|
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | ||||
Auteur: |
|
|
Njammie!!! Klinkt goed scheet! Bla |
|
Tijdschema staat op de site! Vrijdag 3 juli van 19:45 - 20:30 Sacraea Saturna checken! |
|
quote: |
|
Geniaal! Wel lastig als je dicht bij de rivier gaat staan, met een rotsbodem. Boeiender |
|
quote: Al die linkse hippie organisaties hoeven van mij ook niet maar fijne gratis haringen zijn wel fijn. Er staat ook bij dat het niet gaat om de rotsgrond maar het campingterrein met auto dus de weilanden. Het weer zit nog niet echt mee maar ik hoop wel weer op de hitte van twee jaar geleden. Vorig jaar was ronduit kut met al die regen. Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
Regen?Nee doe maar niet. Maar ook geen 30graden.Geen fijn temperatuurtje als je moet werken. =) |
|
quote:Ah, je gaat mee met GoD? Jullie staan meestal wel in de schaduw met die merchtent. Volgens mij is het wel altijd vrij druk bij GoD op Metalcamp, men kiest toch voor kwaliteitsshirts ipv de Poolse crap wat er ook verkocht wordt. Boeiender |
|
quote: Ghehe wat zul jij daar fijn werken. In dat gebied valt nu eenmaal wel wat vaker regen of is het behoorlijk warm. Maar damn, ik wil ook wel weer.. volgend jaar maar weer eens kijken. In 2006 was het al gaaf.. kan alleen maar gaver. |
|
Tegen de tijd dat zoonlief niet meer met de ouwelui mee wil op vakantie, gaan we het ook maar op Metalcamp vieren denk ik.... spelfout weggehaald... |
|
quote: Oh, dan vallen wij niet onder men. Wij waren helemaal blij met onze Poolse crap. Goedkope cult blekshirtjes voor eenmalig gebruik! Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
quote: Ach ik ken jouw bands ook niet hoor. :p @Sorceress: lief dat je dat even meldt. |
|
quote: Lange teentjes. Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
quote: Oh, sorry. Ik had nog nooit van die naam gehoord, dus vandaar... NL band dan? Boeiender |
|
quote: Een beetje happen is leuk, anders wordt het zo'n saaie discussie he. Ja Eindhoven/Den Bosch, we moeten echt eens meer boven de rivieren gaan spelen... |
|
quote:Mkay, wat voor stijl muziek maken jullie? Boeiender |
|
quote: Tussen gothic metal en doom. Beetje invloeden als My Dying Bride, Moonspell enzovoort. Er staan wel wat tracks op onze myspace maar er komen betere aan. http://www.myspace.com/sacraeasaturna |
|
BTW Departure en de Grindbashers heb ik live gezien in Zwolle ende Kampen, ik las eerst de rest... |
|
quote: Ah, MDB, goede invloed, ik zal proberen te komen kijken. Moonspell vind ik dan weer niets, maarja, dat is persoonlijke smaak. Wist niet dat er behalve Caradch Angren en LotD nog meer NL product staat, hehe. Boeiender |
|
quote: Hehehe, nou, dan ga ik jullie verder van mijn huis zien! Boeiender |
|
quote: Naast ons speelt ook A New Dawn nog, wat ik zeker wel een leuke band vind. |
|
quote: Haha, okay dan. Weet echt niet wat er allemaal speelt eigenlijk... Ja, MDB, maar verder... Boeiender |
|
quote: Ach het belangrijkste weet je dan toch! |
|
quote: Jep weer gezellig met Harm en de bende mee. Schaduw... beterrrr!!En regen mag wel,want dan sta ik toch beschut en is beter voor de handel. . En druk....naaa op Rock Hard was het ook vaak retedruk,maar dat konden we wel handelen. Het zal hard aanpoten worden,maar we krijgen ook wel beetje tijd op te feesten. En kijken of we daar een bankje kunnen vinden.Jww.bankje, + . [Dit bericht is gewijzigd door NotYourBitch op 19-06-2009 14:35] =) |
|
Als je geen bankje kunt vinden moet je een bankje regelen Bloodstock style, Harm weet wel wat je bedoelt, hehe |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |