![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Mijn magere vangst van Waldrock: ![]() ![]() I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. ![]() |
|
Mijn Waldrock vangst: ![]() ![]() ![]() Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
Veels te veel Grolsch gister, holy shit ![]() ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
Da's stoer. ![]() |
|
![]() ![]() |
|
Gek trouwens.. aan de ene kant heb je de vervlakking van muziek luisteren, kids die op hun mobielspeaker muziek luisteren en aan de andere kant heb je de grote mediagiganten die opeens weer vinyl in de winkel hebben van de laatste artiesten voor weinig ![]() |
|
Op vinyl: Black Sabbath - Live Evil Hail Of Bulllets - ...Of Frost And War Opeth - Watershed Springsteen, Bruce - Born In The U.S.A. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" ![]() |
|
quote: Ze verkopen liever 1000 gelimiteerde lp's, daarvan weten ze dat ze iig verkocht worden... lang leve de vinylverzamelaar zullen ze denken. Van cd's is het momenteel maar aankijken wat er de deur uitgaat. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" ![]() |
|
Ja, die mp3 ripkultuur zorgt ervoor dat er weer meer LP's op de markt komen en goedkoper worden en makkelijker te krijgen zijn. ![]() |
|
quote: Tentfeest van Normaal, in Dalfsen. Dan doe je dat. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
quote: Ow? Ik hoorde pas een dj op tv zeggen dat er toch wel degelijk steeds minder vinyl uitkomt. Misschien dat hij het alleen over zijn scen had, dat kan natuurlijk ook. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
De mediamarkt draagt zelfs weer vinyl. En geen oude artiesten hoor. ![]() |
|
quote: Ja joh??? Dat zegt wel wat, ja. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Saturn gaat ook hard los wat betreft de platen. Mijn vader heeft ook zo'n USB-platenspeler gekocht om het allemaal om te zetten, wat mij betreft krijg ik zijn verzameling. ![]() |
|
Mooi om te horen dat vinyl weer meer en meer opkomt ![]() Op Under the Black Sun gekregen van Trondr (Urgehal): Beastcraft - Baptised in blood and goatsemen LP no 12/500 Angst Skvadron - Flukt CD Urgehal - Eternal eclipse shirt Endezzma - Alone shirt Sarkom logo patch Urgehal logo patch Koldbrann logo patch Gekregen van Mikael Sykelig: Den Saakaldte Norsk alcoholic black metal squad shirt Den Saakaldte logo stickers Zelf gekocht: Immortal - Immortal eerste persing 7"EP op Listenable Records Burzum - Det som engang var eerste persing CD welke Varg zelf heeft uitgebracht voordat Misanthropy deze CD her-uitbracht. Keep of Kalessin - Kolossus CD+DVD Gorgoroth - True Norwegian Black Metal CD Darkthrone - Frostland tapes 3CD Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
Gisteren op Waldrock een hoop Grolsch gekocht... de hoofdpijn kreeg ik er vanochtend gratis bij. ![]() ![]() |
|
quote: een deja vu signature ![]() |
|
Ja, maar deze een beetje erger als "normaal" ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
Erger dan, even erg als. ![]() |
|
Neuh ze waren verkleed als Normaal zegt ie. Vandaar ook de aanhalingstekens. Duh. ![]() |
|
![]() ![]() ![]() |
|
Een armband en ketting, en zojuist besteld bij bol.com: ![]() Against God and Government ![]() |
|
Kill Bill 1 en 2. ![]() |
|
Het chemisch practicum MCK lesboek MCK werkboek Hoogspanning, nederlands lesboek Een glazen roerstaaf en 154,00(!!!!!) aan dictaten Zo tikt lekker aan die schoolzooi ![]() Het is de lichtinval ;') ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |