|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Net op ebay een atari 2600 met een 32 in 1 cartridge. Het ging me om die cartridge, die console verkoop ik wel weer. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Hoeveel consoles heb je inmiddels man? Heb je ook nog een hele oude met een aanzwengel-systeem? |
|
Ik weet het niet precies, stuk of 40 oid. Nee, die heb ik nog niet. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Death - Individual Thought Patterns Primus - Sailing the Seas of Cheese Carnal Forge - Testify for my Victims Fear Factory - Soul of a New Machine Nile - Ithyphallic En een cd kast voor 250 cd's, maar die was na 10 minuten inruimen ook al weer vol. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Nyktalgia - Nyktalgia Celtic Frost - Morbid Tales Celtic Frost - Into the pandemonium Kreator - Terrible certainty Benediction - Subconsious terror/The grand leveller Benediction - Transcend the rubicon/The dreams of you dread Never have so many sacrificed so much for so few |
|
Arnon Grunberg - Fantoompijn Arthur Japin - Alle Verhalen Chuck Palahniuk - Gekweld boodschappen staatslot [Dit bericht is gewijzigd door Judge M. op 16-08-2008 20:09] |
|
Alestorm - Captain Morgans Revenge Cataract - Great days of vengeance Samael- Solar Soul Skyclad- Jonah's Arc Allevier echt ontzettende heersch cd's. Een rood polsbandske met een zwarte spin Een primeur. Voor het eerst in tien jaar schoenen gevonden die echt exact de goeie maat hebben. Skateschoentjes met aan de zijkant skablokjes in maat 37. Superblij hiermee. Whiskey en andere festival noodzakelijkheden. |
|
quote: Wat van monsterlijke maat heb je dan? 53 ¾ of zo? :') [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 17-08-2008 13:13] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Er staat toch maat 37? :') |
|
quote: Gewoon hele brede voetskes. |
|
quote: Wel net zo elegant als Nawijn die met een pisvlek in zijn broek "kom van dat dak af" staat te kwelen maar het zal vast passen. |
|
quote: Ik vind dat zulke imbeciele, lelijke teringdingen. Kleine kinderen kunnen er nog op lopen, maar dan ook echt tot een jaar of acht ofzo. Vooral als kerels erop lopen, wat doe je jezelf aan? Ga eens een treintje terugkoppen ofzo. |
|
Hahaha ja. Vooral mooi zijn die dikke wijven van het type "mien waar is mijn caravan" op van die knalroze dingen :') |
|
quote: Vast wel, als ik ze twee of drie maten te groot koop. M'n breedtemaat kisten is 38, omdat 37BB niet bestaat en 38 B dan wel net breed genoeg is. |
|
quote:Zo ver lees ik nooit :') Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ik zag laatst op het station een vent op roze crocs. Type 'iets teveel borsthaar en het overhemd net een knoopje te ver open'. Ik had 'm wel voor de trein willen duwen. :') |
|
quote: :') Echt...haha, sowieso sandalen en dat soort schoeisel vind ik al verschrikkelijk maar die crocs zijn nog de overtreffende trap ervan. |
|
quote: Wat een interessant verhaal! |
|
quote:Maar je moeder was niet in de buurt om je te helpen? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Gistermiddag bij Metalzone in Dordrecht gekocht: Aborted - Strychnine. 213 (Evidence Bag: cd + poster + t-shirt) Soulfly - Conquer The Lucifer Principle - Pitch Black Dawn Krisiun - Southern Storm Hail Of Bullets - ...Of Frost And War Carcass - Heartwork (special edition) Tyr - Land Oakenshield - Gylfaginning Dagorlad - The End Of The Dark Ages Carach Angren - Lammendam Death - Symbolic (kreeg ik er gratis bij!) |
|
Hoe is die Soulfly? |
|
|
|
Echte Braziliaanse patta's bro! |
|
Zal wel ja, dat vlaggetje gaf mij al zo'n idee. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |