|
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | ||||
Auteur: |
|
|
Ohja, voor alle newbies op Metalcamp, zorg dat je als het even kan een partytent of iets dergelijks meeneemt, een beetje schaduw is wel erg prettig. Och, en om alvast in den sfeer te komen: Boeiender |
|
quote: Uh, ja. En die andere foto's helpen ook niet echt.. Verrrdomme! |
|
quote: Nou, gewoon ook die kant opkomen joh, wat houdt je tegen? Boeiender |
|
quote: Mondeling hertentamen 7 juli? |
|
quote: Ah, dat sucks ja (huhuh, mondeling ---> sucks, huhuhuh). Had je maar beter je best moeten doen. Boeiender |
|
quote: Ik ga volgend jaar wel. |
|
quote: Ik hoop dat het volgend jaar weer in Tolmin is, er is nogal wat tegenwerking heb ik vernomen, best kans dat het volgend jaar net als het eerste jaar in Oostenrijk wordt gehouden, in dat geval ben ik afwezig. Boeiender |
|
quote: ...ja hallo! |
|
Hm, Oostenrijk. Wat is het probleem daarmee? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Nou, de locatie? Nu is het perfect, als het in Oostenrijk is zal het sowieso anders zijn, dus een ander "sfeertje". Verder is het in het dorpje nu spotgoedkoop eten en dergelijke, zal in Oostenrijk ook anders zijn lijkt me. *tip2* Niet eten op het pleintje, het zogenaamde Metalmenu was niet te vreten. Verder zou het eten nu op het festival beter zijn volgens de organisatie, vorig jaar was het erg matig, in vergelijk met 2007. [Dit bericht is gewijzigd door MR. N op 11-06-2009 12:52] Boeiender |
|
Nee, volgens mij zijn ze wel bezig met nieuwe locatie maar die is eigenlijk alleen maar beter. Dat is niet Oostenrijk maar het vliegveld in Bovec. Het dorpje is iets groter, maar ook leuker. Verder is dat aan exact dezelfde rivier + strand en tevens in het bos. Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
quote: Haha, dat is wél geniaal ja, nog hoger in de bergen, en veel ruimte inderdaad. Ik had alleen maar iets over Oostenrijk gehoord, maar dit is wel goed nieuws als het doorgaat. omdat het kan [Dit bericht is gewijzigd door MR. N op 11-06-2009 12:55] Boeiender |
|
Hmwoh, zien we dan wel weer. Vanaf wanneer is die camping open? Als ik die donderdag wil aankomen, is dat een probleem? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Camping is al een week van te voren open wij komen dinsdag 30 juni aan. Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
-Mira -Levithmong -Mr. N -Ingrimd -Trystys -Valorian -Greycloak -Goresplatter -Jbassist -Immortality -Vincent -Meridian -Creepmime -Ktulu -Sorceress -Rajackar -Shield of Thor Zo kaartjes zijn inmiddels ook binnen. heb er zin an |
|
quote:Relexed, dank! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Wij hopelijk op woensdag, maar dat is nog niet zeker |
|
Wij komen dinsdag pas aan geloof ik maar Mr. N zou een plekje vrij houden |
|
quote:Houd je een plekje vrij voor Morridin en mij? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Moet ook al een plekje vrijhouden voor Andy en Jorik, maar ik zal m'n best doen |
|
quote:Dinsdag is toch de 30e? Dat is 3 dagen voor het festival, dan staat er nog geen hond. Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
quote:LIEV What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote:Same here. Wordt weer eens tijd Maar dan wel in Tolmin idd.. |
|
quote:Nee, Bovec. Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |