|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Bij de Mediamarkt liggen ze voor 5.99 voor de SE. (per stuk) Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
De buit na een dagje A'dam. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
quote: Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
2 broeken 2 paar schoenen |
|
quote: Ik ben echt ontzettend benieuwd naar de films. Ik zag ze liggen bij de Fame voor maar 20 euro en moest meteen aan je enthousiaste reactie van een tijd terug denken. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Er zijn geen woorden voor de genialiteit van die serie.. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Kleine plugjes en blinkertjes om in Luxemburg op forel te vissen. spelfout weggehaald... |
|
Purity of Perversion van Aborted en een split van Exhumed en Ingrowing. Beide vinyl. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Die split van Exhumed is gaaf! ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Uhuh, uhuh. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Kaartje voor Les Miserables volgende maand in de Luxor in Rotterdam. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
ik heb een gave koejongenhoed gekocht op Wâldrock |
|
quote: Een WAT voor hoed? Edit: *denkt na, kwartje valt* [Dit bericht is gewijzigd door Ralph op 08-07-2008 23:17] http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: die dingen heerschen. elk meisje moet er zo een hebben "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote: hihi... goeiemorgen lieverd... "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote: Elk meisje zou ook zulke benen moeten hebben, maar zulk feest is het ook niet. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: neuh, daar zou je je nog wel eens in kunnen vergissen... hehe.... *witte pootjes en spataderen ftloose * "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
Gekregen: volledig optreden van Immortal op Graspop op DVD Faustian Spirit of the Earth |
|
Einem laptoptas... Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
15 krat Grolsch 5 flessen martini 18 flessen wijn 4 flessen jagermeister Party dit weekend Against God and Government |
|
quote: Ah, dat is ook geen geld Heb ze zelf destijds voor € 2,50 per stuk bij de Saturn gekocht. |
|
quote: Lullig feestje dan, rest haal je nog? spelfout weggehaald... |
|
quote: heb ik nog Against God and Government |
|
quote: quote: Of gaat dit niet over hetzelfde? Bruce Banner |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |