|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
volgens mij niet. Maar als ze dat doen is dat ook prima Suck my piss |
|
Wish you luck. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Goed bezig Skullfuck! Veel succes met de voordracht |
|
Succes, skully, goed bezig! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote:Heeft dat dan niet meer te maken met je mentale gesteldheid en hoe je je voelt op dat moment dan met 2 verschillende kanten van een persoonlijkheid? Voorbeeld; iemand die niet lekker in zijn vel zit, depressief of onzeker is zou b.v. veel sneller fel en geïrriteerd op anderen reageren dan iemand die wel lekker in zijn vel zit. quote:Mwah, je hebt verschillende soorten autisme en aanverwante stoornissen. Er zijn vormen van autisme waarbij het zelfs zo erg is dat ze lager begaafd zijn dan anderen (meestal bij klassiek autisme), vormen waarbij ze normaal of zelfs hoger begaafd zijn (PDD-NOS en Asperger). Het grootste struikelblok voor mensen met autisme of aanverwante stoornissen (Asperger, PDD-NOS) is inderdaad wat je zelf ook al zegt het herkennen en begrijpen van bepaalde sociale dingen. Wat je zegt over techniek en patronen ergens in herkennen komt doordat veel mensen met autisme of een aanverwante stoornis heel visueel denken en kunnen daardoor ook makkelijk visuele informatie verwerken (in de vorm van b.v. wat jij net noemde 'in 1 oogopslag het goede aantal stipjes tellen'). quote:Wanneer je door een stoornis langdurig werkloos bent of heel lang moet zoeken voor dat je eindelijk een baan hebt die bij je past of heel lang moet wachten op hulp bij werk zoeken en je woont dan wel op jezelf is een uitkering wel handig om jezelf te voorzien van een inkomen. Voor mensen die nog bij hun ouders wonen vind ik het wat anders. quote:Goed bezig man! Succes! |
|
Een vriendin van m'n zusje is autistisch en heeft ADHD. Ze is wel slim. Maar moet altijd de aandacht hebben. Als jij bijvoorbeeld met iemand praat, komt zij er gewoon tussen en probeerd de aandacht te trekken. Nee accepteerd ze vaak niet. Je moet echt heel erg duidelijk maken wat je precies bedoeld. Ook als je met haar een afspraak maakt en je kan niet of je vergeet het ofzo, vat zij dat heel erg zwaar op. Zelfs om de kleinste dingen kan zij histerisch worden. Ze is best aardig, maar soms ook heel erg moeilijk om mee om te gaan. Ze trekt het bijvoorbeeld ook niet als je boos op haar bent ofzo. Ze is best afhankelijk van andere. |
|
quote: foutje!! verkeerd begrepen. De persoon die mij hier over vertelde bedoeldeL: antipsychoticum is een stabiliserend middel, het gaat de psychoze niet tegen het word wel onderdrukt. Voor mensen die willen kappen met die shit chek deze link: http://www.comingoff.com/ Suck my piss |
|
iemand bekend met Detlef Petry. Ik ga binnenkort een docu over hem kijken. http://www.depers.nl/entertainment/187154/Psychiater-Detlef-Petry-omstreden-en-betrokken.html Suck my piss |
|
Suck my piss |
|
Ik heb dusch mijn verhaaltje gedaan voor 200 man. Iedereen was stil toen ik naar voren kwam om te praten. De vragen waaren intressant en ik kon Mijn kritische geluiden laten horen zonder dat ik een ANTI houding aan nam. Het gaf wel een kick, ik was niet zenuwachtig want ik dacht. in mij zelf, ik ben hier de schizofreen dus ik weet het beste. Erg leuke ervaring. Suck my piss |
|
Wow, knap van je man. Ik zou het denk ik echt niet kunnen. Ik ga af en toe al zowat knock-out als ik een presentatie moet geven voor een deel van de klas. Maar mooi dat het allemaal zo goed is gegaan, petje af hoor! Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
Wat goed zeg. Chapeau! Verrassend triviaal |
|
quote: Gaaf man! Ik zag je vanochtend nog langs het parkje lopen en je zag er tevreden uit. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Gelukkig stond je er niet alleen voor. |
|
quote: signature |
|
quote: |
|
Goed bezig Skullfuck quote: |
|
Misverstand nummer 1: schizofrenie = meerdere persoonlijkheden www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
bedanklt voor jullie leuke reacties!!! En doaps is scherp!! Ik stond er dus wel alleen voor omdat de gene met wie ik het zou doen op het laatste moment afhaakte door spanning. Heel heel misschien ga ik toch nog in de zorg werken. Maar dat vertel ik later wel verxder.Als het zo ver is. Suck my piss |
|
quote: En als het nooit zover komt, kan je nog altijd naar www.sprekersplatform.nl. Om uw bedrijfsevenement, bruiloft of kinderfeestje op te vrolijken houdt Skully een praatje. Goed gedaan man. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Dude! Wij hebben in de organisatie diverse ervaringsdeskundigen in dienst, en dat werkt als een motherfucker. De meeste zorgverleners kennen schizofrenie alleen van de buitenkant, terwijl juist de verhalen en ervaringen van de binnenkant mensen kunnen helpen om inzicht te krijgen in hun eigen situatie. Ik zeg: Doen! In de zorg met jou! Zuster Prozac. “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” |
|
Ik lees inderdaad erg goede reacties op ervaringsdeskundigen en kwartiermaken. Heb hier een interessant boekje erover liggen, net via de interne post ontvangen. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Dat is wat anders dan vragen: 'Is deze en deze combi samen genoeg aanstellerij om er geld mee te vangen?' maar idd zeker als je nog bij je ouders woont ligt dat anders. Ook wanneer je een uitkering wil om uit huis te kunnen bv. |
|
quote: tof dat je meedenkt !!ik zou ook best willen schrijven maar moet ik nog mijn draai in vinden. quote: ervaringsdeskundigen was idd waar over ze me later informeerden. Ik denk ik gebruik het woord nog niet omdat ik hier nog dingen over moet uitzoeken,maar als het mij lukt dan ga ik er ook echt voor. quote: tof Suck my piss |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |