IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Auteur:
Topic : Metalcamp 2009 Vorige pagina | Volgende pagina
Mottighaerd
Yarp
Usericon van Mottighaerd
Posted 03-01-2009 13:34 by Mottighaerd Wijzig reactieProfiel van MottighaerdQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/flepmelg

De auto is hier ook de eerste optie, maar het gaat er nog even om hangen hoeveel mensen we mee krijgen. De enige die binnenkort (hopelijk) zijn rijbewijs heeft ziet het niet zo zitten om in zijn eentje te rijden zonder al teveel weg ervaring.
Hoop dat dat lukt, want voor mijn vriend zijn bussen/treinen een hel gezien zijn lengte van 2 meter.

Nou ja, het duurt nog even, dus wie weet.

[Dit bericht is gewijzigd door Mottighaerd op 03-01-2009 13:35]

Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off.

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 03-01-2009 13:36 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 3 januari 2009 13:25 schreef Mottighaerd het volgende:
Hard aan het overwegen om dit jaar ook te gaan.
Nu vroeg ik me af hoe een mens daar het best kan geraken. Met de auto, bus?

Meeste Nederlanders gaan denk ik met de auto ja. Maar met openbaar vervoer kom je er ook wel. Vliegtuig kan ook, dan kom je een paar honderd kilometer verderop aan in Ljubljana, maar niet ideaal natuurlijk aangezien je dan nog best een eind moet reizen met bus of trein of liften. Echt veel bagage kun je dan sowieso niet kwijt.

Met de huidige benzineprijs kun je met een gemiddelde benzine-auto al heen en weer voor 250 euro.

Mottighaerd
Yarp
Usericon van Mottighaerd
Posted 03-01-2009 13:50 by Mottighaerd Wijzig reactieProfiel van MottighaerdQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/flepmelg

Ah nice. We zaten er aan te denken om een diesel auto te huren ofzo, daar geen van ons een eigen auto heeft. Maar 250 in totaal valt met een groepje ook goed te doen

Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off.

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 03-01-2009 14:47 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 3 januari 2009 13:50 schreef Mottighaerd het volgende:
Ah nice. We zaten er aan te denken om een diesel auto te huren ofzo, daar geen van ons een eigen auto heeft. Maar 250 in totaal valt met een groepje ook goed te doen

Tsja, pin me er niet op vast hoor, maar zo'n soort bedrag zal het wel worden denk ik. Een beetje auto haalt toch wel de 1 op 12 op de snelweg, en dan zit je bij 2400 km totaal op 200 liter benzine a 1,25 euro per liter..

Maar goed, als je met een zwaar beladen stationbak met 4 man erin 170 over de Autobahn gaat zal je misschien wat duurder uitkomen

Dit uitgaande van een eigen auto natuurlijk, huren daar komen andere kosten bij kijken.

[Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 03-01-2009 14:48]

Panzerke
Usericon van Panzerke
Posted 03-01-2009 15:27 by Panzerke Wijzig reactieProfiel van PanzerkeQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Panzerke

Zoals het er nu uitziet wordt dat mooi heen en terug liften.

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 03-01-2009 15:44 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

1 op 15, 2400 km, brandstofprijs van 1 Euro per liter...

Hmja.

What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit

immortality
Usericon van immortality
Posted 03-01-2009 20:31 by immortality Wijzig reactieProfiel van immortalityQuote dit bericht

Afgelopen jaar voor bijna 3 weken een Ford Transit gehuurd met 7 man. 3000 kilometer gereden en pp. incl. diesel iets van 280 kwijt of zo. Dus als je het een beetje redelijk aanpakt dan is het echt prima te betalen om zo'n ritje met de auto te doen.

Nargaroth
Usericon van Nargaroth
Posted 03-01-2009 20:36 by Nargaroth Wijzig reactieProfiel van NargarothQuote dit bericht

Weet nog niet of ik ga/kan dit jaar. Wel erg veel zin om weer te gaan, maar omdat het altijd zo vroeg valt weet ik niet of het mogelijk is.. Helaas

Elke dag dronken is ook een regelmatig leven.

immortality
Usericon van immortality
Posted 03-01-2009 20:41 by immortality Wijzig reactieProfiel van immortalityQuote dit bericht

Afgelopen jaar ging het eigenlijk precies qua planning. Oké, misschien een dagje te laat maar het was goed te doen. Even kijken hoe het dit jaar uitpakt met tentamens en zo. Zou toch mooi zijn als we gewoon weer op ongeveer dezelfde manier die kant op kunnen.

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 22-01-2009 14:16 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 3 januari 2009 13:05 schreef Valorian het volgende:
Nice. De officiele Metalcamp site geeft overigens nog helemaal geen line-up, die zijn niet zo snel met updates.

Still nuthing.. irritaaaant.

Nargaroth
Usericon van Nargaroth
Posted 22-01-2009 14:54 by Nargaroth Wijzig reactieProfiel van NargarothQuote dit bericht

Wordt em niet dit jaar helaas. Hopelijk volgend jaar weer.

MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 22-01-2009 17:33 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 22 januari 2009 14:54 schreef Nargaroth het volgende:
Wordt em niet dit jaar helaas. Hopelijk volgend jaar weer.

Boeiender

Nargaroth
Usericon van Nargaroth
Posted 22-01-2009 19:16 by Nargaroth Wijzig reactieProfiel van NargarothQuote dit bericht

quote:
Op 22 januari 2009 17:33 schreef MR. N het volgende:

Ach, is er toch pleuriswarm

Jij staat er al eind juni neem ik aan?

MR. N
Usericon van MR. N
Posted 22-01-2009 19:24 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 22 januari 2009 19:16 schreef Nargaroth het volgende:
Ach, is er toch pleuriswarm

Jij staat er al eind juni neem ik aan?

Joa, ik denk dat ik dan wel in die regionen te bezichtigen ben ja.

Boeiender

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 22-01-2009 19:30 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

- Greycloak +1
- Hub
- Mr. N
- immortality
- Vincent
- Meridian

Verder niemand..?

MR. N
Usericon van MR. N
Posted 22-01-2009 19:33 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 22 januari 2009 19:30 schreef Greycloak het volgende:
- Greycloak +1
- Hub
- Mr. N
- immortality
- Vincent
- Meridian

Verder niemand..?

- Greycloak +1
- Hub
- Mr. N
- immortality
- Vincent
- Meridian
- Mr. Klister volgens mij ook.

Boeiender

uniqueleader666
Usericon van uniqueleader666
Posted 22-01-2009 19:33 by uniqueleader666 Wijzig reactieProfiel van uniqueleader666Quote dit berichthttp://www.houtendeathfest.com

moet niet gekker worden, zelfs ik ga er heen komende zomer, schijnt leuk te zijn. Bij de blackmetal bands ga ik wel even onder water zitten

MR. N
Usericon van MR. N
Posted 22-01-2009 19:38 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 22 januari 2009 19:33 schreef uniqueleader666 het volgende:
moet niet gekker worden, zelfs ik ga er heen komende zomer, schijnt leuk te zijn. Bij de blackmetal bands ga ik wel even onder water zitten

Hehe, straks teveel Nederlanders... 2006, toen waren er mischien 10 in totaal.... Naja, moeten wij ook maar niet van die mooie foto's posten...

Boeiender

MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 22-01-2009 19:41 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 22-01-2009 19:44 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 22 januari 2009 19:38 schreef MR. N het volgende:
2006, toen waren er mischien 10 in totaal....

MR. N
Usericon van MR. N
Posted 22-01-2009 19:46 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 22 januari 2009 19:41 schreef MetalJan het volgende:

Hehe, sorry van de vaagheid van de foto, iemand van de Soestcrew moet nog ergens scherpere foto's hebben. Bleken trouwens de engelse vriendinnen van 2007 van me te zijn, maar dat zag ik dus niet van een afstand, hahaha.

Boeiender

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 22-01-2009 19:49 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 22 januari 2009 19:41 schreef MetalJan het volgende:

+1

Maar ik ga natuurlijk voor Mie Diejing Briede.

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 22-01-2009 19:50 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 22 januari 2009 19:49 schreef Greycloak het volgende:
+1

Maar ik ga natuurlijk voor Mie Diejing Briede.

Bereid je dan maar vast voor op hordes gillende fans en duwende italianen oh en hou die Tjeu weg bij meneer de zangert!

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 22-01-2009 19:50]

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 22-01-2009 19:56 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 22 januari 2009 19:50 schreef MMayo het volgende:
Bereid je dan maar vast voor op hordes gillende fans en duwende italianen oh en hou die Tjeu weg bij meneer de zangert!
Zal wel lukken, ik moet mijn gezelschap overeind houden.

En Thieu wil Aaron visiteren ja?

F0UT
Usericon van F0UT
Posted 22-01-2009 19:57 by F0UT Wijzig reactieProfiel van F0UTQuote dit bericht

Hoe duur gaan de kaartjes worden?

Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com