|
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Meeste Nederlanders gaan denk ik met de auto ja. Maar met openbaar vervoer kom je er ook wel. Vliegtuig kan ook, dan kom je een paar honderd kilometer verderop aan in Ljubljana, maar niet ideaal natuurlijk aangezien je dan nog best een eind moet reizen met bus of trein of liften. Echt veel bagage kun je dan sowieso niet kwijt. Met de huidige benzineprijs kun je met een gemiddelde benzine-auto al heen en weer voor 250 euro. |
|
Ah nice. We zaten er aan te denken om een diesel auto te huren ofzo, daar geen van ons een eigen auto heeft. Maar 250 in totaal valt met een groepje ook goed te doen Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
quote: Tsja, pin me er niet op vast hoor, maar zo'n soort bedrag zal het wel worden denk ik. Een beetje auto haalt toch wel de 1 op 12 op de snelweg, en dan zit je bij 2400 km totaal op 200 liter benzine a 1,25 euro per liter.. Maar goed, als je met een zwaar beladen stationbak met 4 man erin 170 over de Autobahn gaat zal je misschien wat duurder uitkomen Dit uitgaande van een eigen auto natuurlijk, huren daar komen andere kosten bij kijken. [Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 03-01-2009 14:48] |
|
Zoals het er nu uitziet wordt dat mooi heen en terug liften. come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke |
|
1 op 15, 2400 km, brandstofprijs van 1 Euro per liter... Hmja. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Afgelopen jaar voor bijna 3 weken een Ford Transit gehuurd met 7 man. 3000 kilometer gereden en pp. incl. diesel iets van 280 kwijt of zo. Dus als je het een beetje redelijk aanpakt dan is het echt prima te betalen om zo'n ritje met de auto te doen. |
|
Weet nog niet of ik ga/kan dit jaar. Wel erg veel zin om weer te gaan, maar omdat het altijd zo vroeg valt weet ik niet of het mogelijk is.. Helaas Elke dag dronken is ook een regelmatig leven. |
|
Afgelopen jaar ging het eigenlijk precies qua planning. Oké, misschien een dagje te laat maar het was goed te doen. Even kijken hoe het dit jaar uitpakt met tentamens en zo. Zou toch mooi zijn als we gewoon weer op ongeveer dezelfde manier die kant op kunnen. |
|
quote: Still nuthing.. irritaaaant. |
|
Wordt em niet dit jaar helaas. Hopelijk volgend jaar weer. Elke dag dronken is ook een regelmatig leven. |
|
quote: Boeiender |
|
quote: Ach, is er toch pleuriswarm Jij staat er al eind juni neem ik aan? Elke dag dronken is ook een regelmatig leven. |
|
quote: Joa, ik denk dat ik dan wel in die regionen te bezichtigen ben ja. Boeiender |
|
- Greycloak +1 - Hub - Mr. N - immortality - Vincent - Meridian Verder niemand..? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: - Greycloak +1 - Hub - Mr. N - immortality - Vincent - Meridian - Mr. Klister volgens mij ook. Boeiender |
|
moet niet gekker worden, zelfs ik ga er heen komende zomer, schijnt leuk te zijn. Bij de blackmetal bands ga ik wel even onder water zitten |
|
quote: Hehe, straks teveel Nederlanders... 2006, toen waren er mischien 10 in totaal.... Naja, moeten wij ook maar niet van die mooie foto's posten... Boeiender |
|
|
|
quote: |
|
quote: Hehe, sorry van de vaagheid van de foto, iemand van de Soestcrew moet nog ergens scherpere foto's hebben. Bleken trouwens de engelse vriendinnen van 2007 van me te zijn, maar dat zag ik dus niet van een afstand, hahaha. Boeiender |
|
quote:+1 Maar ik ga natuurlijk voor Mie Diejing Briede. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Bereid je dan maar vast voor op hordes gillende fans en duwende italianen oh en hou die Tjeu weg bij meneer de zangert! [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 22-01-2009 19:50] |
|
quote:Zal wel lukken, ik moet mijn gezelschap overeind houden. En Thieu wil Aaron visiteren ja? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Hoe duur gaan de kaartjes worden? |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |