|
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 | ||||
Auteur: |
|
|
Deal! |
|
Hmmm... rust vinden!!! |
|
STINKEND RIJK WORDEN !!!!!!!!!!!!!!!! |
|
quote: Ah, buurvrouw! |
|
Daar heb ik met al dat toeren met de band helemaal geen tijd voor om over na te denken |
|
quote:Kijk dat is nou gezellig! Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Studie afmaken en dan een toffe baan zien te vinden (goh). Een keer naar nieuw-Zeeland/Australië/Griekenland/Venetië/Istanbul en nog een keer naar Rome (bepaalde plaatsen bezoeken dus). En verder gitaar blijven spelen en goede muziek blijven luisteren . |
|
Geneeskunde gaan studeren en voor mn 40ste afstuderen .. Als da nix wordt ga ik wel fulltime bodypainten ofzo En noodplan 3 is gewoon een rijke vent trouwen en thuis bij de kindjes blijven Ik heb gesproken |
|
Het liefst zou ik parttime gaan werken zodat we(Hirogen en ik) eindelijk een keer een hondje(of 2) kunnen aanschaffen. We moeten dan wel verhuizen, want nu wonen we in een flat en daar is te weinig ruimte voor 1 of 2 Deense Doggen. the only pleasure is pain |
|
dood gaan... ooit Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Zielig in een hoekje zitten bier drinken sebinsagoil |
|
- M'n vwo-diploma halen dit jaar - Geld sparen en gitaar kopen en vervolgens serieus gitaar leren spelen - Auto opknappen - Zoveel mogelijk metal luisteren en concerten/festivals bijwonen verder kijk ik nog niet |
|
quote: Damn, ik ZIT in een hoekje bier te drinken nu... What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Ja, ik nu ook,...maar dan weet je in ieder geval wat ik later ook van plan ben sebinsagoil |
|
Oh, valt best mee allemaal dus. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
kijken of ik met trompet nog verder kan komen, anders lijkt t me ook wel leuk om normaal gitaar te leren spelen( niet die power tabs maar klassiek gitaar) en anders ga ik maar naar een van de ABC eilanden en daar een katoen plantage opzetten met een berg slaven erbij of mag je tegenwoordig geen slaven meer houden???? |
|
Kasteel in het noorden bezitten en kunnen onderhouden. Natuurlijk inclusief sm...eh wijn kelder . |
|
quote: Zijn er in dat kasteel van je ook van die kleine miggets waar ik me lekker op kan afreageren dan ga ik wel mee namelijk... Sticking feathers up your butt doesn't make you a chicken |
|
huisje boompje beesje: school afmaken, baan vonden samenwonen / trouwens met renske en samen gesellig oud worden met veel concerten en me eige bandje enzo... bla bla bla Je moeder. |
|
ik zit erover te denken om me te gaan verdiepen in de mensensmokkel 11.45: restate my assumptions |
|
Beetje werken, eten, drinken, feesten, niet te ver vooruit denken en niet te druk maken, rustig aan doen dus. m.a.w. niet moeilijk doen als het makkelijk kan. sebinsagoil |
|
Geen idee wat ik morgen ga doen eigenlijk. |
|
komende weekend naar m'n vrouwtje daarna zie ik wel weer... I smoke 2 joints before I smoke 2 joints and than I smoke 2 joints |
|
Ik hoop op een perspectiefvolle carriere in de seriemoordenarij. voor de rest zie ik het wel The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |