|
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | ||||
Auteur: |
|
|
Niet zo zeuren he. vanavond? |
|
quote: Awwwwwwwwwww.... KALE!!!!!!!!!!!!!!!!! Boeiender |
|
quote: Wat jij wilt |
|
lol |
|
quote: Your words,my thoughts. =) |
|
[quote]Op 23 juli 2009 15:44 schreef MR. N het volgende: Nog meer gekke bekken? Nóg meer gekke bekken! wel de vakjes opgeschreven i.v.m. onze aankomende studio opname in Noorwegen? |
|
quote:Mathieu zijn impressie van een klankgat samen met het origineel? My friend, watch out for traitors... |
|
quote: Hehehe, zoiets ja... Ik wilde de Sloveensche buurmeid uitleggen hoe Carach Angren gekke bekken trekt op het podium. Boeiender |
|
Euh, enjoy! LOL Boeiender |
|
God ja, die eerste auto die vast kwam te zitten en er maar niet uit kon. We hebben er met een koker pringles naar staan kijken achteraf inderdaad geapplaudiseerd zoals te horen is. |
|
quote:Aah die met die zelf gestookte honinglikeur, die was goed te drinken ja, vanaf toen ging het hard! My friend, watch out for traitors... |
|
quote:Hehe, psies. Nog een cd aan haar gesleten? Anders koop ik er 1 (Wel gesingeerd!) en stuur die op. Mooi dat ze toch op ons aanraden is wezen kijken, ze had eerst zoiets van: Nah, nee, niets voor mij. Maar ze vond het 1 van de beste optredens van Metalcamp Boeiender |
|
Dat filmpje.Geweldig!Vooral vanaf minuut 5..Arme Creepmime... [Dit bericht is gewijzigd door NotYourBitch op 07-08-2009 12:35] =) |
|
quote: Ssst, gebruik dan mijn nickname. ZM is al zo makkelijk in de zoekmachines. Verder inderdaad leuk! Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
quote: Tering man. :') |
|
quote: Zo goed blonde godheid? =) |
|
Dan eindelijk een filmpje met een slapende Mr. N ipv een slapende Creepmime. Elke dag dronken is ook een regelmatig leven. |
|
quote:Nee, we hebben niks meer verkocht eigenlijk daar. We haden geen plek om onze merch uit te stallen en we hadden zelf ook niet zo'n zin om op een vaste plek te gaan zitten om proberen te verkopen en dan een hoop andere gave bands te missen. Als je er een wilt bestellen kan dat via carachangren@hotmail.com Ik heb zelf geen cd's thuis liggen dus dat zal iemand anders even voor je afhandelen. Kan mogelijk wel even duren want op het moment zijn we allemaal druk bezig met Death Came Through a Phantom Ship op te nemen. My friend, watch out for traitors... |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 |
Index / Concerten | Vorige pagina |