|
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: €1,50 |
|
quote:srsly? O.O Dan moet ik gaan kijken of ik wat kan regelen! |
|
quote: Nee maar als je dan toch gaat kijken, wellicht kun je dan zelf even kijken wat de kaarten kosten in voorgaande jaren. De website is overigens nog niet geupdate. Hier info over prijzen van vorig jaar: http://www.zwaremetalen.com/nieuws/10029/Metalcamp-2008-update.html [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 22-01-2009 20:06] |
|
quote:Ik dacht al: Slovenië is goedkoop, maar dit kan bijna niet XD http://shop.kv-noiseart.org/metalcamp/headbangers-holiday-2009.html |
|
quote: Joh! |
|
Niet alle uitzicht is zo mooi [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 22-01-2009 20:27] |
|
quote: Ziet er naar uit alsof ik hier graag heen wil :p Enige problemen: Geld, leeftijd, mensen om mee te nemen [Dit bericht is gewijzigd door F0UT op 22-01-2009 20:31] |
|
Die laatste fotoserie vind ik maar niks, die daarvoor is beter, ik lig denk ik toch de hele dag op het strandje te bakken. beetje Amerikaanse DM erbij zou leuk zijn |
|
Inmiddels de DVD met foto's gevonden Deze zijn idd een stuk scherper Mathieu! Elke dag dronken is ook een regelmatig leven. |
|
quote: + NIGHTWISH... What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Had ik al vermeld dat ik van jou hou? En kan je die dvd een keer kopiëren voor mij? @ bands: MY DYING BRIDE! Rest boeit me niet, hehehe. Aaron weer op stang jagen, mooi! Boeiender |
|
quote: Prima, kom maar eens ophalen @ Artishock. Wel even laten weten wanneer je komt dan he. Elke dag dronken is ook een regelmatig leven. |
|
quote: Heeeeeeeeel mischien de 30e... En komen jullie zaterdag niet in Zwolle toevallig? Boeiender |
|
quote: Neuh, ga morgen Nadja aanmoedigen in Leusden denk ik Elke dag dronken is ook een regelmatig leven. |
|
quote: Ohja, die moet ook speul'n. Doe haar de groeten! Boeiender |
|
@ Alle Metalcamp 2009-gangers, en alle anderen die niet heen gaan maar wel willen stemmen: Murder Manifest wil er spelen en er kan op ons gestemd worden! 1)Ga naar http://www.metalcamp.com/voting.php 2)Zoek naar Murder Manifest 3)Klik op 'vote' 4)Via de mail die je dan krijgt kun je je stem bevestigen 5)indien op Murder Manifest gestemd onze eindeloze dank en toewijding ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
quote: What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Lijkt me gezellig daar Dirty Bird Studio for recording, mixing, mastering for CD & vinyl, re-amping, drumediting |
|
quote:+ HATEBREED |
|
Zeau, tickets binnen tijd voor een kleine update NAPALM DEATH NIGHTWISH BLIND GUARDIAN DOWN DIMMU BORGIR LAMB OF GOD TESTAMENT HATEBREED AMON AMARTH SATYRICON KREATOR DRAGONFORCE MY DYING BRIDE VADER EDGUY DEATH ANGEL DESTRUCTION KATAKLYSM SODOM ABORTED DEATHSTARS KEEP OF KALESSIN SONIC SYNDICATE HACKNEYED EQUILIBRIUM HOLLENTHON LEGION OF THE DAMNED GRAVEWORM SUIDAKRA DIE APOKALYPTSCHEN REITER ALESTORM EXTREMA Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
Pasjes vandaag ook binnengekregen! Zin in! Bla |
|
Hier het kaartje ook binnen Kan niet wachten Met dank aan de heer Creepmime voor het thuisbezorgen [Dit bericht is gewijzigd door immortality op 30-03-2009 19:29] |
|
Fotootje vanaf onze tent, Metalcamp 2008... |
|
Zo, dat programma heeft zich goed hersteld. Netjes |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |