|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Compleet en volledig mee oneens. Die veronderstelling is slechts een product van het egoische conditionering van de huidige maatschappij. Verder kan ik het allemaal eens zijn met bovenstaande post. Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
quote: Weet je zelf wel wat je zegt? |
|
quote: Anders zou ik het niet zeggen. Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
quote: Weet jij waar je het over hebt Deze opmerking is erg versimpeld natuurlijk, en het egoisme zie ik er nog niet echt bij. Maar de War On Drugs is echt gebaseerd op allerlei onjuiste, hypocriete, en dogmatische aannames gemaakt die erg hot waren rond de drooglegging en net na de hippie tijd. Je kan nu echt wel spreken dat een groot gedeelte van de bevolking beinvloed is door propaganda en verkeerde veronderstellingen rondom drugs. [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 31-03-2009 21:10] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Het egoische zie ik in de veronderstelling van Mark dat zijn waarheid klopt, en andere werkelijkheden/realiteiten door drugs niet bestaan omdat waar hij in gelooft (wetenschap?) dit niet kan onderbouwen. Maar dan denk ik ook misschien weer te moeilijk. Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
Black Jew where are you signature |
|
quote: ah okee, dat noem ik meer vernauwde blik. Maar wetenschap laat drugs zeker niet in de steek anders zou er niet zoveel onderzoek naar gedaan worden en krijgt onder zoek naar tripmiddelen niet zo'n opleving. Het laat wel zien dat wetenschap gekleurd raakt door zn sponsors. De VS mag vrijwel geen onderzoeken doen naar drugs omdat het verboden stoffen zijn, en vaak ook geen medische onderzoeken. En dat omdat in de overheid daar bewezen heeft dat verslavingen ernstig zijn. Maar onderzoek zoals Rat Park verstoort zo'n beetje alle bewijslast rond verslavingskans. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: |
|
oh egoisch betekend iets anders zie ik dus, ik dacht aan egoisme. Kan iemand uitleggen wat egoisch is? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Doe eens een Google zou ik zeggen. |
|
daar wordt ik niet veel wijzer van. http://en.wiktionary.org/wiki/egoic is een heel breed begrip wat ik dan weer alleen terug zie komen in hele vage contexten een beetje what the bleeb do we know enzo. Ah nu heb ik er wel 1. quote: Hmm ja okee ja, daar kan ik dan weer niets mee hehe. k kan niet zoveel met de WTBDWK manier van denken/uitleggen. Voor mijn idee worden er te snel conclusies getrokken, en te snel losstaande dingen met een kleine overeenkomst hebben aan elkaar gelinkt. Of er moet nog heel veel informatie uitgelegd worden. [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 01-04-2009 1:41] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Die quote van het wel zo'n beetje samen. Egoisch is jezelf indentificeren met je gedachtes, je ego, en zaken/voorvallen waar jij je identiteit aan ontleent. Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
Welke ervaringen hebben mensen hier met Seroxat (paroxetine)? Positief en negatief. Daar ben ik vanaf vandaag mee begonnen, namelijk. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Werkt wel redelijk goed, ook best snel al. Ik heb het ook gebruikt in combinatie met andere medicijnen, maar ik had het idee dat ik er aardig moe van werd en er ook door aan kwam. Je krijgt er ook een beetje een don't care gevoel van, maar dat is wel vaker bij dat soort medicijnen. Er zijn meerdere bijwerkingen van bekend, het wordt ook wel voorgeschreven bij mensen die voortijdig ejaculeren, dus.... Nu gebruik ik andere, bij die duurde langer voordat het werkte, maar het werkt subtieler. Wel een groter gevoel van onverschilligheid. [Dit bericht is gewijzigd door Nimbus op 22-04-2009 2:08] |
|
quote:Jizzloos klaarkomen. |
|
quote: Positief: dat ik wel vrij snel merkte dat het werkt [ik werd er zelf destijds net was 'stabieler' van, en had minder last van mijn angst aanvallen] Negatief: dat het vrij lastig was toen ik er mee wilde stoppen. 1e keer vrij rustig afgebouwd maar had toch niet lang daarna een terugval, dus moest er weer aan. Tweede keer nog voorzichtiger afgebouwd en toen ging het goed. Weet niet of je hier wat aan hebt hoor Qua bijwerkingen enzo kan ik het me niet meer herinneren, sorry. Geloof wel dat ik toen ben aangekomen, da's helaas vaak met meds. Succes ermee! Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties. |
|
quote: Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Wat is er aan de hand met je? |
|
De draad in mijn leven nogal kwijt, laten we het zo zeggen. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Kan handig zijn. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Voor de mensen die bekend zijn met de meds die ik nu heb; komt het jullie bekend voor dat je je gedachten uitspreekt? Nu had ik daar al wel langer last van, maar de laatste tijd kraam ik de meest wazige onzin uit. Ik stond vanmorgen te praten tegen een pot pindakaas, namelijk. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
beetje het effect van de serotonine? k merk ook wel bij middelen die op je serotonine werken dat het je spraakzaamheid kan beinvloeden, maar pindakaas ben ik altijd nog een beetje verlegen tegen, hagelslag daarentegen heb ik inmiddels mn levensverhaal wel verteld. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Haha. |
|
quote: Hmmm, zolang als ik me kan herinneren praat ik best vaak in mezelf, ik vind het een stuk makkelijker om zo mijn gedachten te formuleren, terwijl het andersom zou moeten zijn volgens onderzoek. Maar als ik, bijvoorbeeld bij mijn studie met een lastige vraag bezig ben, heb ik dat minder dan flits ik van gedachte naar gedachte en dan lijkt het sneller en gestroomlijnder te gaan zonder dat ik daarbij praat. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |