![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Venom- Live from London Terror- The living proof Anthrax- Live (dvd's) ![]() |
|
Hoewel het vinyl er gaaf uit ziet in de lijst, kan het nu helaas niet meer gebruyikt worden waarvoor het immers bestaat: het draaien ervan! zeker aangezien die platen van masters hammer zeer puik zijn! straks ook maar weer eens opzetten! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. ![]() |
|
Ik moet het met de cd's doen, hehehe. Nog meer scenepoints naar de klote... ![]() Zo wat dood dier halen voor op de bbq. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Kroda - Cry to me river LP no. 130/500 Satyricon - Now, diabolical LP gold vinyl Urgehal - Massive terrestrial strike LP Ulver - Silencing the singing CD limited 3000 x Mayhem - In memorium 7"EP Mayhem - Pure fucking armageddon digi-CD Mayhem - From the darkest path digi-CD Mayhem - Vomit from Helvete LP blauw/marmer vinyl limited 213 x Mayhem - Vomit from Helvete LP rood/zwart vinyl limited 573 x Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
![]() ![]() Je moeder. ![]() |
|
Leuk wagentje voor de vrouw! ![]() ![]() |
|
![]() ![]() |
|
om vrouwen te lokken he ![]() Je moeder. ![]() |
|
Goed man! Allemaal van die nuttige dingen, zoals gewone batterijen, oplaadbare batterijen, een zaklamp, fietslichten, wierook, kaarsen, een theekopje, een thee-ei, een knoflookpers en lepels. Goed bezig. [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 11-07-2008 18:49] ![]() |
|
quote: Van Faust? ![]() |
|
quote: Gecombineerd klinkt het alsof je gaat kamperen in een eng bos. ![]() |
|
quote: ![]() Oke, als toevoeging dan: - Kruimelzuiger - CD/DVD Cleaning Tissues - LCD Screen Cleaning Tissues - The Untouchables ![]() |
|
Carach Angren shirtje ![]() ![]() |
|
quote:Faust? Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
quote: Handig voor in een eng bos, ja. ![]() En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Niet zelfs, hoe vind hij anders zijn weg eruit ![]() [Dit bericht is gewijzigd door BerserkerWoman op 11-07-2008 21:16] ![]() |
|
![]() Wat een kutapparaat trouwens, maar ja, wat wil je voor 12 euro. Voor 5,5 keer zoveel geld had ik wel een Black & Decker Dustbuster Extreme gehad, maar dat vind ik ook weer zoiets. ![]() |
|
![]() Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
Best een Interessante film ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Nou eindelijk toch maar wel gedaan? ![]() quote: Als je woensdag op tijd was geweest, had je met mij en Esther mee gemoeten naar de Blokker. In de Blokker had je dan een Black & Decker kruimeldief in de aanbieding zien liggen voor ~€20,-. Dan had je die kunnen kopen met 10% korting omdat Esther erbij was, omdat ze daar werkt. Payback is a bitch ![]() ![]() |
|
2 kaartjes Sigur Ros 17.11 HMH 2 kaartjes Woven Hand 01.08 't Paard van Troje ![]() |
|
quote: Ik ben gisteren ook bij de Blokker geweest, maar alles daar stak ook bleekjes af tegen de Dustbuster Extreme. ![]() |
|
quote:Tot je gas geeft met je 1.1... Wat weegt ie? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
quote: Haha, maar zou je wel een B&D hebben ![]() - Reservoir Dogs - The Shawshank Redemption - Monster's Ball - The Aviator - Hero - Rambo in steelcase 5 dvd's voor € 10,- actie bij de Free Record Shop ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |