IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Van gekke menschen, de dingen die voorbij gaan (psychiatrie en shit) Vorige pagina | Volgende pagina
MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 27-11-2008 18:23 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 27 november 2008 17:52 schreef Black Jew het volgende:
Interresant!


EN ZE IS LEKKER dat wil je niet weten. maar ja ze had wel hele kleine vingerjtes op haar stomp. NO SHIT!


Doe es nie zo gek joh.


Boeiender


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 27-11-2008 18:25 by Nimbus Profiel van Nimbus

Ik wilde hierover ook nog wat plaatsen, maar dat heb ik maar achterwege gelaten.


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 27-11-2008 18:32 by Black Jew Profiel van Black Jewhttp://050

nee gewoon doen!


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 27-11-2008 18:33 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

gewoon gewoon doen


priceless, zo'n advies


signature


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 28-11-2008 14:43 by Black Jew Profiel van Black Jewhttp://050



IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 30-11-2008 18:49 by Nimbus Profiel van Nimbus

Gisteren een zeer goed gesprek met iemand gehad. Eindelijk iemand die wel interesse in je toont en wel vraagt hoe het gaat en waar je ook goed mee kan praten, dus niet alleen tegen. Feedback dus. Deze week belt diegene een keer om af te spreken om een keer koffie te gaan drinken.

Sinds een paar weken neem ik mijn medicijnen 's avonds in, omdat ik erg slecht in slaap kwam. Nu ben ik ook vaak om vier of vijf uur nog wakker. Ook heb ik weinig zin in eten. Voel me over het algemeen erg neerslachtig, begin me nu af te vragen of ik depressief ben. Verliefd zijn helpt ook niet echt mee.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 30-11-2008 19:36 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 30 november 2008 18:49 schreef Nimbus het volgende:
Gisteren een zeer goed gesprek met iemand gehad. Eindelijk iemand die wel interesse in je toont en wel vraagt hoe het gaat en waar je ook goed mee kan praten, dus niet alleen tegen. Feedback dus. Deze week belt diegene een keer om af te spreken om een keer koffie te gaan drinken.

Sinds een paar weken neem ik mijn medicijnen 's avonds in, omdat ik erg slecht in slaap kwam. Nu ben ik ook vaak om vier of vijf uur nog wakker. Ook heb ik weinig zin in eten. Voel me over het algemeen erg neerslachtig, begin me nu af te vragen of ik depressief ben. Verliefd zijn helpt ook niet echt mee.


Als je liefde niet beantwoord wordt niet nee.

Ik zou je aanraden om te zorgen dat men wel goed op je let. Als in gesprekken met hulpverleners/psychologen/psychiaters, etc.

Depressie kan een gevaarlijke state of mind zijn, soms zonder dat je zelf door hebt hoe ernstig het is.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 08-12-2008 17:48 by Black Jew Profiel van Black Jewhttp://050

quote:
Op 30 november 2008 18:49 schreef Nimbus het volgende:
Deze week belt diegene een keer om af te spreken om een keer koffie te gaan drinken.




was het leuk??

quote:
Op 27 november 2008 13:17 schreef Black Jew het volgende:
Ik ga mijn dosis zyprexa verlagen. Ik wil weer eens wat meer gevoel hebben.



Alles is in eens lelijker, ik leef grijstinten..

als ik tv kijk dan herinner ik mij dat deze wereld gewoon gestoord is..


FUCKING waanzin.

iemand nog doom metal tips??

Ik heb zin in doom...


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 08-12-2008 17:54 by Nimbus Profiel van Nimbus

quote:
Op 8 december 2008 17:48 schreef Black Jew het volgende:
was het leuk??




Alles is in eens lelijker, ik leef grijstinten..

als ik tv kijk dan herinner ik mij dat deze wereld gewoon gestoord is..


FUCKING waanzin.

iemand nog doom metal tips??

Ik heb zin in doom...


Ze moet nog bellen, maar maandag had ze wel gesmst om me succes op school te wensen en dinsdag vroeg ze of ik mee ging klimmen in de stad.
Donderdag met haar en nog wat lui, wat wezen drinken in de stad, maar toen heeft ze er niks over gezegd/niks gevraagd, maar daar waren dus andere mensen bij, bedacht ik me later, misschien wilde ze er dan niet over beginnen.

Doom laatste tijd ook wel interesse in, Stabat mater is fijn net als Worship. Ook de langzamere Deathspell Omega nummers zijn aanraders, of de split van Dso en Stabat Mater.


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 09-12-2008 16:47 by Black Jew Profiel van Black Jewhttp://050

quote:
Op 8 december 2008 17:54 schreef Nimbus het volgende:
Ze moet nog bellen, maar maandag had ze wel gesmst om me succes op school te wensen en dinsdag vroeg ze of ik mee ging klimmen in de stad.
Donderdag met haar en nog wat lui, wat wezen drinken in de stad, maar toen heeft ze er niks over gezegd/niks gevraagd, maar daar waren dus andere mensen bij, bedacht ik me later, misschien wilde ze er dan niet over beginnen.



tof man. succes

quote:

Doom laatste tijd ook wel interesse in, Stabat mater is fijn net als Worship. Ook de langzamere Deathspell Omega nummers zijn aanraders, of de split van Dso en Stabat Mater.


thanks voor de tips.

np leviathan - sacrifice love at the altar of war


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 11-12-2008 19:01 by Nimbus Profiel van Nimbus

quote:
Op 9 december 2008 16:47 schreef Black Jew het volgende:
tof man. succes



Dinsdag hebben we koffie gedronken, het was leuk niet al te zware onderwerpen, toch een uur gezeten. En we gaan het ook wat vaker doen. Ze kwam nog met goede tip, omdat ik vaak lang wakker lig, om melatonine in te nemen om makkelijker in slaap te komen. Zelfde avond heeft mijn psychiater nog gebeld en die kwam met het zelfde.

quote:

thanks voor de tips.

np leviathan - sacrifice love at the altar of war


Waar staat die op?


Kimmey
Usericon van Kimmey
Posted 16-12-2008 18:01 by Kimmey Profiel van Kimmey

En hallo winterdip

Sinds een weekje is hij er weer hehe


Het is de lichtinval ;')


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 20-12-2008 8:44 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

quote:
Op 16 december 2008 18:01 schreef Kimmey het volgende:
En hallo winterdip

Sinds een weekje is hij er weer hehe
Minstens 1 uur per dag wandelen helpt. En vergeet niet, we zitten in de donkere dagen voor kerst. Vanwege minder zonlicht is het volkomen natuurlijk je wat pessimistisch te voelen. Anyway sterkte ermee.

En dan ik, ik ga erg hard. Ik voel me té goed, té opgewekt. Ik praat veel te veel en ik slaap erg weinig.
Iemand hier bekend met het zijn van manisch?

Begrijp me niet verkeerd, manisch zijn is wel lekker en handig als je veel dingen gedaan wilt krijgen maar het gaat altijd over en dan komt de onvermijdelijke depressie.


VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 20-12-2008 13:13 by VodeVilicious Profiel van VodeVilicious

Ja, ben ik wel bekend mee, manisch. Dan heb je weer een vrolijke periode maar dan kom je tot het besef dat je jezelf eigenlijk maar voor de gek houd en dan val je weer in dat lekkere comfortabele zwarte gat..

Ik ga denk ik hulp zoeken ivm HSP. Eerst vond ik het bullshit, alle mensen zijn wel gevoelig maar het word de laatste tijd wel erger. Schrikken van luide geluiden, moet mn oren dichtdoen als er een trein langskomt anders krijg ik een hartverzakking, ik huil zoveel, het kleinste gevalletje maakt me al overstuur. Bah.

[/vrouw]


Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 20-12-2008 13:30 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

Bah, ik heb er ook weer vreselijk last van alles, ik doe geen oog dicht, en als ik slaap dan droom ik de raarste dingen, overdag leef ik in een waas ik krijg niks me van doe buitenwereld en als klap op de vuurpijl komen mijn gevoelens om iemand vreselijk af te tuigen weer terug, ik vrees dat het echt te maken heeft met het feit dat ik weer wat wiet gerookt heb, kan dat de oorzaak zijn eigenlijk?


Against God and Government


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 20-12-2008 13:31 by Black Jew Profiel van Black Jewhttp://050

ja


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 20-12-2008 13:46 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

Zonder dollen idd ja.


VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 20-12-2008 13:46 by VodeVilicious Profiel van VodeVilicious

Denk dat je op je gevoel moet vertrouwen en als je denkt dat het van de wiet is, gewoon laten liggen dan. Nare bijeffecten trouwens


Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 20-12-2008 13:56 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

Ik heb het al eens eerder gehad, en het ging inderdaad over toen ik stopte met wiet roken, nu is het de laatste tijd weer iets terug gekomen, niet in de vorm zoals toen maar het is terug, dus inderdaad laten liggen die troep.


Against God and Government


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 20-12-2008 14:05 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

Maar dan is er wel iets. Wiet versterkt die emotie.

[Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 20-12-2008 14:05]


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 20-12-2008 15:46 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 20 december 2008 13:30 schreef Rotzak het volgende:
Bah, ik heb er ook weer vreselijk last van alles, ik doe geen oog dicht, en als ik slaap dan droom ik de raarste dingen, overdag leef ik in een waas ik krijg niks me van doe buitenwereld en als klap op de vuurpijl komen mijn gevoelens om iemand vreselijk af te tuigen weer terug, ik vrees dat het echt te maken heeft met het feit dat ik weer wat wiet gerookt heb, kan dat de oorzaak zijn eigenlijk?


Hoevaak rook je nu wiet dan? wiet kan heel veel (oude) shit in je oproepen, en dat kan na een joint zeker nog wel een paar daagjes duren dus als je 3 a 4 keer in de week blowed dan zul je echt wel behoorlijk effect ervan kunnen voelen. Ik doe meestal niet echt meer dan in het weekend en dan af en toe liever een weekend niet omdat ik doordeweeks daar teveel last van krijg. Het probleem zit hem echt niet in de wiet, maar je versterkt het er wel erg door dus kan je meestal beter maar minderen.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 20-12-2008 15:55 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 20 december 2008 13:13 schreef VodeVilicious het volgende:
Ja, ben ik wel bekend mee, manisch. Dan heb je weer een vrolijke periode maar dan kom je tot het besef dat je jezelf eigenlijk maar voor de gek houd en dan val je weer in dat lekkere comfortabele zwarte gat..

Ik ga denk ik hulp zoeken ivm HSP. Eerst vond ik het bullshit, alle mensen zijn wel gevoelig maar het word de laatste tijd wel erger. Schrikken van luide geluiden, moet mn oren dichtdoen als er een trein langskomt anders krijg ik een hartverzakking, ik huil zoveel, het kleinste gevalletje maakt me al overstuur. Bah.

[/vrouw]


shit dat heb ik ook een periode gehad, altijd van alles schrikken, k kreeg last van mn oren bij geluiden waar anderen echt nog lang geen last van hebben en droeg daarom erg veel oordoppen in. Van huilen en extreme, en erg overstuur zijn had ik eigenlijk niet veel last. K weet niet precies hoe het over gegaan is, maar sporten bewegen, niet teveel letten op harde geluiden(versterkt de pijnlijke/irriterende ervaring alleen maar) en hier ook weer niet teveel wiet. Maar volgens mij hangt het ook samen met andere problemen.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 20-12-2008 16:23 by VodeVilicious Profiel van VodeVilicious

quote:
Op 20 december 2008 15:55 schreef ElitE het volgende:
shit dat heb ik ook een periode gehad, altijd van alles schrikken, k kreeg last van mn oren bij geluiden waar anderen echt nog lang geen last van hebben en droeg daarom erg veel oordoppen in. Van huilen en extreme, en erg overstuur zijn had ik eigenlijk niet veel last. K weet niet precies hoe het over gegaan is, maar sporten bewegen, niet teveel letten op harde geluiden(versterkt de pijnlijke/irriterende ervaring alleen maar) en hier ook weer niet teveel wiet. Maar volgens mij hangt het ook samen met andere problemen.


Van wiet kan het niet zijn want dat doe ik maar heel weinig. Maar als ik naar mn jeugd kijk was ik altijd wel heel gevoelig en voorzichtig, ook door de shit die er is gebeurd misschien wat bang en gevoelig geworden. Ontzettend doetje en nooit wat gevaarlijks gedaan.

Het duurt nog een tijdje voor ik hulp kan betalen maar ik zal tot die tijd eens proberen meer te bewegen/sporten. Dat kan nooit kwaad.


Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


Kramy
Usericon van Kramy
Posted 20-12-2008 16:55 by Kramy Profiel van Kramyhttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

Ik wou dat ik gek was, mijn leven is zo normaal en saai



ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 20-12-2008 17:27 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 20 december 2008 16:23 schreef VodeVilicious het volgende:
Van wiet kan het niet zijn want dat doe ik maar heel weinig. Maar als ik naar mn jeugd kijk was ik altijd wel heel gevoelig en voorzichtig, ook door de shit die er is gebeurd misschien wat bang en gevoelig geworden. Ontzettend doetje en nooit wat gevaarlijks gedaan.

Het duurt nog een tijdje voor ik hulp kan betalen maar ik zal tot die tijd eens proberen meer te bewegen/sporten. Dat kan nooit kwaad.


Ah ik denk niet dat het daaraan ligt want ik heb wel altijd veel gerotzooit als kind en genoeg gevaar gehad omdat ik de ruimte en vrijheid toe had, maar toch zeker een jaar behoorlijk last gehad van HSP (ik wist eerst niet eens wat de term inhield maar de symptomen die je beschreef zijn zo herkenbaar). Jammer genoeg had ik dat behoorlijk tijdens mijn rijlessen dus kon ik eigenlijk niet normaal meer rijden en heb ik er 4 keer over gedaan. Omdat ik teveel schrok van andere weggebruikers terwijl er niets aan de hand was. Wat mij ook wel hielp is muziek maken toen ik er echt gevoel voor begon te krijgen kon ik opeens beter autorijden hehe. Maar misschien had dat meer te maken met behoorlijke concentratie problemen.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen