![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Nette bus. Duur? ![]() |
|
3800 inclusief BTW en niewe apk. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Nette prijs ook lijkt me. Gaaf. Ik wil ook een bus. Eerst mijn rijbewijs halen alleen. *kuch* ![]() ![]() |
|
overhemd + matching stropdas Je moeder. ![]() |
|
quote:mijn fout Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
Brandaris en Rizzla ![]() ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
quote: Ach joh... we bedoelen toch wat je begrijpt. ![]() Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
pakje javaanse 3/4 pakje tabacco farm zwaar Suck my piss ![]() |
|
quote: ![]() En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Doe het niet jongen, gooi het weg!!!!!! ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Vanmiddag ook gedaan, ook in het Alexandrium ![]() - Shawshank Redemption - Lord Of War - Black Dahlia - Bobby - Little Buddha Verder: Agua De Annique - Air ![]() |
|
Ringworm - The Promise Ringworm - Justice Replaced by Revenge Blood for Blood - Outlaw Anthems Blood for Blood - Livin' in Exile Blood for Blood - Serenity Ramallah - But a Whimper Gekregen bij de bestelling: State of Mind - State of Mind Black Cloud Halo cd Gekregen van mental: Disloyal cd Pride Runs Deep - Till our Dying Day Lacoste schoenen ![]() |
|
Omnia - Alive Met dank aan Evil Dr. Smith ![]() ![]() |
|
Wat heeft mental van jou gekregen dan, een leven? ![]() |
|
4 Klapstoelen voor bij het uitklapappartement Koffiezetapparaat voor bij het uitklapappartement Waterkoker voor bij het uitklapappartement 2 Koekepannen voor bij het uitklapappartement 2 Nieuwe broeken 2 paar goedkope gympen voor vrouwlief en zoonlief 1 Paar Nike Airmax voor zoonlief spelfout weggehaald... ![]() |
|
quote: Ah ja, vet. Van de site besteld? ![]() |
|
Laatst even de Zavvi op Piccadilly Circus ingelopen, niet met de intentie om iets te kopen. Maar jah... Genesis – Live Hazen Street – Hazen Street Jethro Tull - The Essential Life of Agony - The Best of Mark Knopfler - Local Hero Metal Church - The Dark Peter Gabriel - Up The Pogues - Rum Sodomy & the Lash R.E.M. - Around the Sun R.E.M. - In Time Tenacious D – Tenacious D [Dit bericht is gewijzigd door MetalTuupLimburg op 21-07-2008 10:41] ![]() |
|
Gekregen ![]() ![]() |
|
Gekocht: Malignant Eternal - Far beneath the sun longsleeve Gekregen: Taake - Live in Zaandam DVD + CD Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
Friese pijptabak Scandinavic vanilla pijptabak Bruine blazer Spullen voor de vakantie ![]() |
|
Boodschappen, heel veel boodschappen ![]() ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
quote: 6 kratten bier en 3 flessen jenever? Eten kan altijd nog ![]() ![]() |
|
Net kaartjes gehaald voor de Zwarte Cross ![]() ![]() |
|
quote: De nodige alcoholische versnaperingen waren wel aanwezig ja ![]() Melk, pizza, boontjes, aardappels, kwark; noem maar op. [edit] En koffie natuurlijk! ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 21-07-2008 15:17] ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |