|
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | ||||
Auteur: |
|
|
Over 5 uurtjes onderweg richting Tolmin Hopen voor het donker ons tentje op te kunnen zetten. En wat het weer betreft... Warm met af en toe een onweersbui. Volgens mij nog wel te overleven, zeker na die storm van vorig jaar. Toen stonden de meeste tenten ook nog (afgezien van partytenten) |
|
quote:Dan kan het even lekker voorkoelen, alleen maar beter. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Ja maar das daar wel vaker zo, zijn vaak maar korte hevige buien en daarna weer knetterwarm. Tenzij je storm krijgt ghehe. |
|
Zolang af en toe de zon maar lekker schijnt. Morgenochtend vroeg gaan wij die kant op! |
|
quote:Brood mee in de bus? Als het vast staat dan staat het ook goed vast dus even een wegrestaurantje meepikken is er dan niet bij. De Stauzones in Oostenrijk zijn helemaal erg wat dat betreft... |
|
Woep.vanavond rond 21uur al richting Tolmin.Grrr dat wordt 7dagen afzien.Arbeiten,maar ach vast ook wel beetje lol en veel Iig afgesproken met een paar gezellige lui,voor na werktijd. Ik wens iedereen die wel gaat party-en veel plezier en wellicht tot ziens. Kom gezellug langs bij de Goddes of Desire merch-stand!! =) |
|
Zo alvast wat voorbereidend werk gaan doen. Morgen nog even naar war of the worlds en dan rijden |
|
Hmmm.. toch wel zonde dat ik niet kan dit jaar. Hopelijk volgend jaar dan maar weer! Veel plezier aan allen die er wel heen gaan en maak wat mooie foto's!! Elke dag dronken is ook een regelmatig leven. |
|
MR. N is alvast kwartier aan 't maken daar!!! hehehe! |
|
Veel onweer en regen in het weekend.Ha mooi werk-weer. =) |
|
quote: quote: Bruce Banner |
|
mmm, hoop niet dat MR. N dan getroffen wordt door de bliksem, moeten we opzoek naar een nieuwe guitarist, bandauto aka kantoor en bovenal: de rest van m'n leven op z'n kat Siem (aka Satan) passen... |
|
O ja, jij zit bij em thuis Leeft die mauw machine nog? Kan ik dat donderdag ochtend even doorgeven |
|
hehehe... ja Satan leeft nog... hij begint al echt te reageren (na 3 dagen) op Satan, dus dat komt wel goed... het huis is ook nog niet afgefikt en inmiddels al een aardig eind op weg om z'n keet te verbouwen tot professionele hennep-plantage!!! |
|
quote: ?Huh Hub,jij ging toch naar een ander festival? =) |
|
*voorbereid metalcamp modus* *kleding *toilettas *dop voor het luchtbed (ghehehe) *item gevraagd door Nath *camera *modus off voor vanaaf* zo nog ff voor de tv hangen, cats knuffen en bedenken dat ik morgen op vakantie ga :D May the Shield of Thor keep fiends away! |
|
Een ieder krijgt de groeten van Ingrimd vanaf de MetalCamp-camping. Schijnt dat er aardig wat Nederlanders staan... What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Cool, ben benieuwd. Kamp Holland bouwen. Wij rijden vannacht om 12 uur aan. Hopelijk zijn we er morgen voor 18.00 dan.Tot daar iedereen, en niet vergeten, Carach Angren speelt zondag op het second stage om 21.00 Oooi! My friend, watch out for traitors... |
|
quote:Dan gok ik dat je tegen de ochtendspits rond Munchen zit.. Sterkte alvast. En uiteraard heel erg veel succes met het optreden |
|
zo, inmiddels worden de auto's uit de modder gesleept begreep ik van MR. N. Schijnt bagger (letterlijk en figuurlijk) weer te zijn daar... |
|
hahahahahahahahahahahahahahahahahaha en hier was het stervens warm de hele week Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote: quote: quote: quote: quote: Elke dag dronken is ook een regelmatig leven. |
|
quote:Minder is dat |
|
quote: Daar ook wel, alleen met fikse regenbuien tussendoor wat ik begreep van meneer N en Gaycloak. |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |