect vinden in dat vonnis, schrijft de Artsenkrant, die ook meldt dat net omstreeks deze tijd een omzendbrief vertrekt naar alle Vlaamse ziekenhuizen. Daarin staat de nieuwe gedragscode voor gynaecologen bij een bevalling, die Van Wiemeersch mee uitwerkte. De gedragscode is vrijgegeven na positief Orde-advies. Eerder werd besloten tot die code na twee gelijkaardige agressiegevallen die Artsenkant signaleerde. signature |
|
Een win-win situatie. |
|
Gehandicapt én Moslim? signature |
|
Nee, boete en een gehandicapt kind. |
|
duizend euro??? die man is veroordeeld tot levenslange geldloosheid. signature |
|
Nogal kansloos, die anti moslim stemming in dit topic, ik dacht even dat ik op t stormfront board zat. Fuck the world and fuck you |
|
not me, ik haat iedereen evenveel, zelfs mezelf!! en jou om me daar attent op te maken [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 27-06-2008 21:57] signature |
|
ga je mama pesten, belg! Fuck the world and fuck you |
|
die is lang dood signature |
|
quote: Fuck the world and fuck you |
|
quote:Nou, plaats eens wat leuks over moslims die oude vrouwtjes de straat over helpen, of homo's meehelpen hun huis te verven of of of... Toe maarrrrrrrrr! het mag, het is een topic over moslims die het nieuws hebben gehaald! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: ze is nu een maagd in de hemel signature |
|
quote:mag ik het soms niet kansloos vinden dat anti moslim gelul hier ? alsof elke moslim een christen hater is , of vrouwen mishandelt. Fuck the world and fuck you |
|
Nou, het feit dat ze niet hebben lopen rellen toen ze van het EK werden gekickt siert ze in ieder geval. Kunnen wij Nederlanders een voorbeeld aan nemen. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Zeker. die dronken mongolen die zich niet kunnen beheersen mogen wat mij betreft flink hoge geldboetes krijgen, stel helden, andermans spul slopen. Fuck the world and fuck you |
|
quote: nee, maar het helpt wel, net als metalhead zijn, of flik of militair, of marginaal... signature |
|
quote: Gelukkig heb je er jezelf nooit schuldig aan gemaakt |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |