|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Er komt een prof.dr. Trudy Dehue die hier een lezing komt geven over wat zij de depressie-epidemie noemt (haar boek heet ook zo). Bij de bijbehorende aankondiging wordt vermeld dat het anti-depressiva-gebruik tussen 1996 en 2006 verdubbeld is en dat er nu 800.000-1.000.000 gebruikers zijn. Verder wordt het volgende vermeld: quote: Lijkt echt bizar veel zeg, en vooral die verdubbeling van gebruik... Mogelijk een interessant boek voor professionelen/gebruikers hier Beschrijving boek: http://www.augustus.nl/result_titel.asp?Id=1571 [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 26-05-2009 9:37] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote:Je kunt ze schoongemaakt en ingepakt en wel zo bij de visboer je tas in hengelen hoor. |
|
Dat is toch helegaar niet hetzelfde. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
maar wel makkelijker, zeker voor den minder geduldige mensch... |
|
quote:Ik denk dat als je de hele krant gaat uitlezen tijdens het schijten dat je op soort gelijke dingen uitkomt, bovendien verlies je nog wat gewicht en afvalstoffen ook ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: terug uit de twilight zone papi nog steeds niet 100% maar ja mn noiseshit gaat goed. Optredens enzo. Af en toe een mooi wijf. ik mag niet klagen. ALL HAIL ZYPREXA zonder dat ben ik dali schilderij. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Ben je al verdikkerd? signature |
|
quote: nee. totaal niet. een dikke jack blue.... pas als ik een kind heb met een lelijk wijf en een kut baan. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
owkey terug occulten binnen maanden? en anders constructief geweest?N signature |
|
quote: constructief zeker!!! occult kan ik niets aan doen, daar word ik voor behandeld. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
arwtsj ik ben een paar keer agressivo geweest, pijnen vooral lichamelijk gebleven maja, nu weer slaaptekort en veel te veel sporten in dromen////koppijnen\\\\ signature |
|
quote: Automutilatie suicide neigingen psychose, totale wanhoop. als ik terug kon in de tijd had ik het overgeslagen.. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
en vervangen? door? ik ga er alvast mee door, hardcore to the blue pillz signature |
|
quote: vervanger was cipramile....nooit bijwerking gehad. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Sherlokc muts find signature |
|
ik heb wat op en ben dus opennen maar wat ik wilde zeggen ff snel.... het gaat niet om wat mensen denken, het gaat om wat mensen doen. dit is zelf reflexie ik weet het, 9 van de tien keer voel ik mij als of ik een monoloog denk/typ/neuk/doe, maar elk mens kan meer en meer dan hij/zij zelf denkt. Ik heb ook erg veel en veel meer dan psychiatrie, aan THE LAW OF ATTRACTION. als ik positive dingen denk gebeuren er positive dingen die ik niet had durven dromen. Ik heb hele destructieve gedachten gehad en toen ging ook allles mis en kapot naar de klote. Sinds ik met mij zelf heb afgesproken dat ik wat dan ook positief blijf denken, ookal amputeren ze een deel van mn ziel. Dan blijf ik positieve dingen beleven. Ik leef in een droom maar ik kan er mee omgaan. WEES POSITIEF OOKAL ONTPLOFT DE NEUTRONENBOM. ELK MENS KAN ONEINDIG VEEL MEER DAN HIJ/ZIJ ZELF KAN OVER ZIEN. WE ZIJN BLIND MAAK DAAR GEBRUIK VAN. IK HEB DINGEN GEDAAN DIE BOVEN MIJN PET GINGEN.DAAR GA IK MIJ ZELF IN OVERTREFFEN. ALLEEN KAN IK DE UITKOMST ER NIET VAN ZIEN> DAT IS MIJN PUNT> IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Positief denken is de clou naar veel ja, zelfs positief denken over negatieve zaken pedofiliehihihi... boehoehoehoemetjes toekomstomstomst, so what verveling? ja... leuwk geen ironie, positief denken is meer dan denken, tis houding, energie, hormonale dingen, interrationele en interrelationele power het is soms ironie, maar het werkt alleen als je het zelf doet, zonder inname edit : alles voor een besef is verleden [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 31-05-2009 0:36] signature |
|
IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
hmùmm... na het slaaptrachten es lezen belangrijk dat je terugbent ook leuik dat daag is groeten!! signature |
|
Regelmaat en support thuis, dan kom je al een heel eind She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: ik ga de link ff lezen als ik weer nuchter ben maar, de cijvers kijk ik totaal niet van op. Ik zie het aan de ene kant als een welvaartziekte en aan de andre kant een diep geworteld probleem die je niet mag onderscxhatten. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: Altijd lastig. Vind ik dan. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Als de neutronenbom in je directe omgeving ontploft kan je best positief blijven denk ik. Heel even dan. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
is een neutronenbom niet altijd positief geladen? signature |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |