|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
|
|
Een keiharde schop onder je klote zodat je weer met beide poten op de grond staat wil ook weleens helpen tegen depressies. |
|
quote: Was het maar zo simpel. |
|
haha k weet niet wat irritanter is, een depressie of een hoog stemmetje. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Eensch. Valt toch vies tegen. Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
quote: dit lijkt mij een goede instelling. Doe je ook aan sport? Ik zit hier nu al een tijdje en gelukkig kan ik af en toe een beetje ouwehoeren hier. Er zit hier een gast en hij heeft bestwel schijt aan dingen. Beetje briefjes ophangen in de hal met spreuken er op. Zo net liep hij met een doek om zich heen door de gang te roepen. Omdat het kan verder een aantal zeer intelligente mensen ontmoet. Ignorance is bliss... Suck my piss |
|
quote:Goed plan! quote:een inwendige waardoor je eierstokken met elkaar in de knoop raken lijkt mij dan een betere optie |
|
quote: hehe je kan er natuurlijk ook een leuke tijd hebben, toen ik er 8 weken zat heb ik me echt wel vermaakt ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Neh, sporten doe ik niet. Ik loop wel veel, ook op mijn werk. Het plan is overigens om binnenkort wél weer te gaan sporten. Maar momenteel heb ik het belachelijk druk met mijn studie (vandaar het grootste gedeelte van de stress) dus dat kan nog wel even duren. En ja, wie zegt dat psychisch zieken NIET intelligent zouden kunnen zijn? Ik ken een gast die geestelijk van alles en nog wat heeft (Gilles de la Touret bijvoorbeeld) maar zo intelligent is als de tering Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
quote: Dat zegt toch niemand, hij geeft alleen aan een paar intelligente mensen te hebben ontmoet. |
|
quote: haha zo moet het ook, ik blijf gewoon mij humor gebruiken. Het helpt mij. We mogen niet over drugs praten in de huiskamer dus ik begon een verhaal 0ver coke, werd ik gelijk gewaarschuwd. quote: sport maakt mij rustig. Gewoon proberen. quote: Ik zie steeds maffere dingen gebeuren hier. Soms confrontatie tussen patienten die mij er bij proberen te betrekken. Het lukt mij tot nu toe om er buiten te blijven. Maar tering jantje, ik snap nu beter waarom sommige mensen er niet uit mogen. ALs ik hier uitkom ben ik sterker. Ik kan het niet uitleggen jammer genoeg. Abstracte dingen en ideen, die waarschijnlijk, alleen voor mij te begrijpen zijn. Suck my piss |
|
quote: Sporten is ook fijn, inspanning en ontspanning, even je gedachten ergens anders bij. quote: Daar heb ik ook last van, moeite om mijn mijn gedachten te verwoorden, zowel verbaal als schriftelijk. Emoties is nog erger. Best lastig als je met een stageverslag bezig bent. Loop er nu ook al een tijdje mee rond op wat dingen op papier te zetten die mij dwars zitten, maar zie hierboven dat is dus erg lastig. |
|
quote: plus de endorfines die je voelt als je aan de sport gewend bent daarnaast helpt het heel goed als je te lang in gedachten zit, bijvoorbeeld als je zit te piekeren of als je te lang aan achter de boeken of computer zit. Als je niet gaat bewegen blijf je er vaak in hangen en ben je loom, slechte concentratie slecht geheugen, en heb je soms het idee alsof je verdoofd(comfortably numb) bent alsof je niet echt in je lichaam zit. Sport helpt daar wel goed tegen. al zul je het in het begin nog niet zoe goed voelen maar erna merk je dat het je goed opweg helpt. [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 19-09-2008 12:42] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Ik weet vaak niet waar ik moet beginnen/ Dus begin ik soms in het midden van een context. Sterkte er mee. Ik heb nu per dag een verslagje aan het typen op mijn laptop, omdat ik vaak wat niet aanwezig ben. Fysiek wel, maar daar is dan ook alles mee gezegd. Suck my piss |
|
typisch signature |
|
paranoide smiley Suck my piss |
|
quote: signature |
|
signature |
|
LOL Er zit hier een psychobitch en die mag van mij wel in de separeer. Beetje flippen tegen iedereen. OP KNAKKEREN11 gelukkig kan ik een beetje noise maken met mijn laptop. Lekker hyperfocussen hahaha [Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 23-09-2008 13:20] Suck my piss |
|
er is plek op een open afdeling YAY! Suck my piss |
|
Vet man!!! |
|
dan kun je ganse dag bananen gaan plukken signature |
|
quote: Op de open afdeling is trouwens geen afwasmachine en gelden er corvee-regels. Dus dan heb je ook meteen wat te doen. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
is dat standaard bepaald of ken je toevallig de inrichting van skull? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |