|
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Done. Volgende keer zijn de posters gratis dus Pritt kills the Brazilian glue-scene |
|
Stem op Cypher Nu ook aanwezig in de lijst Nederlandse bands But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
Zeer waarschijnlijk aanwezig. come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke |
|
quote: Wat zou ik vóór Wacken moeten hebben, het is het meest trieste festival waar ik ooit geweest ben. Boeiender |
|
quote: als we winnen zeker |
|
quote:Al dat soort fests zijn het fucking zelfde man. vind ik dan. Fuck the world and fuck you |
|
er is maar 1 festival waar ik het ooit tof heb gevonden en dat is de Punxpicnick (ook voor metalheads, geen paniek dames en heren)te Melderslo en laat het nu aankomend jaar na jaren van stilte weer plaats gaan vinden!!! on topic: metalcamp: nooit geweest. |
|
quote: Nou, dat vind ik dus duidelijk niet, maar ja, jij bent dan ook naar teringveel festivals geweest, dus je zal wel gelijk hebben Mental. Boeiender |
|
quote:toevallig wel ja..alleen kan ik door mijn leeftijd die festivals niet meer aan. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Boeiender |
|
quote:hehe maar serieus..k vond ze altijd wel behoorlijk opelkaar lijken..maar he, mijn mening verschilt doorgaans altijd met die van de meeste forumbezoekers hier, dus ik ben eraan gewend dat men de dingen niet ziet als ik hoor. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Heheh, ik heb ook zeker genoten van zowel Graspop als Metalcamp en uitloop en Noorwegen. Dat was het probleem niet. Lastig is dat ik graag dingen netjes in plan, en nu zat ik met Graspop, paar dagen werken, metalcamp, noorwegen, paar dagen werken, wacken. Alles aan elkaar plakken zou betekenen in een keer al mijn dagen opmaken. Anyway, komt wel weer goed volgend jaar. En als je na of naast metalcamp nog iets gaaf wilt gaan doen in de zomer hou ik me aanbevolen, lopen wel wat ideeen her en der maar nog niets concreets en ik heb komend jaar 30 dagen te besteden [Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 12-11-2008 21:08] |
|
quote: Hehe, dan kan jou Obscene Extreme ook wel bekoren. |
|
zijn er ook mee bezig om er te kunnen optreden aankomend jaar... |
|
Buurman: u gaat weer? Ik heb ook wel weer heel erg veel zin om die kant uit te gaan eigenlijk en er een leuke vakantie aan vast te plakken |
|
Jep, ik ga denk ik wel weer, maar ik wil daarna nog naar de Kroatische kust denk ik, al is de camping in Bovec ook dikke heersch.... hmmmmmmmmmmmmmmm... Boeiender |
|
Keek net even bij de lijst van opgegeven bands: Vatican City † Deeds Of Jesus † Christian Grind Mijn god! :') |
|
Line-up tot zover: BLIND GUARDIAN, DIMMU BORGIR, EDGUY KATAKLYSM, DESTRUCTION, MY DYING BRIDE, SODOM, LEGION OF THE DAMNED, DIE APOKALYPTISCHEN REITER, GRAVEWORM, SONIC SYNDICATE, KEEP OF KALESSIN, HOLLENTHON, EQUILIBRIUM Bron: o.a. Nuclear Blast adv. Maar goed, who fuckin' cares. Je rijdt geen 1200 km om net die paar gave bands te zien haha, dan kun je beter naar de NL/BE/DL-festivals, dus wat er uiteindelijk op het podium staat zien we dan wel weer. |
|
Als het goed is zal Vreid ook nog toegevoegd worden. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Nice. De officiele Metalcamp site geeft overigens nog helemaal geen line-up, die zijn niet zo snel met updates. |
|
Tijdens Metalcamp is er maar 1 naam die er toe doet: UNION! [Dit bericht is gewijzigd door Judge M. op 03-01-2009 13:10] |
|
MDB. Focking awesome. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Hard aan het overwegen om dit jaar ook te gaan. Nu vroeg ik me af hoe een mens daar het best kan geraken. Met de auto, bus? Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
Auto, groepje leuke mensen meenemen en die uitsmeren over de auto's die je hebt. Bussen zuigen. Auto's hebben tenminste airco and such. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |