|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
ik weet het, is in periodes , sterk dat jer vanaf bent signature |
|
tering jantje...koude comfort, IK GELOOF DAT IK HIER AL EENS EERDER GEWEEST BEN Suck my piss |
|
Suck my piss |
|
ok laatste mono post; quote: Suck my piss |
|
ik zal binnenkort eens een foto posten van mijn nieuwe kamer. \ HET IS HIER ZO SAAI!~!!gelukkig heb ik geen aids Suck my piss |
|
was je wel je handen zo effe dan... In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
ik zal er om denken! Suck my piss |
|
linksom? In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Linker hersenhelft: Logica De linker hersenhelft is de logische hersenhelft. Tot voor kort noemden artsen dit de 'dominante' hersenhelft. Uit onderzoek blijkt deze dominantie in het bijzonder ten aanzien van de volgende taken: Verbaal De linker hersenhelft is betrokken bij onze taalvaardigheid. Dit is de zijde die de spraak beheerst, die u in staat stelt te lezen en te schrijven. Deze hersenhelft onthoudt feiten, herinnert zich namen en jaartallen en weet hoe u moet spellen. Analytisch De linker hersenhelft is uw logische, analytische zijde. Zij kan op rationele wijze de waarde van feitenmateriaal bepalen. Letterlijk Uw linker hersenhelft begrijpt alleen de meest letterlijke interpretatie van woorden. U kunt hiermee dus niet 'tussen de regels' lezen. Lineair Informatie wordt door de linker hersenhelft in volgorde verwerkt. Dit is een stap-voorstap wijze van denken. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Grappig is dat ja. Bij mij heeft duidelijk de rechterhelft de overhand. Soms een beetje lastig. Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
vrouw? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Die hebben wel dikkere verbindingen, dat scheelt. |
|
jah vrouwen hebben betere communicstie tussen de 2 helften en gebruiken beide ongeveer even veel. Mannen gebruiken voornamelijk de linker. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Ben vrouw ja Linkerhelft daar missen (op wiskundig vlak o.a.) een paar linkjes bij mij. Dyscalculie enzo *haalt schouders op* Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
Doe niet zo gek. www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
quote: Kan het nog meer zwart/wit? :') Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Sorry hoor! Maar wel ontopic, gna! Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
quote: Oh jee... Dat is vaak het gevaar; "Oh ik voel me goed! Denk dat ik wel even zonder die medicatie kan", dan stoppen en je, te laat, realiseren dat de medicatie er echt voor zorgde dat je je goed voelde. Maar dat is even in het algemeen dan. Goed iig dat je er mee bezig bent en het geconstateerd hebt, maar dat wist je al. Disko Disko Partizani |
|
LAIVERT! Suck my piss |
|
Disko Disko Partizani |
|
quote: hehe jah erg knullig zo, en dan na te gaan dat dit nog het beste lijstje was wat ik even snel kon vinden. Maargoed het is ook niet geschreven voor/door mensen die er verder in willen gaan. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
At the heart of years of dissent against psychiatry through the ages has been its use of drugs, particularly antipsychotics, to treat distress. Do such drugs actually target any "psychiatric condition"? Or are they chemical control - a socially-useful reduction of the paranoid, deluded, distressed, bizarre and odd into semi-vegetative zombies? http://www.guardian.co.uk/commentisfree/2008/mar/02/mythoftheantipsychotic Suck my piss |
|
moet jij wel lange termijn slikken? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
yeas. Ik zit nu trouwens op een gesloten afdeling, omdat er geen plaats was op een open afdeling. Bummer... "The Dude: It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... Donny: I am the walrus." Suck my piss |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |