|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Daar hebben die kinderen anders wel hun best op gedaan! |
|
Doet mij dan ook echt een genoegen om hun arbeid letterlijk te vertrappen. |
|
quote: Anders nuclearwarfare wel op de kinderen. :') |
|
quote: "kom maar hier tai-tai popje" uhuhuh! |
|
Bier en patat. ghehe ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Uit een trade: Brighter Death Now - Obsessis LP Church of Misery - The Second Coming LP |
|
quote: Stoere bink! |
|
Als ik ze binnen heb dan maar even een rits in laten zetten, dat geveter is naar. |
|
Het is de lichtinval ;') |
|
Schöne jas! @ Mmayo: Rits erin zetten is inderdaad wel handig. Ik heb ze ook, die invaderboots, maar ik draag ze bijna nooit omdat het inveteren zoveel werk is, al word je er wel steeds beter in. Ook hangt het draagcomfort zo erg af van het inveteren. Als het iets te los of te strak zit, schuurt het of knelt het. Verrassend triviaal |
|
quote: Heb nu Doc laarzen (14 gaats), maar wil graag hogere laarzen. Op Party San die Undercovers al zien staan, vond ze erg gaaf maar wat prijzig. Nu een adresje gevonden waar ik ze voor 75 incl verzenden kon bestellen. Netjes dacht ik zo. En inderdaad, goed veteren anders blaarvorming en ellende. |
|
quote: Danku! Hij zit ook vet lekker. Kom maar op met de winter!!! Het is de lichtinval ;') |
|
en besteld: Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
In Luxemburg en Duitsland: Duitse biertjes en wat flessen Mede. spelfout weggehaald... |
|
3 kaartjes voor Bullet For My Valentine in 013. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Fijn he, zo enen dochter? |
|
Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
The best of Coal Chamber Soulfly - Soulfly System of a Down - Hypnotize ja ghey ja. En: Godfather 1,2 en 3 op DVD |
|
quote: Wikinger mjod Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
4 pakken shag en een bosje bloemen voor moeders ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: De remastrubated box? of gewoon los? |
|
quote: Los, maar er zit wel een grote newly remastered sticker op dus zullen dezelfde zijn. |
|
quote: Wat heb jij goed te maken? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Is dat zo raar dan? ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |