![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Boeken: Scott Lynch - Rode Zee onder een Rode Hemel en Han Willems - Hoe blijf ik gezond in de hoogte (ter voorbereiding op mijn eerste echte bergbeklimming) ![]() |
|
gekrijgt: 1 paar zwarte en 1 paar cognackleurige chaps, en een donkerblauwe rijbroek. nog te krijgen: 1 felblauwe rijbroek en 1 gebroken witte rijbroek met zwartleren knielappen en zitvlak. ![]() ![]() "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." ![]() |
|
quote: A real pussy magnet!! ![]() Against God and Government ![]() |
|
Net binnen over de post, de blackmetal.com versie van Catacombs - Echos Through The Catacombs. zo'n gelimiteerd tot vijfhonderd stuks. Teh kvltality is mine!!!! ![]() |
|
en welke andere nummers staan daar op? ![]() |
|
quote: een zeer goed boek! ![]() ![]() |
|
Ah, een kenner! ![]() De voorganger The Lies of Locke Lamora vind ik één van de betere fantasyboeken. Eigenlijk vind ik het genre tanende. Ook omdat George Martin niet opschiet met zijn nieuwe boek. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door RrroooaaarrR op 16-07-2008 16:20] ![]() |
|
Net als meerderen hier gebruik gemaakt van de actie van de FRS, 5 dvd's, 10 euro: 16 Blocks The Grudge The Grudge II Reservoir Dogs The Shawshank Redemption Goeie shit. ![]() ![]() |
|
quote: dan heb ik wellicht de volgende tips voor je: patrick rothfuss: the name of the wind (super!!) joe abercrombie: The blade itself. Before they are hanged.(deel 1 en 2 van een 3-delige serie) beide auteurs zijn (echt waar) even goed al heerser scott lynch(het boek van de 1e is zelfs nog beter) en ik kan je die met klem aanraden. en ik heb het al vaker gezegd, het beste horroboek van het afgelopen decennium is world war z van max brooks. en george moet eens rap opschieten godverdikkeme.. ![]() |
|
Immortal - Immortal (Unholy forces of evil) 7"EP op Osmose/Listenable Records ![]() Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
--Zwarte skinny jeans ( jaja en 2 maten kleiner dan eerst ![]() --Paars truitje met 3 kwartsmouwen --en hetzelfde truitje als hierboven maar dan in het zwart --Grijs vest lang leven de uitverkoop! Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
Aankleedkussenhoes. Flessen sterilisatie set voor den magnetron. Voedsel/babyflesjeswarmer. hoppa weer een meier ervandoor ![]() Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
yessss net opgehaald! :D ![]() Je moeder. ![]() |
|
stoer ![]() ![]() |
|
Inclusief kinderzitje? ![]() |
|
Kan hij je Mac food op bestelling in een bijpassende bak brengen ![]() ![]() |
|
Jaap is goed bezig! ![]() |
|
Soundgarden - Badmotorfinger I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. ![]() |
|
quote: Bedankt voor de tips! Heb de titels genoteerd. ![]() Maar ik ga eerst mijn ongelezen boeken aandacht geven. Veel te veel... ![]() ![]() |
|
Nieuwe schoenen Boodschappen kleding borstel Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
![]() ![]() Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
quote:Precies dezelfde, de rerelease had de oude als bonustrakcs in een iets andere mix. Maar ik wou ook gewoon eesn van een band de hele discography ![]() ![]() |
|
Fles wijn, peuken, eten, 9volt blokje voor mijn gitaar. ![]() |
|
halve liter chocoladevla, hmmm ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |