|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Ja, toch wel he? |
|
Drugs are bad, m'kay? Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
sodeju wat ben jij een grapjas, je zou stand up comedian moeten worden. Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
quote: haha de "hoe weet je dat nou" is een vraag die meestal niet voorkomt als je gewoon doet wat er van je gevraagd word en als het goed gaat volgens plan. persoonlijk denk ik dat het gezsond is om te weten hoe dingen werken. Soms zijn er geen mooie antwoorden te vindn. Ik kwam ook wel eens met vragen die er volgens andere niet toe doen. nu bewaar ik ze meest al of vergeet ik ze. Suck my piss |
|
lees trouwens net dat levendig worden van dromen en nachtmerries een bijwerking is. nice, not Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
quote: ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Een psychiater zal ewaarschijnlijk beoordelen hoe stabiel je bent na 2 jaar en of de kans aanzienlijk aanwezig is dat je een terugval krijgt. om de vooruitgang en stabiliteit te meten is daar twee jaar voor gerekend. wanneer iemand een TIA heeft gehad, mag deze 5 jaar niet rijden. Dit is onafhankelijk of iemand voor die tijd helemaal genezen wordt verklaard. Er is een zekerheid ingebouwd. De reden daarachter is dus de gedachtegang, als men al langer stabiel is is de kans op terugval minder groot. afhankelijk van hoe lang iemand dan niet heeft gereden wordt gekeken of deze wat extra lessen moet volgen bij het CBR om zich weer in het verkeer te kunnen redden. overigens is dit wetgevening, en niet mijn persoonlijke mening, dus de moeite van het bediscusieren niet waard. Ik meld het alleen even. |
|
mee eens... helaas dekt de wetgeving niet alles. wat ik bedoelde (los van wetgeving) is dat de beslissing nooit alleen van een (behandelend) psychiater af zou mogen hangen, ook een onafhankelijke 2e zeg maar. anyway... psychoses / schizofrenie... in mijn ogen de meest desastreuze geestelijke "stoornis". |
|
quote: Hehehe, jaaaaah!! Zullen we een Wat Is De Ergste Aandoening Verkiezing houden? Ik stem op mezelf! “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” |
|
hypocondrie? kan elke vorm aannemen en nog erger worden ervaren. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
ja, om maar te zwijgen van Munchhausen by Proxy signature |
|
quote: Bij eerste keer TIA wordt er geen rijverbod ingeschakeld, na meerdere slechts tot 6 maanden. Ik weet niet hoe jij aan die vijf jaar komt? I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: wat bedoel je hier mee? Suck my piss |
|
ooh ja en schizofrenie zou ik ook op de eerste plaats zetten van meest vervelend. gELLuKKiG H3b 1k g33n @1ds! Suck my piss |
|
quote: met hypochondrie kun je zoveel lijden als je kunt inbeelden nu zijn er ziektes die je niet zomaar goed kunt inbeelden maar hoe meer die mensen erover weten hoe erger ze het kunnen ervaren. Daarnaast hebben mensen met hypochondrie vaak een angst voor de ziekte en kunnen "hun conditie" vaak nog erger ervaren dan de echte ziekte omdat die niet alleen maar op de kwalen focussen en eerder proberen om met de ziekte om te gaan en te accepteren dat ze het hebben. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: ik wilde bijna een vergelijking maken met andere ziekten maar, ik weet niet wat het is om bijv. borderline te hebben dus kan ik mij, tot op zeker hoogte, wel inbeelden maar, echt weten hoe is weet ik niet. Ik weet wel goede drummers maar ik kan zelf niet drummen.dus kan ik maar ten dele voorstellen hoe dat zou zijn. als ik te vaag overkom hoor uik het wle. Suck my piss |
|
quote: juist als ik stop krijg ik dat. vaag Suck my piss |
|
Nja, en bij mij had zowel slikken als stoppen geen invloed op mijn dromen. Ergo; verschilt ook per mens, zoals met bijna alles. Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
quote: h!\/ fuck teh wiener signature |
|
TIPOC LAL111 Suck my piss |
|
argh, ik pluk me weer helemaal kaal, aaaargh signature |
|
Last van het Devin T. Syndroom? Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
ja dat hoort trichotillomanie signature |
|
Ah, dat ken ik wel ja. Ook een tijdje last van gehad, maar gelukkig niet zo erg. Heb in ieder geval geen blijvende schade opgelopen en doe het nu ook niet meer. Succes met er vanaf komen Hypnos! Want dat was best lastig. Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |