|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: ik ga klacht indienen bij Europa omdat ik geen vrouwen mag besnijden signature |
|
quote: hehe dat die raket 10 seconden later in de lucht gaat is nog steeds een beste prestatie hoor. De VS had iig een stuk groter budget, en die hebben ook aardig wat raketjes verneukt. En schone energie zijn ze hard mee bezig maar wordt alleen een beetje hard tegen gewerkt(ik zeg niet dat Iran helemaal niet bezig houd met kernwapens, maar ik denk dat ze ook wel slim genoeg zijn om niet meer olieafhankelijk te raken) [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 13-07-2008 4:55] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Wat lul je? quote: Lovenswaardig, maar waarschijnlijk te laat. quote: Kerel, dat is echt je enige weerwoord als je er niet meer uitkomt, he? 'Ik was niet serieus, hoor!' :') Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Nee, hij heeft ook nog "bewijs maar dat ik dat bedoelde" . Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
quote:[hap]Lees even terug waar het op slaat en probeer er iets niet-sarcastisch van te maken. On-mo-ge-lijk. Maar leuk dat je me probeert een fout aan te smeren. Goeie poging.[/hap] quote:Kerel, voor jou geldt hetzelfde. Je hebt de mail van Snaack gehad en als je zelfs díe niet snapt dan mag je baas zich gelukkig prijzen. Nu weer over moslims graag! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Ik begreep Snaacks mail prima, dat was namelijk de bevestiging dat je je voor niks probeerde te distantiëren van je opmerking. Vrij geniaal. Blij nieuws (behalve voor Heiden ). 'Vrede met Palestijnen nooit eerder zo dichtbij' Uitgegeven: 13 juli 2008 14:08 Laatst gewijzigd: 13 juli 2008 14:12 PARIJS - Israël en de Palestijnen waren nooit eerder zo dicht bij vrede als momenteel. Dat zei de Israëlische premier Ehud Olmert zondag in Parijs na een gesprek met de Palestijnse president Mahmoud Abbas en de Franse president Nicolas Sarkozy. ANP Het gesprek ging vooraf aan de topontmoeting van leiders van 44 landen uit de Europese Unie en rond de Middellandse Zee, die zondag om 15.30 begint in het Grand Palais in Parijs. Mediterrane Unie Sarkozy is erin geslaagd aartsvijanden aan dezelfde tafel te krijgen tijdens de oprichting van de Mediterrane Unie. Olmert sprak zich uit voor directe vredesgesprekken met Syrië. Het is nog onduidelijk of hij zondag een ontmoeting zal hebben met de Syrische president Bashar al-Assad. Sarkozy President Sarkozy, gastheer van de top, zei dat het doel van de bijeenkomst is "te leren hoe we van elkaar kunnen houden in het gebied rond de Middellandse Zee, in plaats van door te gaan met haat en oorlog". Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
Mail van Snaack, ooee vertel! |
|
quote:Als "je distantiëren van" hetzelfde is als "je verontschuldigen voor" dan heb je je in beide gevallen vergist, maar dat geeft niet. We vinden je een hele lieve lieve jongen hoor, ondanks alles. Ik verontschuldig me namelijk niet voor uitspraken die kunnen en me ervan distantiëren al helemaal niet. Excuses zijn voor mensen die fouten maken. En van de extreemrechtse haatsite GeenStijl het volgende ontzettend negatieve bericht over een man die toch ook erg lief is en zeker niet dom en het beste voorheeft met iedereen: quote: Voor bevestiging voor deze walgelijke berichtgeving heb ik me uiteraard ook gewend tot het fascistische SpitsNieuws: quote: Bah, ik word zooo ziek van die Wilders, altijd die lieve goedbedoelende importmensen zieken... Betaal nou maar gewoon, je hoort toch dat ie zeurt? Gewoon geven wat ie wil, net als elke andere brave Nederlander. [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 13-07-2008 15:50] What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Feit is simpelweg dat jij dondersvaak niet ingaat op serieuze repliek met een dergelijk raar excuus. Dit betekent ofwel dat je je er heel vaak niet uit weet te redden en je liegt om gezichtverlies te voorkomen, ofwel dat je heel vaak van onherkenbaar, niet grappig en onnodig sarcasme bedient en daarmee de discussie verziekt. Of het nu in dit geval ook zo is, interesseert me geen reet. 'Waar rook is, is vuur.' , et cetera, volgende dooddoener, lalalalaaaa. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Wat is het probleem nu weer? Laat de rechter dit lekker uitzoeken, joh, prima toch. Al hoop ik wel dat die Van der Ven lekker verliest en voor de advocaatkosten van Wilders mag opdraaien. Tenminste, aangenomen dat Wilders hem niet onheus geportretteerd heeft, heb even dat deel van Fitna niet voor ogen. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
@ Grey, je mail waarin je weerwoord geeft draait om het feit dat je uitspraak op meerdere manieren kon worden gelezen, en zodoende mijn klacht tegenover jou geen houvast had. Ook in dit topic wees je mij erop dat ik je nooit 'pakken' op de opmerking in kwestie omdat het gewoon op meerdere manieren te interpreteren was. Je wees me er niet, zoals Snaack op, dat zo'n uitspraak als die van jou gewoon gedoogd wordt, wat toch het simpelste antwoord was geweest. Ik zie het daarom toch gewoon als een distantiëring van je uitspraak omdat er toch een klein kansje was dat een over-actieve mod je wel zou bannen. Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
Stelletje geitenneukers, kan dit niet per e-mail? |
|
wat een hersenspelletjes inzake macht en argument zijn hier aan de gang Anti-Islamisering en anders-Islamisering zijn brak hetzelfde lijkt het wel signature |
|
quote:Dat kan, maar GC wil het altijd hier uitvechten quote: Wees eens duidelijk, anthrax-verspreidende reserve-Nederlander quote: Spitsnieuws. Maar deze stond er dan weer niet op, wat toch een stuk nieuwswaardiger bericht is: quote: Fok.nl, via ANP. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: aaaaargh kijk naar globalisering anti en anders is zelfde signature |
|
quote: Als in? Zelfde standpunten? Zelfde methodes? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
ja, maar de tweede "voelen" zich gematigder signature |
|
quote: Het het willen beperken/veranderen van iets is toch ook per definitie gematigder dan het totaal willen verbieden van iets? Overigens denk ik niet dat hier veel mensen zijn die anders-islamisering als iets goeds zien. Zelfs de grootste moslimknuffelaar zal niet willen dat de wereld geislamiseerd wordt. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: verbod is ook "anders" de meeste "andersen" hebben meestal dan nog economische motieve laat ze maar komen, ze zuigen lekker bvb signature |
|
quote: Ja en voordat je in die kliniek bent, ben je zowieze 1 keer bestolen, minimaal 100 keer aangehouden omdat ze je rotzooi willen verpatsen, met een beetje pech heb je een fikse voedselvergiftiging, en als het echt heel naar wordt wordje je ge-gangraped en daarna in het ravijn gegooid... toch maar een brilletje van Hans Anders doen? Against God and Government |
|
quote: Natuurlijk spreek je uit ervaring? Lullig voor je. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: Algemene ontwikkeling, iedereen wat dat die Turken niet deugen. Against God and Government |
|
quote: Maar een stuk extremer anders dan alleen anders Nogmaals, per definitie. quote: Dat zal best, net als dat de anti's dat hebben. Wat doet er dat er toe in het onderscheid? Zijn de andersen minder nobel? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Je bent gewoon jaloers omdat zij een veel vetter imperium uit de grond gestampt hadden dan wij Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |