IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : De islamisering van onze samenleving. (moslims in het nieuws deel 2) Vorige pagina | Volgende pagina
Burzum
Usericon van Burzum
Posted 12-07-2008 18:30 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 12 juli 2008 18:23 schreef Greycloak het volgende:
Nee hoor, ik vind ze lachwekkend.Nee, ik kon vroeger al harder rennen dan je vader.


Briljant

[Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 12-07-2008 18:30]


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 12-07-2008 21:28 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 12 juli 2008 14:27 schreef Schaep het volgende:
Ze willen toch ook geen dikke fotomodellen?

Dan wil ik ook niet geholpen worden door een neger als ik bij de bank kom!


ik ga klacht indienen bij Europa omdat ik geen vrouwen mag besnijden


signature


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 13-07-2008 4:53 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 12 juli 2008 17:51 schreef Greycloak het volgende:
Nope, maar voor mij spreekt het dat het een feit is dat er weinig goeds vandaan komt. Ze weten aardig bermbommen te pimpen en manieren om nog efficienter gebouwen op te blazen, maar het nieuwe vaccin tegen verkoudheid hoeven we niet uit die hoek te verwachten.
En ze waren zo goed op weg...Naja, tot donkergrijs aan toe dan. Die sufferds in Iran wisten bijvoorbeeld geeneens fatsoenlijk -alle- vorige week te lanceren raketten van de grond te krijgen. Tsja, stukje eigen technologie eraan koppelen hè.
Maar zoals ik al zei, geneesmiddelen, schone energie, een manier om je ramen snel en streeploos schoon te krijgen zonder poetsen, whatever....

Hmneh.


hehe dat die raket 10 seconden later in de lucht gaat is nog steeds een beste prestatie hoor. De VS had iig een stuk groter budget, en die hebben ook aardig wat raketjes verneukt.

En schone energie zijn ze hard mee bezig maar wordt alleen een beetje hard tegen gewerkt(ik zeg niet dat Iran helemaal niet bezig houd met kernwapens, maar ik denk dat ze ook wel slim genoeg zijn om niet meer olieafhankelijk te raken)

[Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 13-07-2008 4:55]


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 13-07-2008 12:14 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 12 juli 2008 14:15 schreef karnivoor het volgende:
dit komt de transparantie van de arbeidsmarkt zeker niet ten goede...

Wat lul je?
quote:
Op 12 juli 2008 15:38 schreef Jenje het volgende:
Als we nu alle moslimslanden en moslims eens compleet negeren .. zou dat helpen .. legers uit die landen bijv.

Wordt een beetje moe van gedrag van beide kanten ...



Lovenswaardig, maar waarschijnlijk te laat.
quote:
Op 12 juli 2008 16:47 schreef Greycloak het volgende:
Herken je sarcasme als het zachtjes in je oor blaast?

Kerel, dat is echt je enige weerwoord als je er niet meer uitkomt, he?

'Ik was niet serieus, hoor!'

:')


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 13-07-2008 14:10 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Nee, hij heeft ook nog "bewijs maar dat ik dat bedoelde" .


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 13-07-2008 15:25 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 13 juli 2008 12:14 schreef ZelThoR het volgende:
Kerel, dat is echt je enige weerwoord als je er niet meer uitkomt, he?

'Ik was niet serieus, hoor!'

:')
[hap]Lees even terug waar het op slaat en probeer er iets niet-sarcastisch van te maken.
On-mo-ge-lijk. Maar leuk dat je me probeert een fout aan te smeren. Goeie poging.[/hap]
quote:
Op 13 juli 2008 14:10 schreef Gemene Lepel het volgende:
Nee, hij heeft ook nog "bewijs maar dat ik dat bedoelde" .
Kerel, voor jou geldt hetzelfde. Je hebt de mail van Snaack gehad en als je zelfs díe niet snapt dan mag je baas zich gelukkig prijzen.



Nu weer over moslims graag!



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 13-07-2008 15:43 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Ik begreep Snaacks mail prima, dat was namelijk de bevestiging dat je je voor niks probeerde te distantiëren van je opmerking. Vrij geniaal.

Blij nieuws (behalve voor Heiden ).

'Vrede met Palestijnen nooit eerder zo dichtbij'
Uitgegeven: 13 juli 2008 14:08
Laatst gewijzigd: 13 juli 2008 14:12

PARIJS - Israël en de Palestijnen waren nooit eerder zo dicht bij vrede als momenteel. Dat zei de Israëlische premier Ehud Olmert zondag in Parijs na een gesprek met de Palestijnse president Mahmoud Abbas en de Franse president Nicolas Sarkozy.
ANP

Het gesprek ging vooraf aan de topontmoeting van leiders van 44 landen uit de Europese Unie en rond de Middellandse Zee, die zondag om 15.30 begint in het Grand Palais in Parijs.

Mediterrane Unie

Sarkozy is erin geslaagd aartsvijanden aan dezelfde tafel te krijgen tijdens de oprichting van de Mediterrane Unie.

Olmert sprak zich uit voor directe vredesgesprekken met Syrië. Het is nog onduidelijk of hij zondag een ontmoeting zal hebben met de Syrische president Bashar al-Assad.

Sarkozy

President Sarkozy, gastheer van de top, zei dat het doel van de bijeenkomst is "te leren hoe we van elkaar kunnen houden in het gebied rond de Middellandse Zee, in plaats van door te gaan met haat en oorlog".


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 13-07-2008 15:45 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Mail van Snaack, ooee vertel!


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 13-07-2008 15:49 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 13 juli 2008 15:43 schreef Gemene Lepel het volgende:
Ik begreep Snaacks mail prima, dat was namelijk de bevestiging dat je je voor niks probeerde te distantiëren van je opmerking. Vrij geniaal.

Als "je distantiëren van" hetzelfde is als "je verontschuldigen voor" dan heb je je in beide gevallen vergist, maar dat geeft niet. We vinden je een hele lieve lieve jongen hoor, ondanks alles. Ik verontschuldig me namelijk niet voor uitspraken die kunnen en me ervan distantiëren al helemaal niet. Excuses zijn voor mensen die fouten maken.



En van de extreemrechtse haatsite GeenStijl het volgende ontzettend negatieve bericht over een man die toch ook erg lief is en zeker niet dom en het beste voorheeft met iedereen:

quote:
Kijk eens aan. Het begint erop te lijken dat de Syrische haatzaaibaard Sheik Fawaz eindelijk begint te integreren. De imam van de Haagse As-Soennah moskee arriveerde in 1992 in Nederland nadat hij wegens opruiende teksten Saoedi-Arabië en de Verenigde Arabische Emiraten was uitgezet. Op kankâh Van Gogh, kankâh Hirsi Ali, kankâh Aboutaleb, kankâh ongelovigen, kankâh homo&#8217;s en kankâh Wilders na is hij na 16 (ZESTIEN) jaar echter nog altijd de Nederlandse taal niet machtig. En dat leidde in het verleden tot de nodige kritiek. Kritiek, die Fawaz zich schijnbaar heeft aangetrokken, want meneer is aan het integreren geslagen. Nee, de Nederlandse taal is nog altijd niet zijn sterkste punt, maar hij begint inmiddels aardig te leren hoe hij zijn hand op kan houden zonder er ook maar een poot voor uit te steken. Zo eist Fawaz 55.000 euri van Geert Wilders omdat hij in de film Fitna onterecht in verband zou zijn gebracht met extremisme en terrorisme. Ook voelt hij zich aangetast in zijn goede naam en eer, dus ook qua humor begint meneer het te leren. Nu nog even leren hoe je in normaal Nederlands een patatje oorlog bestelt en we verlengen je paspoort...


Voor bevestiging voor deze walgelijke berichtgeving heb ik me uiteraard ook gewend tot het fascistische SpitsNieuws:

quote:
Sheikh imam Fawaz Jneid van de As-Soennah moskee in Den Haag heeft een claim van 55.000 euro neergelegd bij PVV-leider Geert Wilders. De zeer orthodoxe geestelijke figureerde in de anti-koranfilm Fitna en stelt dat zijn "goede naam en eer door het slijk zijn gehaald''. Ook zou zijn portretrecht zijn geschonden.

In een reactie zei Geert Wilders vanmorgen dat hij niet van plan is om geld te betalen aan de imam. "Ik ben niet onder de indruk van deze claim'', zei de politicus. "Het is wel vervelend dat ik nu opnieuw m'n advocaat moet inschakelen. Iedere procedure kost me een hoop aan advocatenkosten.''

Dagvaarding

Wilders heeft een korte brief ontvangen van de advocaat van Fawaz Jneid, waarin staat dat Wilders uiterlijk zondag een voorschot van 20.000 euro moet overmaken naar de rekening van de imam. Als Wilders niet betaalt, volgt een dagvaarding.

"Dit is de wereld op z'n kop'', reageerde Wilders. "Deze haatimam heeft Ayaan Hirsi Ali, Theo van Gogh en Afshin Ellian vervloekt, de meest verschrikkelijke dingen gezegd. Hij schreeuwt harder dan een varken.''

Geen cent

De PVV-leider vindt het opvallend dat de imam nu, drie maanden nadat Fitna publiek werd gemaakt, met zijn claim komt. "Twee weken geleden besloot het Openbaar Ministerie om mij niet te vervolgen en nu komt deze claim. Ik ga geen cent betalen.''


Bah, ik word zooo ziek van die Wilders, altijd die lieve goedbedoelende importmensen zieken... Betaal nou maar gewoon, je hoort toch dat ie zeurt? Gewoon geven wat ie wil, net als elke andere brave Nederlander.

[Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 13-07-2008 15:50]


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 13-07-2008 15:57 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 13 juli 2008 15:25 schreef Greycloak het volgende:
[hap]Lees even terug waar het op slaat en probeer er iets niet-sarcastisch van te maken.
On-mo-ge-lijk. Maar leuk dat je me probeert een fout aan te smeren. Goeie poging.[/hap]

Feit is simpelweg dat jij dondersvaak niet ingaat op serieuze repliek met een dergelijk raar excuus. Dit betekent ofwel dat je je er heel vaak niet uit weet te redden en je liegt om gezichtverlies te voorkomen, ofwel dat je heel vaak van onherkenbaar, niet grappig en onnodig sarcasme bedient en daarmee de discussie verziekt.

Of het nu in dit geval ook zo is, interesseert me geen reet. 'Waar rook is, is vuur.' , et cetera, volgende dooddoener, lalalalaaaa.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 13-07-2008 16:02 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 13 juli 2008 15:49 schreef Greycloak het volgende:
Bah, ik word zooo ziek van die Wilders, altijd die lieve goedbedoelende importmensen zieken... Betaal nou maar gewoon, je hoort toch dat ie zeurt? Gewoon geven wat ie wil, net als elke andere brave Nederlander.

Wat is het probleem nu weer? Laat de rechter dit lekker uitzoeken, joh, prima toch.

Al hoop ik wel dat die Van der Ven lekker verliest en voor de advocaatkosten van Wilders mag opdraaien. Tenminste, aangenomen dat Wilders hem niet onheus geportretteerd heeft, heb even dat deel van Fitna niet voor ogen.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 13-07-2008 16:38 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

@ Grey, je mail waarin je weerwoord geeft draait om het feit dat je uitspraak op meerdere manieren kon worden gelezen, en zodoende mijn klacht tegenover jou geen houvast had. Ook in dit topic wees je mij erop dat ik je nooit 'pakken' op de opmerking in kwestie omdat het gewoon op meerdere manieren te interpreteren was. Je wees me er niet, zoals Snaack op, dat zo'n uitspraak als die van jou gewoon gedoogd wordt, wat toch het simpelste antwoord was geweest. Ik zie het daarom toch gewoon als een distantiëring van je uitspraak omdat er toch een klein kansje was dat een over-actieve mod je wel zou bannen.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 13-07-2008 16:44 by Psychonaut Profiel van Psychonaut

Stelletje geitenneukers, kan dit niet per e-mail?


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 13-07-2008 16:44 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

wat een hersenspelletjes inzake macht en argument zijn hier aan de gang



Anti-Islamisering en anders-Islamisering zijn brak hetzelfde lijkt het wel




signature


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 13-07-2008 16:56 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 13 juli 2008 16:44 schreef Psychonaut het volgende:
Stelletje geitenneukers, kan dit niet per e-mail?
Dat kan, maar GC wil het altijd hier uitvechten
quote:
Op 13 juli 2008 16:44 schreef Hypnos het volgende:
wat een hersenspelletjes inzake macht en argument zijn hier aan de gang

Anti-Islamisering en anders-Islamisering zijn brak hetzelfde lijkt het wel

Wees eens duidelijk, anthrax-verspreidende reserve-Nederlander

quote:
Ahmadinejad: Handen vijand afgehakt
De propagandamachine van Iran draait weer op volle toeren. President Mahmoud Ahmadinejad van Iran zegt dat voordat een eventuele vijand 'zijn hand op de trekker kan leggen, die al zal zijn afgehakt'.

De Verenigde Staten sluiten militair ingrijpen niet uit als de diplomatieke kanalen falen. Het conflict gaat nog altijd over de nucleaire activiteiten van Iran. Het land zelf beweert dat deze enkel bedoeld zijn voor het opwekken van energie.

Iran dreigt Tel Aviv aan te pakken als het land wordt aangevallen. Enkele raketten die vorige week werden afgeschoten zouden genoeg bereik hebben om Israëlische en Amerikaanse bases te bestrijken.


Spitsnieuws.

Maar deze stond er dan weer niet op, wat toch een stuk nieuwswaardiger bericht is:

quote:
Amerikaanse missie in Teheran welkom De Iraanse president Mahmoud Ahmadinejad heeft er niets op tegen dat de Verenigde Staten een vertegenwoordiging in Teheran openen. "Iran zal positief reageren op ieder verzoek dat tot doel heeft de betrekkingen tussen beide volken te verbeteren", zei Ahmadinejad vandaag.

Sommige Amerikaanse media berichtten afgelopen maand dat de Amerikaanse regering overweegt een vertegenwoordiging in Teheran te openen zonder formeel de diplomatieke betrekkingen te herstellen. Die werden in 1980 verbroken nadat de pro-Amerikaanse shah van Iran was verdreven en Iraanse studenten het Amerikaanse ambassadepersoneel in gijzeling hadden genomen.

Ahmadinejad vertelt in een gisteren verschenen Iraanse krant dat hij in maart tijdens zijn bezoek aan Irak twee Amerikaanse militaire commandanten heeft ontmoet. De twee hebben als aandenken foto's gemaakt, aldus de Iraanse president.


Fok.nl, via ANP.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 13-07-2008 16:58 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 13 juli 2008 16:56 schreef ZelThoR het volgende:


Wees eens duidelijk, anthrax-verspreidende reserve-Nederlander





aaaaargh



kijk naar globalisering

anti en anders is zelfde


signature


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 13-07-2008 17:00 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 13 juli 2008 16:58 schreef Hypnos het volgende:
aaaaargh

kijk naar globalisering

anti en anders is zelfde

Als in?

Zelfde standpunten?
Zelfde methodes?


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 13-07-2008 17:08 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

ja, maar de tweede "voelen" zich gematigder


signature


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 13-07-2008 17:15 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 13 juli 2008 17:08 schreef Hypnos het volgende:
ja, maar de tweede "voelen" zich gematigder

Het het willen beperken/veranderen van iets is toch ook per definitie gematigder dan het totaal willen verbieden van iets?

Overigens denk ik niet dat hier veel mensen zijn die anders-islamisering als iets goeds zien. Zelfs de grootste moslimknuffelaar zal niet willen dat de wereld geislamiseerd wordt.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 13-07-2008 17:24 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 13 juli 2008 17:15 schreef ZelThoR het volgende:
Het het willen beperken/veranderen van iets is toch ook per definitie gematigder dan het totaal willen verbieden van iets?

Overigens denk ik niet dat hier veel mensen zijn die anders-islamisering als iets goeds zien. Zelfs de grootste moslimknuffelaar zal niet willen dat de wereld geislamiseerd wordt.




verbod is ook "anders"



de meeste "andersen" hebben meestal dan nog economische motieve


laat ze maar komen, ze zuigen lekker

bvb


signature


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 13-07-2008 19:43 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

quote:
Op 12 juli 2008 17:08 schreef Daops het volgende:
Voorbeeld: in Turkije loopt men voor op oogheelkundig gebied. Mensen vliegen er speciaal naartoe voor operaties. En nu?


Ja en voordat je in die kliniek bent, ben je zowieze 1 keer bestolen, minimaal 100 keer aangehouden omdat ze je rotzooi willen verpatsen, met een beetje pech heb je een fikse voedselvergiftiging, en als het echt heel naar wordt wordje je ge-gangraped en daarna in het ravijn gegooid... toch maar een brilletje van Hans Anders doen?


Against God and Government


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 13-07-2008 20:02 by Ralph (Speciaal lid) Profiel van Ralphhttp://soundsfromthedarkside.com

quote:
Op 13 juli 2008 19:43 schreef Rotzak het volgende:
Ja en voordat je in die kliniek bent, ben je zowieze 1 keer bestolen, minimaal 100 keer aangehouden omdat ze je rotzooi willen verpatsen, met een beetje pech heb je een fikse voedselvergiftiging, en als het echt heel naar wordt wordje je ge-gangraped en daarna in het ravijn gegooid... toch maar een brilletje van Hans Anders doen?


Natuurlijk spreek je uit ervaring? Lullig voor je.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 13-07-2008 20:11 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

quote:
Op 13 juli 2008 20:02 schreef Ralph Plug het volgende:
Natuurlijk spreek je uit ervaring? Lullig voor je.


Algemene ontwikkeling, iedereen wat dat die Turken niet deugen.


Against God and Government


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 13-07-2008 20:17 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 13 juli 2008 17:24 schreef Hypnos het volgende:
verbod is ook "anders"

Maar een stuk extremer anders dan alleen anders Nogmaals, per definitie.
quote:
de meeste "andersen" hebben meestal dan nog economische motieve

Dat zal best, net als dat de anti's dat hebben. Wat doet er dat er toe in het onderscheid? Zijn de andersen minder nobel?


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 13-07-2008 20:18 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 13 juli 2008 20:11 schreef Rotzak het volgende:
Algemene ontwikkeling, iedereen wat dat die Turken niet deugen.

Je bent gewoon jaloers omdat zij een veel vetter imperium uit de grond gestampt hadden dan wij


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen