IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Auteur:
Topic : Metalcamp 2009 Vorige pagina | Volgende pagina
Fire
Usericon van Fire
Posted 16-07-2009 15:15 by Fire (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van FireQuote dit berichthttp://www.gratix.nl

Keek gisteren onder mijn auto, maar volgens mij sleep ik het halve grasveld nog steeds mee

MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 18-07-2009 12:18 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 15 juli 2009 23:26 schreef Greycloak het volgende:
Erg goeie vraag, temeer omdat uitgerekend hij al pleite was, nog voordat My Dying Bride optrad. Erg vaag dat.

Het leeft nog hoor! Inderdaad MDB gemist, maar aangezien Metalcamp een onderdeel van een grotere vakantie (Kroatië / Montenegro / Bosnië) was hebben we gekozen om op maandag de modder maar te ontvluchten, om daarna met stralend mooi weer in Kroatië in de Adriatische zee te plonzen.

Erg jammer dat het zo modderig werd, we stonden vanaf dinsdag op de camping en dan ben je het gedwaal door de modder wel zat op maandag.

Verder erg fijne feestjes meegemaakt en met gelweldige mensen geweldig gezopen!

Ik zal eens kijken of ik vandaag nog puf heb om wat Heerschfoto's te plaatsen! (eindelijk echte koffie, voor het eerst in 3 weken!)

Boeiender

NotYourBitch
Usericon van NotYourBitch
Posted 18-07-2009 12:44 by NotYourBitch Wijzig reactieProfiel van NotYourBitchQuote dit bericht

ha Mr.N.Jammer dat we geen bank-bier-sigaret-date hebben gehad.
Ik heb je opblaasdraak meegenomen.Je weet wel van tijdens het optreden van Carach Angren. .Ik neem hem mee naar Wacken en geef hem dan aan Rajacker zoals ik met hem heb afgesproken.Hij geeft hem dan weer aan jou terug.

=)

MR. N
Usericon van MR. N
Posted 18-07-2009 12:57 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 18 juli 2009 12:44 schreef NotYourBitch het volgende:
ha Mr.N.Jammer dat we geen bank-bier-sigaret-date hebben gehad.
Ik heb je opblaasdraak meegenomen.Je weet wel van tijdens het optreden van Carach Angren. .Ik neem hem mee naar Wacken en geef hem dan aan Rajacker zoals ik met hem heb afgesproken.Hij geeft hem dan weer aan jou terug.

Hehe, krijg ik hem weer terug, kom er zo nooit vanaf!

Leuk om je ontmoet te hebben trouwens, jammer dat het zo druk was voor jou.

Boeiender

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 18-07-2009 13:02 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Ola! Net weer in NL vanochtend om 05:30 na een voorspoedige maar vermoeiende nacht rijden met Mr. N., was nogal kutweer in Zuid-Duitsland, gelukkig geen files..

Metalcamp was weer gaaf, maar jammer natuurlijk van het relatief slechte weer.

Hoogtepunt:
+ Satyricon was voor mij de headliner en i.t.t. velen vond ik het ubergaaf dat ze verplaatst waren. Zo'n band past veel beter om 02:30 's nachts, fuckin' heersen bijna anderhalf uur lang, vervolgens op de beach-bar verder gefeest tot een uur of 08:00 .. Zo'n optreden onthoud je teminste. Als ze om 19:45 gespeeld hadden was het voor mij waarschijnlijk 'weer een optreden' in de grote lijst geweest, nu staat het in mijn geheugen gegrift als een van die dingen die alleen op Metalcamp gebeuren, net als Ministry vorig jaar die nog later speelde (en harder dan welke band ik waar dan ook ooit gezien heb).

Jammer:
Verplaatsing Dimmu was ook geen probleem voor mij, ritme was toch al om zeer .. alleen jammer dat ze veel te kort speelde (nog geen uur ipv anderhalf uur). Erg goed optreden wat strakheid betreft, maar verder wat statisch en dus kort. Toch gaaf om weer gezien te hebben na al die tijd en leuk dat ze nog wat speelde van Mourning Palace (jeugd nostalgie)

Beste beslissing:
Hoewel hier sommigen vraagtekens zetten bij het eerder weggaan van MC was dit wat mij betreft een topbeslissing. We zijn maandagmiddag het terrein afgereden en hebben daardoor 2 dagen modder en bands die me op enkele na toch al gestolen konden worden (ging sowieso niet voor de bands naar MC) ingeruild voor twee extra dagen vakantie in de Balkan. Rest van de vakantie bijna alleen topweer gehad (al is 35 graden in de schaduw in Zagreb ook niet perfect ) en de hele kust van Kroatie afgereden. Ook erg mooi: Bosnie en Montenegro. Ironisch genoeg enkele tientallen kilometers van Tolmin de laatste hostel gepakt, toen was het ineens wel mooi weer

Aanrader:
Voor iedereen die volgend jaar gaat: aanrader is eerst een paar dagen te chillen aan de Sloveense kust, erg mooi daar, heerlijk warm water (zeker t.o.v. de rivier bij MC), en relatief rustig wat toerisme betreft).

Binnenkort maar eens even wat foto's naar boven toveren. Vandaag puin ruimen..

MR. N
Usericon van MR. N
Posted 18-07-2009 13:06 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 18 juli 2009 13:02 schreef Valorian het volgende:
Vandaag puin ruimen..
Zo gaan die dingen. BokBok!

Boeiender

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 18-07-2009 13:10 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 18 juli 2009 13:06 schreef MR. N het volgende:
Zo gaan die dingen. BokBok!

Verdamnd! Het heeft zo moeten zijn

Trystys
Usericon van Trystys
Posted 18-07-2009 16:27 by Trystys Wijzig reactieProfiel van TrystysQuote dit berichthttp://myspace.com/koenders

Ik heb de draak al op foto en video voorbij zien komen, ghehe! Wij zijn ook maandag maar vertrokken, waren het ook beu! Tof dat iedereen in zulke grote getalen kwam kijken bij ons optreden. Het publiek heerschte!

My friend, watch out for traitors...

MR. N
Usericon van MR. N
Posted 19-07-2009 17:52 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

Inderdaad erg veel mensen bij jullie optreden

Oh, en wat foto's:

En wat Mira / Roel foto's:

Schuilen voor de regen

WarBQ

Lady en Vagebond

PartyFuckingHardy

Grey!

Immortallity:

Creepmime:

En nog wat picca's van de Satyricon afterparty die doorging tot een uur of 12 s'middags:

Dronken ochtendduik: TrashMetal!

Evol:

En de ironie:

Boeiender

Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 19-07-2009 17:54 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Heerschende foto's Buurman!

Ik wil ook weer

immortality
Usericon van immortality
Posted 19-07-2009 22:16 by immortality Wijzig reactieProfiel van immortalityQuote dit bericht

Heersch, heersch, heersch was dat op die afterparty Wij zijn vrijdagnacht/zaterdagochtend teruggekomen in ons koude kikkerlandje. Ook wij zijn 2 dagen eerder weggegaan na een (ondanks de modder) geslaagde festivalweek. We zijn nog even van de hitte in Italie gaan genieten. minimum temperatuur s'nachst 20 graden, overdag 30/35

En we hebben gister op de verjaardag van Creepmime onze foto's al grotendeels bekeken. Staat weer genoeg fotoboek materiaal in.

Stuur jouw foto's trouwens ook even door deze kant op meneer N

NotYourBitch
Posted 19-07-2009 22:31 by NotYourBitch Wijzig reactieProfiel van NotYourBitchQuote dit bericht

@Mr.N.Teringave foto's!
Hm die draak heerscht.En als je hem niet terug wilt dan houd ik hem lekker zelf.

[Dit bericht is gewijzigd door NotYourBitch op 19-07-2009 22:32]

=)

Nargaroth
Usericon van Nargaroth
Posted 20-07-2009 1:32 by Nargaroth Wijzig reactieProfiel van NargarothQuote dit bericht

quote:
Op 19 juli 2009 22:16 schreef immortality het volgende:
En we hebben gister op de verjaardag van Creepmime onze foto's al grotendeels bekeken. Staat weer genoeg fotoboek materiaal in.

Jammer dat ik niet meer kon komen zaterdagavond. Was wel benieuwd naar jullie belevenissen en die foto's. Binnenkort maar eens even buurten dan!

Elke dag dronken is ook een regelmatig leven.

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 20-07-2009 7:51 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Leuke set foto's, Thieu!

What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit

Creepmime
Thus spake Zarathustra.
Usericon van Creepmime
Posted 20-07-2009 14:52 by Creepmime Wijzig reactieProfiel van CreepmimeQuote dit bericht

Mr. N.! Hoe kom ik aan jou complete set foto's in optimale kwaliteit? (zelfde geld voor Valorian) Voor ons fotoboekje.

Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 20-07-2009 15:30 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 20 juli 2009 14:52 schreef Creepmime het volgende:
Mr. N.! Hoe kom ik aan jou complete set foto's in optimale kwaliteit? (zelfde geld voor Valorian) Voor ons fotoboekje.

Hey,

Ik heb maar heel weinig gefotografeerd op Metalcamp zelf dit jaar, wat ik heb past ingepakt nog wel in een of enkele you-sendit bestanden. Je mag ook ftp-gegevens doorgeven als je die toevallig hebt via het mailadres in mijn zm-profiel, dan zet ik de foto's daarop.

V.

Trystys
Usericon van Trystys
Posted 20-07-2009 19:26 by Trystys Wijzig reactieProfiel van TrystysQuote dit berichthttp://myspace.com/koenders

Hey Mathieu! Lache foto's man! Ik heb Ivo the Dragonslayer de foto doorgestuurd!

NotYourBitch
Posted 20-07-2009 19:39 by NotYourBitch Wijzig reactieProfiel van NotYourBitchQuote dit bericht

Zo hallo.

[Dit bericht is gewijzigd door NotYourBitch op 20-07-2009 19:40]

=)

De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 20-07-2009 19:43 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

quote:
Op 19 juli 2009 17:52 schreef MR. N het volgende:

Da's niet duur...

Bareuh...

NotYourBitch
Posted 20-07-2009 19:45 by NotYourBitch Wijzig reactieProfiel van NotYourBitchQuote dit bericht

Haha dat had ik ook al opgemerkt.Studs.....

=)

Trystys
Usericon van Trystys
Posted 20-07-2009 21:25 by Trystys Wijzig reactieProfiel van TrystysQuote dit berichthttp://myspace.com/koenders

quote:
Op 20 juli 2009 19:43 schreef De Ulk het volgende:
Da's niet duur...
Och wat lief, Mathieu en Joyce! Door muziek bij elkaar gebracht

immortality
Usericon van immortality
Posted 20-07-2009 21:27 by immortality Wijzig reactieProfiel van immortalityQuote dit bericht

quote:
Op 20 juli 2009 19:39 schreef NotYourBitch het volgende:

Zo hallo.

Hoi

Trystys
Usericon van Trystys
Posted 20-07-2009 21:58 by Trystys Wijzig reactieProfiel van TrystysQuote dit berichthttp://myspace.com/koenders

quote:
Op 19 juli 2009 17:52 schreef MR. N het volgende:

Crap, en naast Mathieu z'n verbrande lichaam zie ik er nog wit uit! Al die zon voor niks

immortality
Usericon van immortality
Posted 20-07-2009 22:04 by immortality Wijzig reactieProfiel van immortalityQuote dit bericht

Zo wit was ik ook nog totdat we besloten metalcamp te verlaten en naar de zon van Italie te gaan. Ondanks dat we de laatste bands gemist hebben een erg goede beslissing geweest. Net als MR. N ook op dinsdag aangekomen en dan ben je het echt zat. Wel weer een geweldige tijd gehad daar. Op naar volgend jaar.

MR. N
Usericon van MR. N
Posted 20-07-2009 22:08 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 20 juli 2009 21:27 schreef immortality het volgende:
Hoi
LOL

En @ Koen, ik ben nu een blonde negert, hehehe.

Boeiender

Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com