|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Anathema - They Die 7" Op je knie en pijp voor genade! |
|
Heroes Fawlty Towers Black Adder leuk die bol.com serie aanbiedingen |
|
quote: Koopslet! Je bent net zo erg als JR. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Nee, ik werk op Osx en Vista machines, ik kan je meedelen dat ik liever op een Mac werk omdat ik vind dat alles eenvoudig werkt. Studentjes met tijd teveel vinden het misschien leuk om in hun vrije tijd uren te besteden aan die onlogische Microsoft software op brakke hardware, ik heb daar de tijd niet voor. Het is daarom dat ik verwacht dat de IPhone een goed produkt is. Ik heb hem echter nog niet getest, en jij hebt dat ook niet. Jij hebt een sneue lijst van internet afgeplukt.. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Kan je er wel mee bellen en smssen? www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
quote: Geen idee. De mensen die er een gekocht hebben lopen er vooral mee rond om te laten zien dat ze zo mooi door foto's kunnen scrollen en dat er een app is dat laat zien waar ze zijn (min of meer). En ja, er staat Apple op en geen Microsoft, dus dan hoor je bij het coole gedeelte van deze aardkloot. |
|
quote: Hehehe, een mobiel als statussymbool is zoooo 1995 www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
mocht bij verlening abbo nieuwe mobiel uitzoeken en dit is hem geworden van het geld wat overbleef (mocht voor 400 euro uitzoeken :O) heb ik nog 3 seizoenen x files gekocht, band of brothers box, guitar hero voor op mijn ds en 3 deep purple cd's nais Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
Part # Qty Description Unit Price Discnt Total 65813 1 86-88 GT DECKLID LOCK ROD $3.95 ~ 3.95 59903 1 84-88 DOOR LOCK SET WITH KEYS $21.95 ~ 21.95 50369 1 86-88 GT TINTED QUARTER WINDOWS $169.95 ~ 169.95 62324 1 86-88 GT REAR FASCIA MOLDING (W/ LOGO) $14.95 ~ 14.95 67616 1 84-88 CENTER WHEEL CAP W/ LOGO $31.95 ~ 31.95 -------------------------------------------------------------------------------- Sub Total: $242.75 Voor den Pontiac Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: waartom reageer je dan zo ongelofelijk stompzinnig debiel op mijn post.. ik meld immers dat ik dat ding besteld heb juist vanwege de 100% compatibiliteit van het toesten met de rest van mn apparaten hier... om dan vervolgens een bladzijde later te posten dat de meeste mensen het ding kopen als zijnde statussymbool is overbodige info, ik en ieder ander weldenkend rechtoplopend aapje dat zonodig een mobiel nodig heeft weet dat als je pc pruttelpotten hebt staan thuis je beter af bent met een samsung, nokia, lg of watdanook... In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Motley Crue - The saints of los angeles |
|
quote: Bij deze benoem ik je tot droomvrouw! Op je knie en pijp voor genade! |
|
CD's Darkspace - Darkspace III Kerbenok - Der Erde entwachsen (Gewollte Wunden) Norrt - Galgenfrist Odal - Zornes Heimat en Mapsource USA voor mijn GPS. |
|
quote: Volgens mij was die post niet aan jou gericht, nog bedoeld om jou aftekraken, maar een reactie op de post van burzum die een vraag stelde over het apparaat.... |
|
the crazies dvd van george a romero. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door XnegativeX op 01-08-2008 23:36] I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Ja, zeg het maar. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: als dat zo is vraag ik me af waarom zn aperelaas met een quote van mijn bericht begint.. In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
o en ontopikkkdkc magnum double chocolate.. In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
quote: On topic: ~ Exodus - The Atrocity Exhibition (Exhibit A) ~ Meridian - The Seventh Sun ~ Shining - III: Angst (Självdestruktivitetens Emissarie) ~ Textures - Silhouettes En nog een Dark Fortress T-shirt besteld ook. |
|
+ [edit]en het heerscht. Het spel ook. [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 02-08-2008 16:40] |
|
|
|
Exodus-Double live @ Dynamo Iron Maiden-Death on the road |
|
een nieuwe pc |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |