|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
ANWB Natuurgids. Verdomd handig boekkie voor in het veld spelfout weggehaald... |
|
Boss polo. |
|
Boeken: Jared Diamond - Collapse Jared Diamond - Guns, Germs And Steel Cd's: Amy Winehouse - Frank Ozark Henry - I'm Seeking Something That Has Already Found Me Dvd's: Control Goodfellas The Italian Job Pulp Fiction |
|
Op vinyl afgelopen zaterdag: Stray Cats - Stray Cats David Bowie - Low David Bowie - Lodger Johnny Cash - Understand Your Man Jean-Michel Jarre - The Concerts In China Cozy Powell - Octopus The Smiths - Meat Is Murder Mercyful Fate - Don't Break The Oath "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Goed bezig. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Niet metal heerscht "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Klopt Hopelijk komt Tenhi weer eens met nieuw werk, cd's zijn bijna doorgelaserd |
|
|
|
quote: quote: quote: En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: zijn zulke gidsen niet te oppervlakkig??? als ik de dikte van alleen mijn flora al bekijk. |
|
No Redeeming Social Value-HCTV Laaz Rockit-Live untold Nuclear Assault-Radiation Sickness Circle Of Death-Apocalypse |
|
quote: Kreeg je daar nog wat extra's bij? |
|
quote: Zakje coke? |
|
Fles sterke drank? |
|
- Crimson Glory - Transcendence weer - Toxik - World Circus (de remastered) - Sickening Horror - When Landscapes Bled Backwards (mn mp3'tjes zijn grijsgedraaid) |
|
quote: Met 545 pagina´s staat hier genoeg informatie in om soorten te herkennen. En niet te zwaar om mee te nemen. spelfout weggehaald... |
|
quote: Hij is nog niet binnen, ben benieuwd! |
|
quote: Dat is idd een net formaat. En dan loop ik altijd maar te sjouwen met een insectengids, een flora, een vogelgids, een schelpengids en een zoogdierengids. Volgens mij sleep ik veel meer. (hoewel ik vaak wel selectief maar 1 of 2 meeneem, afhankelijk van wat ik precies wil gaan doen) Maar ontopic heb ik de afgelopen weken vrij veel aangeschaft. Werkkleding Strijkbout Prullebak 4 Spaggetietopjes 2 shirts met mouwtjes Zomerjurkje Tuinbroek Strings Voor het eerst in mijn leven: Schoenen met hakken Internet op een usb-stick ehm...... vast nog wel meer, maar daar kan ik nu echt niet op komen. |
|
quote: En daar heb ik dus geen zin in spelfout weggehaald... |
|
quote: Wow, fikse USK-stick dan! Wel handig, alleen hoe ga je dan ZM-en? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Dat is handig! ik ben het ook aan het downloaden |
|
quote: Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Naar schatting kostte het in 2006 met een downloadsnelheid van 2200 kb/ps ongeveer 15 miljoen jaar om het internet te downloaden, dus dat zal een flinke stick zijn ja. |
|
Iig groter dan die van Greycloak... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |