|
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | ||||
Auteur: |
|
|
Ja we hadden super mooi weer met wel dagelijks een fikse bui ter onderbreking. Had veel erger gekund! |
|
:') Je moeder. |
|
quote: Didnt doe that! Maffe Narksel. |
|
Grey zegt "Groeten van MetalSwamp" Bruce Banner |
|
Zo, ook weer terug Pluspunten + Napalm Death, Kataklysm, Death Angel, Testament, Sodom, Vader, Satyricon om half 3 's nachts + rivier, beachbar... gezellig! + op het podium filmen bij Sacraea Saturna + sfeer op het festival + onze gezellige groep Minpunten - het weer - Hatebreed gemist - vrienden die vervroegt wegmoesten - gevallen in de circle pit bij Lamb Of God --> EHBO --> spiertje gescheurd in m'n arm Maar al met al een erg tof festival, prachtige natuur daar, ontzettend toffe vakantie gehad!! |
|
Het was ook dit jaar weer fantastisch, een beetje minder lang regen was niet erg geweest, maar de hele dag zon zou ook te warm zijn. De pluspunten: - Testament - Edguy - Vrijwel alle andere bands die ik gezien heb - Bandjes kunnen luisteren vanuit de partytent. - Broodjes Kebab - Nieuw supermarkt met drinkbaar bier (Bergedorf) En de auto op eigenkracht van het terrein kunnen rijden zonder gesleept te worden (waar de meeste auto's om ons heen zich vast lieten lopen of zich meteen lieten slepen) Minpunten: - FOH techneut en zangeres Nightwish (Verder zeer goede (licht)show) - Tent nat inpakken (straks laten drogen) - Verplaatsing van Satyricon [Dit bericht is gewijzigd door Fire op 09-07-2009 13:54] |
|
Rukzooi.Vet kapot en naar de klote en niet van het feesten.want daar kregen we geen tijd voor. Maw.Ik ga dus volgend jaar naar metalxamp om te feesten.Want wat een gave omgeving en toffe mensen. en super gezellig sfeertje. =) |
|
Ik ben dood Enfin, leuk festivalletje, twijfelachtig of ik er nog es heen ga. De organisatie (voor zover die er was, vroeg ik me wel es af) faalde op redelijk wat punten. Het weer was ronduit kut, en het bonnensysteem van het eten en drinken slaat ook echt daadwerkelijk helemaal nergens op. Verder was de lokatie wel prachtig, het festivalterrein zelf en het publiek zeer goed te doen en de vrijwilligers/medewerkers over het algemeen ook super aardig. En dan wil ik nu nog even Greylock en wat andere vrienden van me heel hard uitlachen, want ze hebben de hele week mijn mooie lieve kleine Twingo belachelijk gemaakt, maar het is wel de enige auto die terug is in Nederland zonder dat ie naar de garage hoefde!!!! (We moesten alleen onderweg, midden op de bergpas ergens de koelvloeistof bijvullen en de modder en de hooi uit de ventilator verwijderen) |
|
quote:Mijn Fiesta lacht lief terug, het herbalanceren van beide voorbandjes kostte slechts 25 pop. Bovendien is dat het enige voertuig dat direct vanmorgen al weer in Nederland was. Bovendien was bij mij doorrijden mogelijk. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Nou deze dan voor jou: http://www.youtube.com/watch?v=2DUxOEhdaLE edit: en deze: http://www.youtube.com/watch?v=zISyZXcgpuI [Dit bericht is gewijzigd door Ingrimd op 09-07-2009 21:15] |
|
Hey, ik heb jou nog gezien op de camping. Wij waren die lui die vroegen waar we bandjes konden krijgen |
|
Oooooh dat waren jullie! Ja om ons heen stonden overal bijna alleen maar Nederlanders! Ga je naar Slovenië.. ben je nog door Nederlanders omringd! |
|
quote: What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Oh trouwens, hoe is het afgelopen met je sleutel en je kofferklep van je "probleemloze" auto..? En komt er alweer iets anders dan rook uit je klimaatsysteem? [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 15-07-2009 22:45] What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Hatsa. Maar je death en black mocht je hier gewoon dumpen natuurlijk. Ja, en natuurlijk nemen sommige mensen een nagelnieuwe Franse (...) auto mee, en wie mag er dan weer voor zorgen dat de accu wordt opgeladen... 2500 RPM, tenzij je de veters straktrekt. Wat nou "Helga". Oink. Beetje blubber en mensen die erin spelen. Hm, zit iets in mijn wiel geloof ik. Klopte ook; in Oostenrijk nog even 2 volle schoenendozen (zo ongeveer, had geen dozen mee dan hè) uit de wielkassen en onder de motor vandaan gepulkt. Oh ja, er waren ook bands maar daar hebben andere mensen dan weer foto's van gemaakt. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
wat een kutweer, was je tentje waterdicht? |
|
Leeft MR N. eigenlijk nog? |
|
quote:Had een brandnieuwe tent mee + dat ding volgespoten (huh-huh) met impregneer- (huh-huh) spray. quote:Erg goeie vraag, temeer omdat uitgerekend hij al pleite was, nog voordat My Dying Bride optrad. Erg vaag dat. [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 15-07-2009 23:26] What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: [Dit bericht is gewijzigd door Count Steel op 15-07-2009 23:57] Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Ja en toch... Er was dus een weide waar je kon kamperen, maar sommige mensen gingen bij elkaar tussen de bomen staan. Het had wel wat... Geen idee hoe groot de kans op teken daar is dus blij dat wij op de weide stonden. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
We zijn idd eerder weggegaan, die regen en modder was gewoon echt niet leuk meer. Opzich nog wel 2 leuke middagen bij t riviertje doorgebracht, maar door alle zooi was t t echt niet meer waard... May the Shield of Thor keep fiends away! |
|
quote:Wij zijn ook eerder gegaan. Maandag middag vertrokken. We hadden het ook wel gezien daar. Eerste dagen was het weer nog wel te verdragen, maar tegen zondag verzopen we allemaal in de modder, hadden we zelf toch al gespeeld en hadden we het grootste deel aan toffe bands toch wel gezien en vonden we het ook mooi geweest. Las al dat ze voor volgend jaar al maatregelen hebben getroffen betreffende de onverlichte paden van de camping naar terrein (vooral bij terugkomst na het festival erg lastig met al die modderzooi) en ze gaan de paden verharden. My friend, watch out for traitors... |
|
Goed nieuws,want meteen besloten volgend jaar niet arbeiten,maar party!! [Dit bericht is gewijzigd door NotYourBitch op 16-07-2009 14:37] =) |
|
Wij ook nog wat foto'tjes Even wachten voor overstekende koeien... Het second stage publiek Toen er nog niet zoveel modder was... Barbecue (nouja, stokbrood voor mij als vega ) Stukje wandelen |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |