|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Ok. Kroketten? WC-eend? Bloemkool? Een chocolade paashaas? Koolraap? |
|
een uit 5! Niet slecht |
|
2 Kaartjes voor Opeth, 25-11 in de Melkweg.. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Incantation - Onwards to Golgotha Napalm death - Inside the torn apart Slayer - Diabolus in musica Slayer - Divine intervention [Dit bericht is gewijzigd door Infaustus op 21-07-2008 23:22] No meat is sweater |
|
casio HT-700 Suck my piss |
|
Nog een zwik vakantiezooi. spelfout weggehaald... |
|
Ik heb dus die Lays Baked gekocht. Aparte standaardvorm, alsof ze net als Pringles gestanced zijn. |
|
The Others (DVD) I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
een hardshell weekend trolley voor op tour wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Cd's bij de Fame: Golden Earring - Naked II The Doors - s/t * The Doors - The Platinum Collection Dvd's bij de FRS: Killing Zoe Rowan Atkinson Live True Romance (bedankt Boerzoem!) * Remaster uit 2006, door de originele producer. Er zijn in 1967 veel fouten gemaakt, en met de originele mastertapes is het volledig hersteld. Gedaan na een publiciatie van een Amerikaanse professort die het ontdekte. Foutjes betreft vooral tempo enzo. |
|
quote:Je kan beter een wasdroger kopen.. Searching for the sacred two headed worm, Who crawls down my soul http://www.myspace.com/coroner_coverband http://www.youtube.com/user/Stillplaying |
|
quote:achter de wolken schijnt toch de zon... wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: Zo hee. Dan lijkt mij het origineel toch nog steeds mooier, of niet? [Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 22-07-2008 18:26] ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Snel geëdit hè, met je 'zo hee'! Verder denk ik dat het wel meevalt. Ik luister nu Ligt my Fire (toch het beste referentiekader), en ik hoor niet direct veel verschil. Het zijn enorm kleine aanpassingen. Klopt ook wel, want ze werden pas na 40 jaar opgemerkt. Verder zijn er kleine aanpassinkjes in de tekst doorgevoerd, worden als 'high' en 'fuck' kunnen nu wel, toen niet, hehe. |
|
Nieuwe spiegel voor in de badkamer.. Duo verpakking Andrelon care&repair cremespoeling 2 onderbroekjes Schoonmaakdoekjes En nog wat boodschapjes.. Het is de lichtinval ;') |
|
quote: Goed he. Laat ik het voor het leesplezier wat opsmukken, dacht ik. quote: Eetbaar ja, Kim? [Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 22-07-2008 18:37] ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Dan kan ze weer meer foto's van haarzelf op haar kast hangen. |
|
quote: sexy he! Nee gewoon van die hipster dingen.. Het is de lichtinval ;') |
|
quote: Had toevallig geen lijstjes voor die foto's, dus dan maar op de kast geplakt. Moet toch maar eens halen binnekort. Het is de lichtinval ;') |
|
Heretic - Black Metal Holocaust diehard LP + shirt |
|
Zware Van Nelle ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Lichte van Lucky's signature |
|
huhuh-huhu-huhuhuhu ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
huismerk shag van de ah Suck my piss |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |