![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Vloeitjes en beschuit. ![]() |
|
Shit heb dit 5 keer moeten nalezen en er zelfs zwaar over moeten nadenken in hoeverre ik dat kan, maar ben er nu eindelijk uit..ik zag de combinatie niet in vloeitjes beschuit ![]() ![]() Ik ben niet verder gekomen dan palmblaadjes en theeroken, is speculaas lekker om te roken? ![]() ![]() ![]() |
|
100 plastic bekertjes, vliegerpapier, paperclips ![]() ![]() |
|
dvd's bij de Blokker: X-Men 1 (2 disc S.E.) X-Men 2 Fantastic 4 (2 disc S.E.) Alien (2 disc S.E.) Aliens (1 disc S.E.) Sleepy Hollow Planet of the Apes (2 disc S.E.) Legend 4 euro per film. (behalve Aliens want die is 2,50 euro) ![]() Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! ![]() |
|
*Anaal Nathrakh - Eschaton *Fles Goldstrike ![]() *Roze vestje Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
Obituary - Cause of Death Airbourne - Runnin' Wild Nile - Ithyphallic Chrome Hoof - Beyond Zade Stephen Fry - The Stars' Tennis Balls Hugh Laurie - The Gunseller Míceál Ledwith & Klaus Heinemann - The Orb Project Cora Kemperman - donkergroen katoenen jurkje Cora Kemperman - donkerblauw shirt Cora Kemperman - zwart shirt The Body Shop - vitamine c dagcreme (factor 15) The Body Shop - aloe vera deodorant The Body Shop - wenkbrauwpotlood Lush - ocean salt gezichtsscrub “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” ![]() |
|
quote: Wanhopig, ja. ![]() Wel lekker: net 24 blikken hollandia gekocht. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Vandaag besteld: ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Gave bass! Zag dat ie ooit is gebruikt in een Sigur Ros clip. edit: Hij lijkt er alleen maar op [Dit bericht is gewijzigd door R. op 18-07-2008 20:26] ![]() |
|
quote: bij de FRS lagen die voor 2 euro.. althans 5 voor een tientje. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
quote: Oh, wat gaaf zeg! ![]() “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” ![]() |
|
quote: Mooi ding zeg! ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
![]() De rode ![]() ![]() (de jongens versie ![]() Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER ![]() |
|
Zwanger? :') ![]() |
|
Brat pack - Hate the neighbours ![]() ![]() ![]() I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. ![]() |
|
Gekregen van m'n vriendin ![]() Against God and Government ![]() |
|
quote: Ik heb ze geen van alle gezien bij de FRS in Delft en omstreken. Wel een aantal zeer gave andere films met die aktie. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! ![]() |
|
quote: Utrecht ook niet, lag wel wat x-men 3 voor 25 bij de FRS op CS. Bij de 5 voor 10 lagen ze in ieder geval niet. [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 19-07-2008 14:07] ![]() |
|
Net toch 5 films gekocht voor 10 zeurie.. In frs Alexandrium liggen ze wel.. iig Killing Zoe Aviator. Jet li en nog 2 andere films gekocht... Voor dat tientje dus. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
Blue Ray komt eraan, dus alles moet op. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
![]() Jaja, zowaar overgestapt op flexiglide pedaaltjes. Information is not knowledge is not wisdom is not truth ![]() |
|
quote: Blu-ray ![]() |
|
De game-nerd in mijn is weer wakker geworden: * Supreme Commander - Forged Alliance * Mass Effect En nu ga ik gamen! ![]() ![]() |
|
![]() http://hoogstoevenbeld.awdvoorraad.nl/s7cb8691ba6a7c7510b4769c7f3680b11/details/?sid=1409989 En nu maar hopen dat het geen miskoop blijkt te zijn. Proefrit gaf iig een goed gevoel. Wel ff snel die imperial er af want wat maakt dat takkeding een pleurisherrie. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |