|
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Die mag nog wel een keer gequote worden |
|
Ja ik zat eigenlijk te wachten op de foto's van Dragon Slayer Slayer II op het podium met Carach. Mooi was dat |
|
quote: Hahahahahahaha |
|
Mooi, die zien we hier dus elk jaar terug rond Pasen.. |
|
quote: Da was ik nie! Da was een negert! Heb nu de zooi van Jeroen, Vince en Nathalie ook binnen, dus maak je borst maar nat, hehe. Boeiender |
|
Het Metalcamp Paintball team: Was vrij geniaal overigens, daar in Bovec. Je ging eerst kapot van de hitte, maar daarna ging het wel. En het terrein was een stuk bos met originele 1e wereldoorlog loopgraven, best indrukwekkend. En ik heb met 3 headshots de tegenstanders bij 1 match uitgeschakeld! [Dit bericht is gewijzigd door MR. N op 23-07-2009 14:43] Boeiender |
|
Dat kleine blonde kereltje daar vooraan is echt "aai over de bol" materiaal. |
|
quote:Creepmime? Ja hè: Boeiender |
|
quote: +1.Die helemaal rechts mag ook blijven,toch Ingrid? =) |
|
quote:Immortallity heeft zijn haar eraf hoorde ik gister. Boeiender |
|
FAAL |
|
Sinds wanneer heeft die de kolder in den kopf gekregen? Zonde.. Nou dan houden Ing en ik het maar op die Creepdinges. [Dit bericht is gewijzigd door NotYourBitch op 23-07-2009 15:05] =) |
|
Ho ho ho... ik zei "aai over de bol" materiaal |
|
Yeah right. =) |
|
ja |
|
quote:Hoe kort is het nu dan? Elke dag dronken is ook een regelmatig leven. |
|
quote: |
|
Nog meer gekke bekken? Nóg meer gekke bekken! Douchen tijdens een hoosbui: Boeiender |
|
" Zo in me sas met Badedas!" =) |
|
quote: Correctie: Die gespierde gouden lokken god op de voorgrond Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
quote: Kort? Hij is vrijwel kaal. Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
Hee Thijs! Ik heb nu ook jullie foto's en filmpjes. Weer leuk om alles terug te zien hehehe. |
|
Zo kort is het nou ook weer niet Scheelt slechts 30 cm Weer gave foto's trouwens van dat paintballen [Dit bericht is gewijzigd door immortality op 23-07-2009 17:24] |
|
quote: Je baart ook niet, even scheren voor de foto. Kom je nog even ergens foto's selecteren trouwens? Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |