|
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 | ||||
Auteur: |
|
|
Zat plannen, maar ze zijn allemaal nog geheim... [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 14-03-2002 2:27] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: flauw |
|
quote: Kweet 't Kenderniksandoen. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 14-03-2002 3:05] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Ik heb ook nog genoeg plannen maar veel te veel te veel om hier even op te kunnen noemen. |
|
ik word leraar op een basisschool! hoop ik of iets anders in de sociale sector |
|
Wel, wanneer ik mijn studies af heb zal ik voor een keuze staan, vliegtuigmechanicien ofwel doorgaan voor vliegtuigontwerper, ik zou dat laatste verkiezen , maar wanneer het plotseling goed gaat met het bespelen van mijn uilleannpipe zou ik toch kijken om een groepje te beginnen, veel repeteren en dan misschien in de muziek gaan. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Ik wil een keer naar Tibet gaan, de rest zie ik wel. Hou ik me niet zo mee bezig. SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!! |
|
Ik word wereld HeerseR Mijn niet geheimen toekomst plan is beter worden, en op m'n zelf gaan wonen. Wiegen Meister ! |
|
Momenteel durf ik niet te ver vooruit te kijken....ik hou het voorlopig op de slaapkamer opknappen Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Een kopje koffie halen. |
|
Ik probeer altijd zo min mogelijk naar de toekomst te leven... Maar mijn grootste droom is toch wel het maken als fotografe.. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote: LOL SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!! |
|
quote:"What are we gonna do tomorrow brain?". "...the same we thing we do every day pinky! TRY TO TAKE OVER THE WORLD !!" |
|
een drummer vinden! grmbl! me school afmaken, en zorgen dat ik een baan krijg die ik leuk vindt, en 'genoeg' geld mee verdien. zorgen dat ik nooit financiele problemen hoef te hebben. Kortom, zorgen dat me band werkt |
|
Zorgen dat ik nooit financiele problemen heb... da's ook wel een goeie. Ik denk dat ik een aantal klanten ga doodschieten en hun bankrekening plunderen. Teringlijers, betalen zullen ze! |
|
een bassist(e) en zanger(es) proberen vinden en lekker veel blazen |
|
quote:Speel je trompet? |
|
nope, ik ben belg, snappie blazen=enorm veel lawaai produceren hier [Dit bericht is gewijzigd door chimairaan op 14-03-2002 14:48] |
|
Ander werk zoeken, nog heel lang samen met mijn vriendje zijn en leuke dingen doen, in een huisje in een mooie natuurrijke omgeving wonen, een manege beginnen, veel concerten bezoeken, metal luisteren, doodgaan. Dead things grow from deep inside... |
|
quote: Hmm, ik dacht dat je met blazen blowen bedoelde, letterlijk vertaald enzo. En toekomstplannen heb ik niet echt, weet nog niet eens of en wat ik wil gaan studeren. Vooralsnog is het plan zoveel mogelijk lol hebben en dit combineren met het afmaken van school. [Dit bericht is gewijzigd door Rasputin op 14-03-2002 15:37] Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Hehe, mijn toekomstplan is om een goed leven te leiden en een mooie dood te sterven (zeg je dat wel zo ) Verder weet ik nog maar weinig van wat ik 'later' wil doen. MuayThaigerrr!! |
|
een mooie meid in strak leer vinden |
|
quote:En wat nou als ze mooi is en in slap leer loopt? Of lopen mooie meiden niet in slap leer? |
|
ik denk het niet vargen. |
|
quote: Ja ik heb nochtans ook nog nooit van die uitdrukking gehoord! |
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |