IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Auteur:
Topic : Metalcamp 2009 Vorige pagina | Volgende pagina
6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 31-03-2009 15:47 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

En dit jaar weer niet.....

Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 31-03-2009 16:20 by Dappere-Speerwerper Wijzig reactieProfiel van Dappere-SpeerwerperQuote dit berichthttp://myspace.com/clemensk

En maar hopen dat ik niets hoef te herkansen, want dat vind plaats op 7 juli

Trystys
Usericon van Trystys
Posted 02-04-2009 16:30 by Trystys Wijzig reactieProfiel van TrystysQuote dit berichthttp://myspace.com/koenders

Kaarten zijn nog steeds te bestellen via CarachAngren@hotmail.com

Help ons naar MetalCamp2009
stort op giro 666
t.a.v. Slovenia in need (of some serious metal)

My friend, watch out for traitors...

MischiefMira
Sick, sick, sick...
Usericon van MischiefMira
Posted 03-04-2009 22:03 by MischiefMira Wijzig reactieProfiel van MischiefMiraQuote dit bericht

Bla

Trystys
Usericon van Trystys
Posted 06-04-2009 14:17 by Trystys Wijzig reactieProfiel van TrystysQuote dit berichthttp://myspace.com/koenders

Giro gehacked, gewoon blijven storten en alvast een mooi startkapitaal erbij!

My friend, watch out for traitors...

Goresplatter
Usericon van Goresplatter
Posted 21-05-2009 22:20 by Goresplatter Wijzig reactieProfiel van GoresplatterQuote dit berichthttp://www.myspace.com/sacraeasaturna

Met de bus naar Metalcamp 2009! (Nederland en België)

We hebben namelijk samen met onze Belgische vrienden een busreis naar metalcamp 2009 geregeld, ook vanuit Nederland! En kaartjes voor dit festival zijn vanaf heden bij ons te koop.

Tickets van 3-5 juli kosten € 82,- Geen verzendkosten binnen Nederland
Tickets van 3-7 juli kosten € 114,- Geen verzendkosten binnen Nederland
Busreis naar Metalcamp kost € 200,-
Busreis plus ticket van 3-7 juli kost €300,-
Wie tickets wil bestellen: mail naar sacraeasaturna@chello.nl of reageer via onze myspace!

Geld voor tickets of combinatie ticket+busreis kan worden overgemaakt naar:
Bankrekeningnummer 526810866 ten name van MJ Heesters te Eindhoven.
IBAN: NL75ABNA0526810866
BIC: ABNANL2A
Bank: ABN AMRO Bank N.V.
Paypal: thijs_h@hotmail.com

Ik bevestig je inschrijving en maak het in orde met Jacky Exterminator.
We hebben wel je naam, volledig adres, geboortedatum en GSM-nummer nodig voor de busreis. Als er meerdere mensen meegaan hebben we die gegevens dus van alle personen nodig. Voor tickets alleen volstaat je naam en adres.

Hoe inschrijven voor enkel de busreis:
1. Je schrijft 200 euro (enkel voor bus, zorg voor je eigen festivalticket) over op rekening
FORTIS 001-4822319-40
BIC: GEBABEBB
IBAN: BE02 0014 8223 1940
2. Stuur een e-mail naar exterminator-deathmetal@stillonline.be waarin je duidelijk je naam, volledig adres, geboortedatum en GSM-nummer vermeldt. Deze gegevens zijn nodig, dus vergeet ze ons niet te bezorgen! Gelieve ook een contactpersoon van thuis te vermelden, die we kunnen contacteren mocht je iets gebeuren tijdens de trip en ook je festivalticketnummer.
3. Je inschrijving wordt bevestigd door Exterminator.

Traject:
- Vertrek van Nederland/België naar Tolmin
Vertrekdag: dinsdag 30/06/2009
Vertrekuur:
Opstapplaatsen-route:
te Oostende (*) station 18u00 (half uurtje tijd instappen)
te Gent-Sint-Pieters station 20u (half uurtje instappen)
te Antwerpen-Berchem (*) station 22u (half uurtje instappen)
te Hasselt station: 24u (half uurtje instappen)
te Heerlen (NL) station (*): 02u (half uurtje instappen)
Geraamde aankomst te Tolmin: woensdag 1/07/2009 in de namiddag. Je wordt afgezet aan de ingang van de festivalcamping!
(*) Let op: deze opstapplaats is afhankelijk van het aantal betaalde inschrijvingen op 5/06/2009 (verlengd!). Ook vertrekuur kan nog aangepast worden!

- Vertrek uit Tolmin naar Nederland/België
Vertrekdag: (dinsdagnacht) 7/07/2009 onmiddellijk na het festival (het juist uur wordt later nog meegedeeld)
Opstapplaats: Ingang van de festivalcamping
De bus zal daar al aanwezig zijn op dinsdagmiddag 12u, zodat jullie je bagage in de bus kunnen laden. We vragen jullie om in te laden voor 15u!
Geraamde aankomst te België: woensdag 8/07/2009 omstreeks 20u te Hasselt of 22u te Gent-Sint-Pieters, waar iedereen de trein naar huis kan nemen.

Verdere info:
- Annulatie: indien we voor 5/06/2009 geen 35 busreservaties hebben, wordt de bus geannuleerd en storten we je geld terug (verlengd).
- Verzekering: alle reizigers zijn verzekerd tijdens het hele traject op de bus, het is noodzakelijk om nog een bijkomende reisverzekering af te sluiten voor als jullie niet op de bus zijn. Gelieve ook bij reservatie een contactpersoon van thuis op te geven die we kunnen verwittigen mocht er iets met je gebeuren.
- Als minderjarige (-18) moet je vergezeld zijn van een volwassene!
- Iedere reiziger dient zich te houden aan de richtlijnen van de buschauffeur. In geval van wangedrag of disrespect heeft hij het recht mensen van de bus te zetten zonder dat de organisatie gehouden is tot terugbetaling van het inschrijvingsgeld.
- Roken: er geldt een rookverbod op de bus, er worden voldoende rustpauzes/stops voorzien in het traject om te kunnen roken.
- eten/drinken: als reiziger mag je een piknik meenemen (dit zijn geen kratten bier!). De busfirma voorziet zelf in consumpties die aan een democratische prijs gekocht kunnen worden tijdens het hele traject.
- muziek: jullie mogen zelf aan de chauffeur vragen om een CD/DVD op te zetten. De beslissing blijft wel aan de chauffeur! Wij hebben hem alvast verwittigd dat zijn keuze een invloed kan hebben aan zijn fooi achteraf ;-)

Bevestigde bands: http://www.metalcamp.com

Thijs Heesters & Jacky Exterminator
www.myspace.com/sacraeasaturna
www.myspace.com/exterminatormetal666
www.exterminator.be
www.metalcamp.com

[Dit bericht is gewijzigd door Goresplatter op 21-05-2009 22:20]

Ingrimd
Usericon van Ingrimd
Posted 22-05-2009 6:25 by Ingrimd Wijzig reactieProfiel van IngrimdQuote dit berichthttp://www.metal-exposure.com

Ik ga gewoon met de auto, veel makkelijker!

Creepmime
Thus spake Zarathustra.
Usericon van Creepmime
Posted 22-05-2009 14:00 by Creepmime Wijzig reactieProfiel van CreepmimeQuote dit bericht

Dat kost nogal wat zo'n busreis. Als je met 4 man bent = 800 euro. Voor dat geld heb je een luxe auto gehuurd en benzine betaald. Wat is dan precies het voordeel als je ook nog eens niet mee mag onder de 18.

The mainstage line-up (5 bands t.b.a.)
NAPALM DEATH
NIGHTWISH
BLIND GUARDIAN
DOWN
DIMMU BORGIR
LAMB OF GOD
TESTAMENT
HATEBREED
AMON AMARTH
SATYRICON
KREATOR
DRAGONFORCE
MY DYING BRIDE
VADER
EDGUY
DEATH ANGEL
DESTRUCTION
KATAKLYSM
SODOM
ABORTED
DEATHSTARS
KEEP OF KALESSIN
SONIC SYNDICATE
HACKNEYED
HOLLENTHON
LEGION OF THE DAMNED
GRAVEWORM
SUIDAKRA
DIE APOKALYPTSCHEN REITER
ALESTORM
EXTREMA
WARBRINGER
DREAMSHADE

Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 22-05-2009 14:02 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Wat gaat er ook alweer in een bus? Man of 40? Lekker binnenlopen zo dan ....

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 22-05-2009 19:27 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Jammer dat de tendens hier vaak is om alles meteen af te zeiken en als geldklopperij af te doen zonder daadwerkelijk verstand van zaken te hebben. Wie van de
criticasters weet er precies wat het kost om een personenbus + chauffeur te huren voor deze afstand en tijd?

Tsja.. het is wel een berg geld, maar goed, het is uiteindelijk gewoon een product wat je wordt aangeboden en waar je ja of nee tegen kunt zeggen. Kortom, iedereen op dit forum bevindt zich wat dat betreft in een luxe-positie dat er een extra optie qua vervoer bijgekomen is. Of die optie erg duur is of niet moet iedereen zelf maar uitzoeken. Voor sommige is dit wellicht een enige optie. Voor mensen die bijvoorbeeld niet over genoeg rijbewijzen of rij-ervaring beschikken om zelf iets te huren, of niet met genoeg zijn om die huur rendabel te maken is dit nog altijd een stuk goedkoper dan vliegen + openbaar vervoer.

Ik weet dat de Wacken 'boothill bus' destijds volgens mij ook zo'n 100 euro kostte en dat was 2x zo dichtbij en 2x zo kort*, dus zo raar vind ik deze prijs eigenlijk niet. Er zal ongetwijfeld marge op zitten voor diegene die het organiseert, maar die heeft er ook weer een hoop werk aan en wil er vast ook wat aan over houden. Welcome to the real world.

*Als de bus 2x heen en weer rijdt is dit natuurlijk een loos argument, maar anders betaal je dus wel 8 dagen lang een chauffeur die uit zijn neus zit te eten op een Sloveens terrasje

Zelf heb ik gelukkig al vervoer met airco, goede muziek en gezelschap

[Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 22-05-2009 19:28]

Sorceress
Usericon van Sorceress
Posted 22-05-2009 19:59 by Sorceress Wijzig reactieProfiel van SorceressQuote dit bericht

quote:
Op 21 mei 2009 22:20 schreef Goresplatter het volgende:
*bericht*

Hey, jij ook hier

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 30-05-2009 9:05 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 22 mei 2009 19:27 schreef Valorian het volgende:
Kortom, iedereen op dit forum bevindt zich wat dat betreft in een luxe-positie dat er een extra optie qua vervoer bijgekomen is.
Zelf heb ik gelukkig al vervoer met airco, goede muziek en gezelschap
Er is weer een extra mogelijkheid tot vervoer bijgekomen! Degene die met me mee zou rijden heeft van haar baas te horen gekregen dat ze minder uren gaat draaien (lang leve de recessie en het hebben van een baas, driewerf hoera en een 9mm in de achterkant van zijn schedelpan) dus ze kan niet mee.

Ik heb een Ford Fiesta model '06 diesel (dus geen dure brandstof), airco, goede stereo, redelijk wat bagageruimte voor zijn klasse en ben niet de chauffeur die om de 2 uur een plasje moet doen dus er kan aardig worden doorgereden.

Voor interesse; mailadres staat in mijn profiel.

What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit

Goresplatter
Posted 02-06-2009 23:41 by Goresplatter Wijzig reactieProfiel van GoresplatterQuote dit berichthttp://www.myspace.com/sacraeasaturna

quote:
Op 22 mei 2009 19:59 schreef Sorceress het volgende:
Hey, jij ook hier

Ja ik ben er ook hoor schoonheid!
Al zin in Metalcamp? Ikke wel.

@Valorian: inderdaad, de kosten komen door tijd, afstand en die Jacky zal er vast een beetje aan overhouden maar niet veel. Bedankt dat je dat de wat minder financieel begaafde negativisten hebt uitgelegd!

Creepmime
Thus spake Zarathustra.
Usericon van Creepmime
Posted 03-06-2009 13:04 by Creepmime Wijzig reactieProfiel van CreepmimeQuote dit bericht

quote:
Op 2 juni 2009 23:41 schreef Goresplatter het volgende:
Bedankt dat je dat de wat minder financieel begaafde negativisten hebt uitgelegd!

Hmm, negativisten? Zelf ook niet al te begaafd.
Gelukkig ben jij financieel begaafd, dat scheelt! Leg dan nog even het precieze voordeel uit in vergelijking met wat ik al eerder schreef:

Dat kost nogal wat zo'n busreis. Als je met 4 man bent = 800 euro. Voor dat geld heb je een luxe auto gehuurd en benzine betaald. Wat is dan precies het voordeel als je ook nog eens niet mee mag onder de 18.

Goresplatter
Posted 03-06-2009 14:15 by Goresplatter Wijzig reactieProfiel van GoresplatterQuote dit berichthttp://www.myspace.com/sacraeasaturna

quote:
Op 3 juni 2009 13:04 schreef Creepmime het volgende:
Hmm, negativisten? Zelf ook niet al te begaafd.
Gelukkig ben jij financieel begaafd, dat scheelt! Leg dan nog even het precieze voordeel uit in vergelijking met wat ik al eerder schreef:

Nee je moet het zien als een optie voor als je zelf geen vervoer hebt. Als je met 4 man gaat en je hebt een rijbewijs, huur je voor 600 gewoon een auto en dan ben je goedkoper uit. Er staat nergens dat je niet meemag als je geen 18 bent, je hebt alleen begeleiding nodig van iemand die dat wel is. Als je goed leest staat dat ook achterop je Metalcamp kaartje, je komt namelijk anders het terrein niet op. Dit geldt overigens voor veel buitenlandse festivals. Het is dus bedoeld voor mensen die geen vervoer hebben, en als je het duur vindt: niemand verplicht je om met de bus te gaan. Je kan met de trein, het vliegtuig, wat jij wil. Maar dat is ook redelijk prijzig.

Creepmime
Thus spake Zarathustra.
Usericon van Creepmime
Posted 03-06-2009 14:24 by Creepmime Wijzig reactieProfiel van CreepmimeQuote dit bericht

Nou nou, ik vroeg alleen even naar de voordelen. Er staat ook zo'n rij met regeltjes, ik vond dat niet heel aantrekkelijk klinken.
Buiten dat, op de achterkant van het ticket staat niet dat je er niet in komt onder de 18. Op de website staat zelfs dat alleen kinderen onder de 12 toezicht moeten hebben, maar die mogen wel gratis naar binnen.
Bovendien controle om Metalcamp? hihi

edit: Maar ik geef je gelijk, ik zit liever in die bus dan bij een linkse moderator in de leswagen.

[Dit bericht is gewijzigd door Creepmime op 03-06-2009 14:26]

Festivalbus
Usericon van Festivalbus
Posted 03-06-2009 14:40 by Festivalbus Wijzig reactieProfiel van FestivalbusQuote dit bericht

Ik kan op zich wel iets zeggen over het hele 'geldklopperij/binnenlopen-verhaal'... Ik weet dus WEL wat ervoor nodig is om die bus 1300km. verderop te laten eindigen voor een week vakantie. Het is een ongelooflijk geregel en risico om zo'n trip te ondernemen en ondanks de ogenschijnlijk hoge prijs heeft de betreffende meneer/mevrouw toch een gunstige offerte gekregen (en gegeven). Voor de mensen die hierop ingaan: Ik hoop voor jullie dat het doorgaat want ik had je niet zo'n gunstige prijs kunnen bieden... al moet je nu wel wat kilometers afleggen naar de opstapplek.

jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 03-06-2009 15:22 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

Heijko?

"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."

MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 03-06-2009 16:50 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 3 juni 2009 14:24 schreef Creepmime het volgende:

Bovendien controle om Metalcamp? hihi

Hehe inderdaad, al werd het biersmokkelen naar het strand wel spannender afgelopen jaar....

En @ die busreis, prima initiatief, als mensen verder geen mogelijkheid hebben is het toch dikke prima dat ze met die bus meekunnen?

Boeiender

MR. N
Usericon van MR. N
Posted 03-06-2009 16:51 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 3 juni 2009 15:22 schreef jbassist het volgende:
Heijko?

JB! Ook nog een dag aanwazig dus? Gezellig!

Boeiender

Goresplatter
Posted 03-06-2009 19:08 by Goresplatter Wijzig reactieProfiel van GoresplatterQuote dit berichthttp://www.myspace.com/sacraeasaturna

@ Creepmime: Ehm ja controle op Metalcamp stelt inderdaad niet echt veel voor. En er staat op het ticket inderdaad wat anders dan op de website, apart.
@ Festivalbus: Het is geregeld met wat Belgen, daar zijn de prijzen wat lager maar maakt een opstapplaats in bijvoorbeeld Utrecht vrij duur. Zelf komen we uit het zuiden en de meeste van onze vrienden ook, dus voor ons valt de schade qua afstand wel mee. Ach, er stopt een intercity.
@ Mr. N.: Bier smokkelen naar het strand? Hier komen nuttige initiatieven naar boven...

Taets van Avezaete
Bourgondische Bockworst
Usericon van Taets van Avezaete
Posted 03-06-2009 19:24 by Taets van Avezaete Wijzig reactieProfiel van Taets van AvezaeteQuote dit bericht

.

Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it.

jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 03-06-2009 22:07 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

quote:
Op 3 juni 2009 16:51 schreef MR. N het volgende:
JB! Ook nog een dag aanwazig dus? Gezellig!

Tenzij ik echt de hele tour heel kut speel en ze voor metalcamp een andere nemen maar anders ja haha

"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."

immortality
Usericon van immortality
Posted 03-06-2009 22:32 by immortality Wijzig reactieProfiel van immortalityQuote dit bericht

quote:
Op 3 juni 2009 16:50 schreef MR. N het volgende:
Hehe inderdaad, al werd het biersmokkelen naar het strand wel spannender afgelopen jaar....

Dat werd ook met de dag minder moeilijk... Of wij werden er beter in. Het zal mij in ieder geval benieuwen wat ze er dit jaar tegen willen gaan doen.

*kijkt naar foto's van vorig jaar*

Ik kijk er wel weer naar uit, niet normaal meer.

MR. N
Usericon van MR. N
Posted 04-06-2009 1:34 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 3 juni 2009 22:07 schreef jbassist het volgende:
Tenzij ik echt de hele tour heel kut speel en ze voor metalcamp een andere nemen maar anders ja haha

Met welke band speel je daar dan?

Boeiender

Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com