|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Chaos88 cdtje van ons aller nuclear warfare. Fuck the world and fuck you |
|
Ja, daar waren ze toen goed in. Je moest je fantasie erbij gebruiken, hehe. Ik hoor het wel. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Metal: A headbangers journey ook maar eens gekocht. |
|
Deze tv besteld (panasonic th-46pz80). 46'' pwnage Morgen ophalen |
|
Goed bezig ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Nice! Edit: American Beauty Delicatessen La Haine [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 19-08-2008 19:03] |
|
Als het goed is heeft Pascalorie kaartjes gehaald voor FC Zwolle - Go Ahead.. Against God and Government |
|
Hahaha, dat is het betere werk. |
|
quote: Dat zou knap zijn want die wordt 05 oktober pas gespeeld. |
|
drank maakt meer kapot dan je lief is ! Fuck the world and fuck you |
|
quote: Toch wel, iets met een clubkaart weet ik het. Against God and Government |
|
een zakje punthaakjes en vraagtekens bij snaack In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Okee, ik kan dit niet spellen, want ik weet niet welke klinker waar moet maar ik wil wal zeggen wat ik heb gekocht: Abonoment voor de dierentuin hier vlakbij. Tering wat een gaaf klein dierentuintje. Veel bamboe en boompjes langs de paden zodat je weinig zicht hebt en enkel de beestjes ziet die vlakbij zijn. Veel kleine gave beestjes, rode panda's, wasberen, ocelots, stokstaartjes(met baby!), neusberen, otters, enz. Geen grote dieren eigenlijk, maar daar heb ik het toch niet zo op. Wat reptielen, veel lopende vogels. Kortom erg gaaf. |
|
een megatent voor op vakantie! Morgen lekker uitproberen op de camping! |
|
quote: Woaaaah das een beste tent, waar ga je heen met vakantie? |
|
quote: Hehehe... de Leemkule! Origineel he! Jeugdsentiment met een vriendin van me. Als die goed bevalt neem ik m misschien zelfs wel mee naar occultfest.... |
|
quote: Hahahaha de Leemkule? Wel tof zwembad erbij hahahahaha en de Wok van Hattem is goeeeeiz! Maarreh.. die tent moet dan maar op alternatief terrein staan, veel te groot voor Occultfest camping. Is geen rond de 3 bij 3 meer |
|
quote: Heb je er geld bij gekregen Against God and Government |
|
quote: Ohja dat is ook zo, maar mijn andere tent is ook mn festivaltentje... Deze mag zowiezo niet zomaar stuk gaan door een paar dronkenlui, zou ik ook niet leuk vinden van mn bruine minitentje maar dat is minder pijnlijk dan deze |
|
gekregen: maar dan de blouse in het wit en het truitje in grijs. goaf Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
Cage - Hell destroyer Thrice - The Illusion of safety I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Handjevol medicijnen. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Maximum aantal reacties is bereikt. Dit topic is automatisch afgesloten door Slotje |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina |