|
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | ||||
Auteur: |
|
|
Typtyfus.... Beach-bar?Oeh dat klinkt goed!Nou kom me maar halen. [Dit bericht is gewijzigd door NotYourBitch op 19-06-2009 14:39] =) |
|
quote: Hehe, ik hoop alleen dat het s'nachts niet regent en de beachbar de hele nacht open is, vorig jaar voor het eerst meegemaakt dat het gesloten werd omdat het teveel geregent had. Boeiender |
|
Ik voorspel heerlijk weer,minimaal 20gr. En droog natuurlijk. [Dit bericht is gewijzigd door NotYourBitch op 19-06-2009 14:43] =) |
|
quote: Deze week even wat minder weer, maar Zaterdag 27 juni alweer 26 graden.... Boeiender |
|
Hm eerst maar even GraspOep overleven.Hopend op lekker weer. =) |
|
Tieu! Gaan jullie mee paintballen ochtendje ergens? Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
quote:Jaaaaaaa! Lijkt me helemaal prima... Kan ik aankomende zaterdagavond mijn zooi ophalen? Boeiender |
|
Heb je nou nog steeds die zooi daar liggen? En jij ben ook dinsdag in Tolmin? |
|
quote: Haa tof! Wij dachten aan 02 juli, het is bij Bovec. Nee zaterdag gaat dat echt niet lukken, is er nog een andere mogelijkheid? http://paintball-bovec.si/Home.html [Dit bericht is gewijzigd door Creepmime op 22-06-2009 23:06] Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
quote: Hmmmmm, ik zal eens kijken. Maar in principe hoef je het alleen maar buiten neer te leggen, pik ik het zo op hoor. [edit] En heb je een bandje boos gemaakt zag ik op Hyves? [Dit bericht is gewijzigd door MR. N op 23-06-2009 6:43] Boeiender |
|
Vraagje; hoe hard kan het daar waaien op de camping? Overleeft een partytent dat? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: met windvlagen van vorig jaar niet als ik de berichten goed heb gelezen. Kan daar best waaien, soms ook helemaal niet. Goedkope party tent mee dus |
|
quote: Hehe, zie Mayo, maar ach, Ducttape mee en hups, hij staat weer! Was overigens in 3 jaar de enige keer dat het zo spookte, normaal moet het geen probleem zijn om de partytent weer heel mee te nemen. Boeiender |
|
quote: Wij nemen dit jaar 2 cheapo partytenten mee. Vorig jaar halverwege de week was ie namelijk kaas. Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
quote: Hehe, na ons gemacgyver met gewoon zoveel mogelijk scheerdraad bleef alles nog redelijk overeind |
|
quote: Oh, hihi zou zo maar kunnen . Maar ik heb helemaal geen Hyves dus heb je linkje? Het weer gaat in ieder geval de goede kant op: 01 juli -> 28 graden [Dit bericht is gewijzigd door Creepmime op 23-06-2009 9:41] Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
Ah mooi @ partytent, en ducttape ligt altijd achterin de auto. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Gewoon dure tent mee blijft tenminste staan Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
quote: quote: Maaruh, kan je het spul nu ook buiten naast jullie huis neerpleuren, dan pik ik het op als ik naar Utrecht rij om Vince en Nathalie op te halen. Boeiender |
|
GVd nog halfdood van Graspop en iplv van woensdag al morgen aaf richting Tolmin. Maja arbeiten moet,beloofd is beloofd.Ach het gaat naast het rete-harde werken ook vast gezellig worden. =) |
|
Hmja, morgen nog ff een dagje werken, dan woensdagochtend maar eens rustig die kant op. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Ik hoorde net nog allemaal verhalen over heel veel onweer en regen in het gebied van metalcamp. |
|
ik ook. en ik heb maar een kleinfluttentje die alleen goed weer aankan.Ach ik kan nog in een grote bus slapen in nood.. Laat maar regenen,betere voor de werk-omstandigheden.Het wordt zoiezo heet dus,... =) |
|
De locatie is ietsie gewijzigd dit jaar. Het hotel staat niet meer midden op het terrein hoorde ik. Ben benieuwd... Strand en veld zal er wel zijn Wij vertrekken dinsdagavond om stau te vermijden en doen de bergpas woensdagochtend bij licht. Bla |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |