|
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | ||||
Auteur: |
|
|
gave foto's hebben jullie allemaal gemaakt! Ik had nog geen tijd gehad te zeggen dat mijn fotos de dag erna al online stonden! Bla |
|
quote:Fantatstische vakantie gehad, veel gezien, veel meegemaakt. 5000 km gereden en dik de moeite waard. Boeiender |
|
quote:Aah, een soort van Albino-Aap, te gek! Ik heb zo'n donkerbruin (no pun intended)vermoeden dat Ivo en ik er volgend jaar ook wel weer te vinden zijn. My friend, watch out for traitors... |
|
quote: Ik kan je dan aanraden om er een vette vakantie van te maken, Kroatië ligt om de hoek, Bosnië is ook goed haalbaar, en Slovenië is zelf ook een erg fijn vakantieland. Boeiender |
|
quote:Dat is geen slecht plan inderdaad. Effe kijken hoe alles uitpakt volgend jaar. Eigenlijk hoop ik dat we er helemaal geen tijd voor zullen hebben My friend, watch out for traitors... |
|
quote: Ah, Henk de Dragonslayer Slayer was er ook weer... [Dit bericht is gewijzigd door w817tjes op 21-07-2009 14:43] |
|
quote: Mark II (of the dead), ja... maar dat is niet Vince zijn orca hoor. Boeiender |
|
ja ja, ik had de verkeerde foto gekwoot... is intussen aangepast. |
|
Ha dat wat Ivo op die foto tussen zijn benen heeft ligt nu bij mij thuis. =) |
|
quote: Hehe, al meerdere mensen hebben het tussen de benen gehad Maar je mag hem houden hoor, volgend jaar ga ik voor de Mark III... Boeiender |
|
Die MkIII kan maar beter met bierhouder komen anders is het de moeite niet My friend, watch out for traitors... |
|
quote: Hehe, vorig jaar samen met Rajackar nog lang gekeken naar een opblaas piratenboot met waterkanonnen... alleen moest je die waterkanonnen op een tuinslang aansluiten, jammer, anders hadden we daar veel plezier van gehad. Boeiender |
|
ziet er erg gaaf en gezellig uit! ik denk alleen dat ik gillend gek was geworden van die modder en zut, mweh wordt te oud voor die onzin Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: .Hm ik heb nou al afgesproken dat ik hem voor jou mee naar Wacken neem.Misschien houd ik hem toch wel.Hij is wel lief. [Dit bericht is gewijzigd door NotYourBitch op 21-07-2009 17:41] =) |
|
quote: Spaar je de moeite toch! Hou hem maar, zorg er goed voor en plons er volgend jaar de Soca mee in! Overigens was de regen behalve de modder ook wel een beetje verantwoordelijk voor iets minder feesten, heb nog nooit zo weinig geld uitgegeven op Metalcamp, hehe. Wel jammer dat de afterparty's ook wat minder waren door de nattigheid, toch minder mensen ontmoet dan vorig jaar bijvoorbeeld. Boeiender |
|
quote: Oh hij gaat zoiezo volgend jaar mee naar Metalcamp!Als ie dan nog heel is! Maar ik zal goed voor hem zorgen. =) |
|
kut verkeerde topic [Dit bericht is gewijzigd door rajackar op 21-07-2009 19:51] |
|
quote: 1. Cute! 2. Nice! 3. Huh?! Immortallity + chick? [Dit bericht is gewijzigd door Litha op 22-07-2009 1:22] |
|
Hehe, over 3 heb ik ook na moeten denken, maar het is het Terroriser vrouwtje, die vond onze afterparty wel gaaf volgens mij. Boeiender |
|
quote: O ja, die met die gaatjes. Briljant. Zij hoorde inderdaad wel bij ons publiek, samen met de Braziliaan, de midget die nog stond te dansen op die briljante foto waar verder iedereen out ligt, het stelletje zonder hotelkamer, de G.O.D. merch gast, zijn Kroatische maat.. Lol.. wat een avond was dat.. |
|
Nog even wat maandagmodder foto's: En de reddingswagen, hehehe: Boeiender |
|
quote: Yep, da's m'n collega Jill! Bla |
|
quote:Als je een mailadres hebt, ik heb nog maffe foto's voor haar, hehe. Boeiender |
|
Jill Mikkelson: jill apestaartje terrorizer punt com Tot zaterdag Bla |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |