|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Een bosje bloemen voor XXL Fuck the world and fuck you |
|
Is dat nog steeds van die laatste keer dat je het huis verbouwd had? |
|
Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Nope, geen connectie ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Dan had ze wel bloemen voor hem mogen kopen, lijkt mij. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Misschien heeft hij de bloemen voor op het graf alvast gekocht? |
|
"Rust zacht, niet alleen vanavond." :') |
|
quote: Die ja spelfout weggehaald... |
|
quote: m'n vader heeft nog iets staan van toen hij nog jong was. zal eens vragen of ie die niet wil wegdoen, ding staat toch maar te verstoffen "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
ot: paracetamol met caffeine "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
- Veel spulletjes voor het peerd. - Lévelt koffie Verrassend triviaal |
|
4 gig mp4 speler van paupermerk, maar anders vond ik het of te duur of te weinig gig. En grote bijbehorende koptelefoon, omdat ik een hekel heb aan van die dopies in m'n oor. Mentholshag Twee soorten hash. |
|
metholshag? niet gekocht maar gekregen: hele lading oude stripboeken van vroegah (lang leve verhuizende ouders), oa een heleboel suske en wiske, wat donald ducks (eromvechtenindeautonaarfrankrijk-sentiment!) en gi-joe en transformer boekies Je moeder. |
|
|
|
geen echte BM, het logo is leesbaar. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Dat was goregrind. |
|
quote:nietus. Fuck the world and fuck you |
|
quote: weer 200€ lichter? ik was echt vet blij toen hij op cd uit kwam omdat iedereen hem zo geweldig vond. uiteindelijk was hij gewoon saai en was kruzifixxion tig keer vetter. beetje jammer al dat kult gedoe eromheen Je moeder. |
|
quote: Hell yeah! Weet je niet wat voor ding het is? Ik weet niet hoe oud je pa is, maar lijkttie op deze? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Ik heb voor die éne keer die uitzondering gemaakt en eens wat meer betaald, al was het naar eBay-begrippen alsnog een nette prijs. Beter één keertje veel lappen voor iets wat ik al tijden wilde hebben dat dan ik tien gare CD's bestel die ik drie keer draai voordat ze weer het verkooplijstje op gaan, hehe. Ik moet erbij zeggen dat ik me A. enigszins schuldig voel omdat ik een principekwestie van mezelf heb overtreden, namelijk die van 'ik betaal nooit meer dan 50 euro voor een stuk muziek' en B. dat ik 'm niet had gekocht als ik zelf niet net wat rotzooi had verkocht, dus met wat fantasie is het gewoon een trade met bankoverschriften als extra hindernis. |
|
hehe hoeveel shekels heb je ervoor betaald? en 50€ voor een stukje muziek vind ik ook nog erg veel trouwens, helemaal omdat de cd versie vet makkelijk te krijgen is. maar goed, dat is mijn mening dan. lp is nu eenmaal kulter Je moeder. |
|
Kvlt of niet, de lp versie heeft op het gebied van geluid en verpakking een meerwaarde tov de cd versie. |
|
quote: Zu viel.. Genoeg om er in elk geval voor te zorgen dat ik het geld maar gauw heb overgemaakt, voordat ik twijfels krijg. |
|
nou, hoeveel dan? Je moeder. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |